Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

8.9Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

8.9Fantastisch

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

In Bulgarije vind je Hotel Iberostar Sunny Beach Resort. Een luxe hotel met ruime familiekamers en goed en gevarieerd eten. Het animatieteam biedt de hele dag door vermaak en sluit de dag af met een professionele show. Er zijn meerdere zwembaden en restaurants. Het strand ligt op slechts 100 meter afstand en ook barretjes en winkels zijn vlakbij.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Sunny Beach Resort voor je op een rij gezet:

304 reviews over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

• 2017
    10Colinda Dekkers-Verbaten04-06-2017

Geweldige vakantie

3 super weken beleefd in dit geweldig all-in hotel, kamers worden goed schoongehouden, iedere dag verschillende activiteiten van een zeer goed animatie team, iedere dag een andere show, eten zeer uitgebreid en lekker, cocktails zijn ook inbegrepen

• 9Tiemen18-05-2017

Leuke plaats en hotel

Hotel is gewoon goed niets om aan te merken eten goed , leuke animatieteam , goed schoon gemaakt , ruime kamers vriendelijk personeel. Nessebar old Town zeker een bezoekje waard

• 10Joke Flanderhijn19-04-2017

fantastisch

Hotel Iberostar is een geweldig hotel, met zeer vriendelijk personeel, prachtige kamers, goede service en perfect eten. Sunny Beach is een erg leuk stadje. Er valt veel te doen voor jong en oud. We gaan daarom dit jaar voor de derde keer naar Sunny Beach toe. We zien er weer erg naar uit maar moeten nog even wachten.Wat was niet goed! Wij kunnen niets iets melden dat niet goed was.Dus Sunny Beach we komen er weer aan dit jaar.

Met vrienden

• Oude reviews

10Verheyden-Van Aerschot Stefaan en Francine01-10-2016

fantastisch

Het was onze eerste maal dat wij voor Bulgarije kozen. Voor ons was het een prachtige vakantie. Mooi weer, heel lekker eten. Vooral een zeer goed animatieteam.. Kamers waren proper. Personeel was zeer vriendelijk. Heel veel winkels Wat moet je meer hebben? Voor ons was het een supervakantie. Volgend jaar komen wij zeker weer.

• 8Agnes Logister17-09-2016

mooi 6 jaar geleden ook geweest , was toen beter.

Geen bediening in de eet zaal afruimen van de tafels duurde te lang , kwam rommelig over . dus haal je zelf bestek enz .meisjes waren vriendelijk en werken hard,op iedere etage waren genoeg plaatsen om koffie halen gratis .kamers zijn groot en schoon .geen last gehad in het hotel van dronken of luidruchtige gasten . geld omzetten had een gunstige koers Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

• 8Bianca16-09-2016

Hotel goed eten koud

Hotelkamer lekker ruim en schoon. Heerlijk balkon met uitzicht op het strand. Leuk animatie team. Personeel vriendelijk. Eten: er was voldoende keus maar het eten was iedere middag en avond lauw tot koud. Heb een paar keer meegemaakt dat zelfs het eten recht uit de keuken al koud was. Heel erg jammer als je all in hebt geboekt. We hebben het aan de receptie gemeld we kregen de volgende dag een fruitmand met een fles wijn op de kamer als een soort excuses heel erg leuk . Maar daar werd het eten niet warmer van.

• 1VDBG15-09-2016

Nooit meer

Er zijn privéspullen gestolen- items die je niet in een kluis hoeft te steken...............reactie hotel : spijtig .zat niet in kluis dus.. Eén kluis is € 5 per dag, begrijp voor geld, juwelen en documenten.... en twee denk niet dat het de bedoeling is dat je heel je hebben en houden in mini kluis propt ! Dit is onaanvaardbaar.

Met vrienden

• 8Tessa05-09-2016

Goed hotel en super animatie

Hotelkamer was groot en mooi ingericht. Haardroger was aanwezig. Bij aankomst lagen er ook producten klaar in de badkamer. Deze werden zelfs bijgevuld waren ervan gebruikt werd (shampoo/ conditioner, douchegel, oorstokjes, douchekapje, oorstokjes, zeep,..). Handdoekenservice in de kamer alsook aan het zwembad, zelfs niet nodig om handdoeken mee te sleuren. Animatie, de beste ooit meegemaakt. Overdag voor groot en klein, voor de kids is er een mini club, maxi club en teenagers club. Extra troef voor de kids, er is achteraan het hotel een klimmuur waar 2 keer per dag met de animatie kan geklommen worden. Shows van de animatie 's avonds waren ook de moeite waard. Veel winkeltjes om in de namiddag of avond te gaan winkelen. Tocht met de tattoo boat is een leuke uitstap voor met de kids. Kan eventueel met een uitstap naar de oude stad nessebar gecombineerd worden. En de terugweg kan je dan met 2 toeristentreintjes terug doen. Enige minpuntje dat wij vonden was het eten, meer naar de engelsen gericht, aan de vettige kant, maar kinderen konden het goesting ook wel vinden in de kids corner.

Met jonge kinderen

• 8groenheyde29-08-2016

Goed hotel, kamers schoon, een beetje gedateerd.

alles in de omgeving is top,uitgaan super, eten buiten het hotel is erg goedkoop 4 personen goed eten 50,- met drinken. all in in het hotel is vrij goed, gaat wel vervelen na een paar dagen, zelfde kostje telkens.

Met oudere kinderen

• 6Gunther13-08-2016

Bulgarije , nooit meer !

Wij hebben steeds op verlof geweest naar Turkije (Antalya ) , altijd 5 sterren . Door de recente gebeurtenissen in dat land eens iets anders gedaan en volgens de touroperator was dit een aanrader . De kamer was voldoende ruim en netjes . Het restaurant was zeer slecht , ontbijt was steeds hetzelfde . Ik heb bijna 9 dagen enkel spek s' morgens gegeten , de rest was niet te eten . Middags en s' avonds was het nog erger ! De snackbar was wel goed , die had meer werk dan de koks in het hoofdrestaurant !! Als je uit gaat eten ga dan naar Djanny's , wat een service en goedkoop . We hebben via de touroperator een jeepsafari geboekt ( 214 € ) , we hebben 10 min offroad gereden en een paar dorpjes doorgereden . Het centrum was vuil en smerig , stukken glas op de grond , etensresten , braaksel , ... . Ons zien ze daar niet meer !!!

Met jonge kinderen

11 tips over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

• Kersten Theo, 24-07-2012

's avond iets meer live muziek

• g.SCHIJF, 27-08-2013

ga niet per taxi naar nessebar maar neem zo'n toeristentreintje. is de helft van het geld en nog veel leuker. let wel op :je moet een keer overstappen op een ander treintje een straatje verderop(chauffeur wijst je het straatje)

• luca , 13-06-2013

heel leuk is MORRIS ,gezellig goed eten . leuke muziek.

31 vragen over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

• Charlotte , 26-07-2019

Waterkoker

Is er een waterkoker aanwezig op de kamer? Of een mogelijkheid om een flesje melk op te warmen voor een baby?

Charlotte , 18-08-2019

Inmiddels geweest maar geen waterkoker aanwezig, mogelijkheid is er wel om beneden in het Italiaans restaurant je flesje op te warmen

• Annet, 24-06-2019

Vraag

Vraagje wij willen hier heen maar is er op het strand ook een eet of drank tentje van het hotel aanwezig ivm all inclusief en is het ver naar het strand ??

Henk., 26-06-2019

Op het strand is er niets van het hotel. Afstand: ongeveer 400 mtr.

• Marco van der Zweep, 22-08-2018

Geld wisselen

Kan je in dat hotel ook valuta wisselen van Euro's naar Bulgaarse Lev inwisselen.

Berry , 17-07-2019

Ja, dat kan tegen een ongunstige koers . U kunt beter een crown wisselkantoor opzoeken, achter het hotel zit er al één 300 meter lopen. Bulgarije heeft een vaste koers €1,00 is 1,95 Leva.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna

• ParkerenBetaald