Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag29°22°
Hotel Iberostar Sunny Beach Resort
9,4

In Bulgarije vind je Hotel Iberostar Sunny Beach Resort. Een luxe hotel met ruime familiekamers en goed en gevarieerd eten. Het animatieteam biedt de hele dag door vermaak en sluit de dag af met een professionele show. Er zijn meerdere zwembaden en restaurants. Het strand ligt op slechts 100 meter afstand en ook barretjes en winkels zijn vlakbij.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Sunny Beach Resort voor je op een rij gezet:

285 reviews over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort in het Nederlands

Verschrikkelijk!

revolution_kenny
27-6-2017

De 1ste maal iberostar! Wij hadden premium all in geboekt en dachten zoals omschreven als vip behandeld te worden! Dit was echt groot bedrog! !

Personeel was totaal niet op de hoogte wat premium inhield. Personeel niet vriendelijk. Eten ook van zeer bedenkelijke kwaliteit! Heel vaak hetzelfde , amper groenten en alles koud. Personeel loopt maar wat door elkaar en tafels worden amper afgeruimd Het premium restaurant was wij hadden was rampzalig! Volgens de brochure van iberostar krijg je er speciaal eten en speciale lokale specialiteiten! Het eten was hetzelfde als in de main restaurant! Alleen lag het hier in zo een kleine porties dat het compleet taai en uitgedroogd was! Ook totaal geen sfeer in het restaurant en geen muziek! Premium omschreef alle merkdranken inbegrepen... ! Vergeet dit maar! Als je lang genoeg zaagde en de manager bijhaalde kreeg je het soms.. En daar betaal je dan zoveel extra voor voor altijd alles te moeten extra vragen en klagen?

"Superior" kamer zoals zij het omschrijven die we kregen bij de premium was rampzalig! Afgeleefde kamer , vuil , badkamer totaal gedateerd en er werd amper gepoetst! Het ligbed op het terras was Verschrikkelijk Vuil! overal vlekken en vies vies vies! Ook stopcontacten in het hotel hingen compleet los!! Airco zag zwart! Was zeker al jaren niet meer gereinigd!

In de week dat wij er waren klagen andere koppels net hetzelfde aan als wij! Zelf mensen uit engeland vonden het er erg!

Reisleidster heeft zowel voor ons als een ander koppel op dezelfde tijd een grote klacht ingediend voor geld terug te krijgen omdat ze het ook absoluut zei dat dit niet iberostar waardig is!

Kortom dit is de naam iberostar niet waardig! 4 sterren hotel?? Amper 2 als je dit krijgt!!

1 raad neem ander hotel in sunny beach daar waren wij vorig jaar ook en daar was het echt wel super!! Maar blijf weg van dit hotel wil je niet belazerd worden!

Gereisd Met partner in juni 2017

prima hotel

Cor
14-6-2017

Uitstekende animatie, restaurant personeel zeer onvriendelijk en niet deskundig. Eten vaak eenzijdig en vaak niet warm, toetjes vaak wel te warm, hier wordt Rob niet vrolijk van.......

Het weer in Juni is niet fantastisch, in Juli en Augustus is het volgens medewerkers het beste, echter niet aan te raden ivm jeugd.

Sunny beach is een enorme boulevard met van alles en nog wat. Nessebar een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige vakantie

Colinda Dekkers-Verbaten
4-6-2017

3 super weken beleefd in dit geweldig all-in hotel, kamers worden goed schoongehouden, iedere dag verschillende activiteiten van een zeer goed animatie team, iedere dag een andere show, eten zeer uitgebreid en lekker, cocktails zijn ook inbegrepen

Gereisd Met partner in mei 2017

Leuke plaats en hotel

Tiemen
18-5-2017

Hotel is gewoon goed niets om aan te merken eten goed , leuke animatieteam , goed schoon gemaakt , ruime kamers vriendelijk personeel. Nessebar old Town zeker een bezoekje waard

Gereisd Met partner in mei 2017

fantastisch

Joke Flanderhijn
19-4-2017

Hotel Iberostar is een geweldig hotel, met zeer vriendelijk personeel, prachtige kamers, goede service en perfect eten. Sunny Beach is een erg leuk stadje. Er valt veel te doen voor jong en oud. We gaan daarom dit jaar voor de derde keer naar Sunny Beach toe. We zien er weer erg naar uit maar moeten nog even wachten.Wat was niet goed! Wij kunnen niets iets melden dat niet goed was.Dus Sunny Beach we komen er weer aan dit jaar.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

Verheyden-Van Aerschot Stefaan en Francine
1-10-2016

Het was onze eerste maal dat wij voor Bulgarije kozen. Voor ons was het een prachtige vakantie. Mooi weer, heel lekker eten. Vooral een zeer goed animatieteam.. Kamers waren proper. Personeel was zeer vriendelijk. Heel veel winkels Wat moet je meer hebben? Voor ons was het een supervakantie. Volgend jaar komen wij zeker weer.

mooi 6 jaar geleden ook geweest , was toen beter.

Agnes Logister
17-9-2016

Geen bediening in de eet zaal afruimen van de tafels duurde te lang , kwam rommelig over . dus haal je zelf bestek enz .meisjes waren vriendelijk en werken hard,op iedere etage waren genoeg plaatsen om koffie halen gratis .kamers zijn groot en schoon .geen last gehad in het hotel van dronken of luidruchtige gasten . geld omzetten had een gunstige koers Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Hotel goed eten koud

Bianca
16-9-2016

Hotelkamer lekker ruim en schoon. Heerlijk balkon met uitzicht op het strand. Leuk animatie team. Personeel vriendelijk. Eten: er was voldoende keus maar het eten was iedere middag en avond lauw tot koud. Heb een paar keer meegemaakt dat zelfs het eten recht uit de keuken al koud was. Heel erg jammer als je all in hebt geboekt. We hebben het aan de receptie gemeld we kregen de volgende dag een fruitmand met een fles wijn op de kamer als een soort excuses heel erg leuk . Maar daar werd het eten niet warmer van.

Nooit meer

VDBG
15-9-2016

Er zijn privéspullen gestolen- items die je niet in een kluis hoeft te steken...............reactie hotel : spijtig .zat niet in kluis dus.. Eén kluis is € 5 per dag, begrijp voor geld, juwelen en documenten.... en twee denk niet dat het de bedoeling is dat je heel je hebben en houden in mini kluis propt ! Dit is onaanvaardbaar.

Gereisd Met vrienden in september 2016

Goed hotel en super animatie

Tessa
5-9-2016

Hotelkamer was groot en mooi ingericht. Haardroger was aanwezig. Bij aankomst lagen er ook producten klaar in de badkamer. Deze werden zelfs bijgevuld waren ervan gebruikt werd (shampoo/ conditioner, douchegel, oorstokjes, douchekapje, oorstokjes, zeep,..). Handdoekenservice in de kamer alsook aan het zwembad, zelfs niet nodig om handdoeken mee te sleuren. Animatie, de beste ooit meegemaakt. Overdag voor groot en klein, voor de kids is er een mini club, maxi club en teenagers club. Extra troef voor de kids, er is achteraan het hotel een klimmuur waar 2 keer per dag met de animatie kan geklommen worden. Shows van de animatie 's avonds waren ook de moeite waard. Veel winkeltjes om in de namiddag of avond te gaan winkelen. Tocht met de tattoo boat is een leuke uitstap voor met de kids. Kan eventueel met een uitstap naar de oude stad nessebar gecombineerd worden. En de terugweg kan je dan met 2 toeristentreintjes terug doen. Enige minpuntje dat wij vonden was het eten, meer naar de engelsen gericht, aan de vettige kant, maar kinderen konden het goesting ook wel vinden in de kids corner.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Sunny Beach Resort in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.