Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

Hotel Iberostar Sunny Beach Resort
9,1

11 tips over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

Peter Preenen, 16-8-2018
Premiums is sinds zomer 2018 niet meer beschikbaar.
sonja Speijer, 3-10-2015
MAESTRO is een super gezellig bar/restaurant. Elke avond live muziek door coverband genaamd Whats a band. Vanaf 23:30 was er karaoke. En elke avond happy hour.
Sonja, 7-7-2015
Voor het extra geld zou ik zeker Premium boeken (UAI) Je hoeft dan pas uit te checken wanneer je daadwerkelijk word opgehaald. Anders moet je om 12.00 de kamer uit. Je kan eventueel bij betalen als je AI bent voor de prijs zou ik het niet laten (50 LV = 25 euro) Bij alle kraampjes word veel "nep" merkkleding verkocht, maar de prijs is bij elke kraam hetzelfde. Het maakt niet uit bij welke kraam je het koopt, dus zie je wat leuks, gewoon kopen!

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Sunny Beach Resort voor je op een rij gezet:

Alain, 29-8-2014
Van het hotel kan je zeer goedkoop met de bus, treintje of taxi de oude stad gaan bezoeken, zeker de moeite waard.
g.SCHIJF, 27-8-2013
ga niet per taxi naar nessebar maar neem zo'n toeristentreintje. is de helft van het geld en nog veel leuker. let wel op :je moet een keer overstappen op een ander treintje een straatje verderop(chauffeur wijst je het straatje)
Matthias Peeters, 1-7-2013
Opletten wanneer je het hotel verlaat! Neem enkel geld en kopie identiteitskaart mee, nooit originele documenten!!! Er heerst nog veel criminaliteit, en vertrouw mensen op straat niet! Wij zijn met 11 vrienden alles bij elkaar zo'n 700euro ontfutseld door criminele praktijken daar. Hotel TOP! Bulgarije als land,.... Nooit meer!

luca , 13-6-2013
heel leuk is MORRIS ,gezellig goed eten . leuke muziek.
Depotter - Debruyne, 6-6-2013
Bezoek zeker het stadje Nessebar, voor 0,50€ ben je er op een kwartiertje met de lijnbus!
Henk snor, 13-10-2012
Voor evt late check out dit vroegtijdig kenbaar maken dan is het geen probleem.voor de telegraaf gaat men uit het hotel gelijk links kleine straat met winkels.geld wisselen altijd bij crown (is vd staat) altijd de beste koers.
Tess, 2-9-2012
Trap niet in de schattige kindjes met puppy's, achter de struiken staan ze te kijken of ze buit kunnen maken. zeker waard om mee te gaan op een kathamaran en te snorkelen! Wil je een goed verzorgde vakantie met alles in de buurt, dan is dit het ideale hotel.