Hotel Iberostar Sunny Beach Resort ****

Review geschreven door Nancy

Fantastisch!

Nancy
18-8-2018

Tophotel! Vriendelijk personeel, fantastisch animatie team die iedereen de hele dag bezig houdt en in de avond geweldige shows neer zet. Mooie ruime familiekamer, met twee kamers en twee badkamers en een groot balkon. Elke dag schone handdoeken. Mooie schone zwembaden en veel ligbedden. Alleen langs het zwembad is het handdoekje leggen. Mooie schone restaurants, borden etc worden snel weggehaald. Eten is veelzijdig en erg lekker. Elke avond een ander onderdeel, tapas, verse vissooorten en andere dagen wat anders. Als je bijtijds gaat eten, dan is er plaats zat aan de tafeltjes binnen en buiten. Je kunt er drinken wat je wilt, frisdranken, koffie, thee, wijn, bier, coacktails noem maar op. In de nabije omgeving een overvloed aan winkeltjes, barretjes en gezellige uitgaansgelegenheden. Van de jongeren, waar Sunny Beach bekend om staat, heb je als gezin geen last. Kortom het is een echte aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018