Hotel Iberostar Sunny Beach Resort ****

Review geschreven door Kurt en Maria

Fantastisch!

Kurt en Maria
29-7-2017

Alles was goed, alleen het eten mocht soms iets warmer zijn. Premium was zeer goed niks op aan te merken. Voor ons was het drinken in glazen flesjes (bv. cola zero) in plaats van de tapkranen. Je kon er bij het eten in de premium restaurants verse sinaasappelsap vragen en ook in de premium bar Amadeus. Zelfs als je whisky cola dronk mocht je zelf kiezen welke whisky je wou, je had de keuze uit 11 bekende merken (bv. Johnnie Walker, J&B, Jameson). Dit werd door het personeel met de glimlach gegeven. Het personeel was allemaal super vriendelijk. De dessertje in het premium restaurant waren hemels lekker!!! En veel mooier en beter van smaak dan in het hoofdrestaurant. De kamer was ontzettend groot en zeer proper zelfs de airco was netjes. Als welkom stond op onze kamer een fles rode wijn en een korf met vers fruit. Er waren ook badjassen en pantoffels ter beschikking in de kamer. De ligging van het hotel is uitstekend het ligt te midden van allemaal winkeltjes. Wij gaan zeker nog terug!!!!

Gereisd met partner in juli 2017