Géén boekingskosten

Grenada

Aparthotel
BulgarijeBulgarijeZonnestrand (Sunny Beach)

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Grenada voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 57 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

57 Reviews over Grenada

• 9Grzegorz08-07-2018

Wspaniałe miejsce do wypoczynku.

Hotel położony w dobrej lokalizacji, blisko plaży, nienaganna obsługa i dobre, różnorodne posiłki.

• 10Justyna27-10-2017

Świetne miejsce dla rodzin z dziećmi

Byliśmy we wrześniu na wakacjach z 2 dzieci, pogoda wymarzona, dzień w dzień po 34 stopnie (w cieniu). Hotel położony w samym centrum Słonecznego Brzegu. Obsługa hotelu ok, bardzo mili i pomocni. Jedzenie dobre, wg mnie każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Pokoje duże, przestronne (my mieliśmy pokój rodzinny), z dwoma balkonami. Codziennie sprzątali pokoje i łazienki. Przy hotelu 2 baseny, jeden dla dzieci, drugi dla dorosłych. Plaża blisko hotelu, (spacerkiem przez wydmy po drewnianej kładce), szeroka piaszczysta, czysta z ogromną ilością pięknych muszelek. Woda w morzu czysta, przeźroczysta, bardzo płytko przy brzegu, więc idealne miejsce dla dzieci. W morzu można było dostrzec kraby oraz meduzy. I najważniejsze bardzo krótki lok 1:40 . Bardzo polecamy wakacje z biurem podróży- pełen profesjonalizm:)

• 9Adik17-06-2015

Grenada -Polecamy bo naprawdę warto

Byliśmy w czerwcu, naprawę super hotel i miejsce.Jedzenie genialne co kto chce i ile chce, codziennie a to ryba a to jakieś mięsko, tylko na śniadania codziennie jajko we wszelakich postaciach:) dla dzieci lody i mnóstwo owoców no i pizza codziennie o 15godz.:) Do Nessebaru spacerkiem 40min, do centrum słonecznego 20min.Na plaże z hotelu 5 min po drewnianej kładce przez wydmy.W hotelu sejf za 6lev za dobę i wifi 10lev za dobę.Mało parasoli przy basenie wiec ludzie się biją o miejsce.Przy wejściu na plaże sklep z piwkiem Zagorka za 1.90lev:) no i super lody w kulkach pakowane do plastikowych czapeczek po 3-4lev.Ogólnie całe miejsce VIP bedroom beach na plaży, super szybkie samochody jak ktoś lubi popatrzeć nissan gt r lub ferrari, lambo, porsche itd.:) Piwo w knajpach i dyskotekach od 3,5lev nawet do 10lev. Wejście na disco z VIP 10lev od osoby.No i najgorsze co tam jest to natrętni naganiacze przy każdej knajpie którzy za wszelką cenę chcą cię wciągnąć do siebie do lokalu wrrrrr.

• 10wlochu25-07-2014

Wspaniałe rodzinne wakacje

Wspaniale spędzone wakacje, miła przyjazna atmosfera, czysty basen, brodzik dla małych dzieci, leżaki najlepiej zarezerwować ok. godziny 7.00 , do plaży 5-10 minut ( leżaki wynajem 8.00 leva ), jedzenie dobre urozmaicone, pobyt uatrakcyjniała grupa animatorów ( yoga, aerobik w wodzie, gry i zabawy sportowe, wieczorem występy karetowe. itp) Polecamy

• 3Remco29-09-2013

Dit nooit meer!!

Kamers waren prima in orde, op de douche na, deze was snel verstopt, waardoor het water niet meer weg liep. Het personeel in het hotel kwam niet geinterresseerd over, op het animatie team na. Het eten was dramatisch, koud, weinig keuze, en elke dag hetzelfde(kale koude spaghetti, fruit zoals in de dierentuin, droog brood, geen beleg (behalve sochtends) alleen in de middag ijs( was dit op, dan werd dit niet bijgevuld) etc. Hierdoor dus elke avond uiteten geweest, wat overigens wel erg lekker en vrij goedkoop was. In de middag rond een uur of 3, werden er koekjes en ''sandwiches'' in de lobby neergezet. Dit was in no-time op, en op=op. "s avonds bij de bar hadden ze vaak niet genoeg glazen, dus moesten we zelf glazen meenemen om een drankje te kunnen nuttigen. Het hotel ligt vrij ver van het centrum af, dit is toch zeker zo'n dik drie kwartier lopen. Wil je een bedje bij het zwembad, dan moet je om 7 uur sochtends al je handdoek op een bedje leggen.

• 10галина08-09-2013

відпочинок на всі 100%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

одним словом апартаменти,персонал на позитиві завжди усміхнений,прибирають кожного дня,їда смачна,різноманітна,печене,варене,жарене,на любий смак,анімації просто жесть моніка-даміан ви супер,дорослих забавляють на рівні дітей,завдяки їм ми відпочили на всі 100%!!!!!на другий рік 2014 плануємо тільки туди.

• 5marloes26-08-2013

viel erg tegen

wij zijn hier met een groep geweest. de kamer ziet en oud en smoezelig uit. er zitten veel vlekken in het tapijt. de bedbank is slecht hebben een luchtbed gekocht om op te slapen. de airco deed het niet goed, hebben hier over geklaagd, geen actie. Er was een wespennest op het balkon, die kwamen ze 2 dagen later weg halen. Er word slecht schoon gemaakt, daarbij staat s'avonds de stofzuiger nog in de gang. het eten bij het restaurant is slecht.

• 7marijke07-08-2013

Niet teveel geloven van slechte commentaar

Wij zijn elf dagen in dit hotel geweest. De afstand naar sunny beach is goed te wandelen, twintig min ongeveer, ook rijd er om het kwartier een goedkoop treintje (1.5 euro) Het eten is inderdaad totaal niet te eten, flauw, koud, onvoldoende...(maar wel een erg leuk/goedkoop mexicaans resto in de buurt) , de kamer was groot en proper, elke dag goede schoonmaak. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. véél russen, duitsers en polen, vreselijk degoutant om hen te zien eten! Ook ligbedjes worden vanaf acht u ingepalmd , mensen vertrekken na het strand tot 16.00, hier word niks aan gedaan. Gewoon hun handdoek wegleggen en zetel inpalmen! Animatie was elke dag, leuke mensen maar weinig variatie, ook spreken ze niet zo goed engels daar. Hoe dan ook vakantie maak je zelf, en wij hebben een topvakantie gehad! Geen onmenselijke dingen gezien of meegemaakt, ook in SB geen problemen gehad! Niet letten op neg commentaar dus als je een fijne . goedkope vakantie wil!!

• 2Van Heijst25-07-2013

Nooit meer

Het ergste in dit hotel is het onvriendelijke personeel, wij waren met onze 4 kinderen en als we wilden eten met zijn alle moesten we maar binnen gaan zitten omdat er geen extra stoel aan een tafel bij gezet mocht worden. Onze kinderen werden bij het (slechte) buffet door het personeel gewoon aan de kant gebeukt als ze er bij moesten. Het eten is bijzonder slecht, en als de snacks tussen de middag op waren werd er niks bijgevuld op = op. Heb vele verhalen gehoord van mensen die overvallen zijn of opgelicht zijn in Sunny beach. Wij zijn heel makkelijk en klagen niet snel maar als je een slechte vakantie wil zou ik zeker hotel Grenada boeken.

• 4b.wierda17-06-2013

slecht eten en onvriendelijk personeel

Hotel Grenada ziet er keurig uit op wel een goeie lokatie, ook het uitzicht was naar behoren, maar .....heel onvriendelijk personeel en eten slecht. We waren er 14 dagen en precies 1x was er patat, weinig groenten, maar wel iedere avond spaghetti wat bijna elke avond koud tot lauwwarm was, toetjes bestond uit kleine cakejes en soesjes. (geen ijsjes dus) Consumpties bij het diner kon niet besteld worden, "s morgens geen verse broodjes, alles heel jammer!!

Aparthotel Grenada info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Sunny Beach, 8240