Géén boekingskosten

BulgarijeBulgarijeZonnestrand (Sunny Beach)

6.9VoldoendeScore uit 94 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+61/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.9VoldoendeScore uit 94 reviews

• Recreatieruimte
  • Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

Hotel Grand Victoria ligt bij het bekende Sunny Beach in Bulgarije. Het animatieteam zorgt voor activiteiten voor jong en oud. Bij het hotel zit een zwembad, maar het hotel ligt ook direct aan het strand met voldoende ligbedjes en parasols. Bezoek de oude stad Nesebar, of maak een tocht met een catamaran.

Bekijk de beschikbaarheid

95 Reviews over Grand Victoria

• 7Lisa30-08-2021

Prima, maar niet geweldig

De ligging van het hotel is echt heel goed, je stapt zo de boulevard op. De kamers zijn ruim en redelijk schoon, op de gordijnen na. Daar zitten vlekken op. Het eten is koud. Je moet echt geluk hebben dat het net wordt bijgevuld als je wat gaat halen. Daarnaast is het zwembad enorm koud, je schrikt echt als je erin springt en het went niet. Het hotel straalt een beetje vergane glorie uit, maar de locatie maakt een hoop goed.

• 9Alex10-08-2021

Voor herhaling vatbaar.

Goed hotel,prijs kwaliteit uitstekend. Lekker eten en afwisselend , veel vers fruit. Vriendelijk personeel, jammer genoeg zwak in talen. Prettige ligging. Animatie was op dat moment heel zwak.

• 3Frans04-08-2021

Niet meer voor ons

Er word gesproken over 3 verschillende restaurants. Daarvan is er sinds 2 jaar maar 1 die word gebruikt. Te klein voor alle gasten en zeker in deze tijd van Corona. Daarom sta je dus ook een half uur in de rij voor een kop koffie. Zeker als er regelmatig een machine kapot is. Verder is het warm eten koud dit aangegeven en 1 dag was alles op temperatuur daarna weer koud. Er zijn nog wel een paar minpunten maar verder een goede vakantie gehad in dit hotel ( vakantie moet je zelf maken vinden wij )

• 9Stan05-09-2020

Een perfecte vakantie met mijn partner

Onze eerste vakantie. Het hotel ligt perfect op de boulevard en aan het strand. Ik kan maar één negatief ding zeggen over het hotel: de cocktails en andere frisdranken worden door een machine gemaakt d.m.v. poeder waardoor de lekkere smaak echt wegvalt. Verder kan ik niets slechts zeggen. De animatie was erg goed. Er was veel keus uit eten zowel bij het ontbijt, lunch als het diner. Thema-avonden zoals Mexicaans, Bulgaars en Grieks zijn goed om de variatie bij het eten te behouden. Het personeel was ook erg vriendelijk en behulpzaam. Ondanks het gedoe met Corona is dit hotel zeker een aanrader! Wij gaan volgendjaar terug.

• 4Wij02-10-2019

Twijfel geval dit hotel

Eten was goed van smaak alleen koud Onze kamer 339 was de badkamer erg vies Schoonmaak personeel hing in hun luie stoel op de gang. Water van het zwembad te koud

• 6sil16-08-2019

geen 2e keer meer

kamers waren netjes en elke dag schoon eten wat warm moest zijn was niet warm pannenkoeken waren koud ,friet binnen was slap. Zwembad was te koud . Animatie deed heel weinig vonden wij s,avonds was er niks te doen geen muziek of show je moet echt buiten het hotel je vermaak zoeken . lifeguard waren erg onvriendelijk wilde niks doen zelfs handdoek ruilen was te veel moeite .wij vonden ze erg onbeschoft tegenover de schoonmaakster Diana terwijl zij heel lief was en altijd hard werkte .barpersoneel sommigen waren erg aardig er liepen er 2 rond die niet wiste wat ze moesten doen en vaak maar wat rond liepen. wel ook jammer dat je na 11 uur niks meer kon drinken nog geen bak koffie of thee of water

• 6Lianne Noorland02-08-2019

Mooie locatie maar veel kan er echt veel beter!!

Onze hoofdharen zijn van 2 dochters ernstig groen geworden in het zwembad..is nog nooit eerder voorgekomen bij andere all in parken. we gaan al jaren lang naar all in parken ook in Bulgarije...kinderen zwemmen niet eens zoveel ( water erg koud). (En hun haren zijn niks anders dan andere jaren) eten is veel te zout. Groente is hard...mossel smaakt naar boillion blokje. Pannekoeken en wafels zijn al van te voren bereid en komen koud het buffet binnen. Life guards zijn geen toegevoegde waarde...wisselen alleen ( onder protest... geen zin dus om op te staan) de handdoeken😣 ook zijn er gevaarlijke uitstekende ijzeren tegels en een knop achter de ping pong tafel. waar mensen vooral kinderen vaak hun tenen stoten. als ik er wat opzette haalde de lifeguard het aan het einde vd dag eraf en gooide het weg? Als ik er naar vroeg zij hij ze stoten nog steeds hun teneschoonmaakvrouwtje bij het zwembad is Superlief!! 5000 euro betaald voor 4 pers

• 5.30-07-2019

Geen 2e keer meer

Het hotel zag er op 1 oogopslag mooi en goed uit, hotel kamer was prima en er was een goede schoonmaak. Het personeel is vriendelijk. Verder waren er niet veel meer pluspunten.. Het eten was slecht en zeker voor een 4 sterren resort, wat warm moest zijn was koud en wat koud moest zijn was warm. In de avond is er weinig tot niks qua animatie, soms is er een bingo van 30 minuten maar dat is het ook, geen show niks. Het zwembad water bij het buitenbad was veeeel te koud ( voor in juli ) de zee was zelfs nog veel warmer.

Geen goede ervaring met dit hotel, ons zien ze er niet meer

• 9Sander23-07-2019

Fijne vakantie

Van 4 t/11 juli. Leuke vakantieplaats, leuk hotel met zeer goede kamer. Hotelpersoneel aardig maar een gebrek aan Engelstalig personeel. Barpersoneel, vooral jeugd, is niet om over naar huis te schrijven. Zijn er bij die nog te lam zijn om uit hun ogen te kijken. Eten op zich oké maar vooral veel (variaties met) kip. Schitterend en mooi zandstrand. Geen privestrand maar volop strandbedden. Deze zijn wel wat prijzig in de huur: 27 lev p/d (13,50 euro). Leuke en sfeervolle boulevard met voor ieder wat wils. Animatie op hotel was vooral op sportief gebied. Een avondje muziek is er niet geweest. Nessabar is een leuk dorpje vlak bij en leuk om te bezoeken. Al met al een leuke vakantie gehad

• 10albear23-05-2019

enjoyable.

very freindly staff,cleansing first rate ,restaurant has a good variety of food, animation could be better by providing themed Bulgarian nights,proximety to resort facilities is central and on the beach , would return in the future.

Hotel Grand Victoria info

• 24 uur incheckenBeschikbaar
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)

• All inclusiveBeschikbaar

• ZandstrandBeschikbaar
  • LigstoelenBeschikbaar
  • ParasolsBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Winkelmogelijkheden0.01 km