Hotel Grand Victoria

• All inclusive
  • Animatieprogramma
  • Kinderopvang
  • Sauna

Hotel Grand Victoria ligt bij het bekende Sunny Beach in Bulgarije. Het animatieteam zorgt voor activiteiten voor jong en oud. Bij het hotel zit een zwembad, maar het hotel ligt ook direct aan het strand met voldoende ligbedjes en parasols. Bezoek de oude stad Nesebar, of maak een tocht met een catamaran.

59 reviews over Hotel Grand Victoria in het Nederlands

• 6sil16-08-2019

geen 2e keer meer

kamers waren netjes en elke dag schoon eten wat warm moest zijn was niet warm pannenkoeken waren koud ,friet binnen was slap. Zwembad was te koud . Animatie deed heel weinig vonden wij s,avonds was er niks te doen geen muziek of show je moet echt buiten het hotel je vermaak zoeken . lifeguard waren erg onvriendelijk wilde niks doen zelfs handdoek ruilen was te veel moeite .wij vonden ze erg onbeschoft tegenover de schoonmaakster Diana terwijl zij heel lief was en altijd hard werkte .barpersoneel sommigen waren erg aardig er liepen er 2 rond die niet wiste wat ze moesten doen en vaak maar wat rond liepen. wel ook jammer dat je na 11 uur niks meer kon drinken nog geen bak koffie of thee of water

4Prijs/kwaliteit
    5Eten
    5Zwembad
    7Hygiëne

Met oudere kinderen

• 6Lianne Noorland02-08-2019

Mooie locatie maar veel kan er echt veel beter!!

Onze hoofdharen zijn van 2 dochters ernstig groen geworden in het zwembad..is nog nooit eerder voorgekomen bij andere all in parken. we gaan al jaren lang naar all in parken ook in Bulgarije...kinderen zwemmen niet eens zoveel ( water erg koud). (En hun haren zijn niks anders dan andere jaren) eten is veel te zout. Groente is hard...mossel smaakt naar boillion blokje. Pannekoeken en wafels zijn al van te voren bereid en komen koud het buffet binnen. Life guards zijn geen toegevoegde waarde...wisselen alleen ( onder protest... geen zin dus om op te staan) de handdoeken😣 ook zijn er gevaarlijke uitstekende ijzeren tegels en een knop achter de ping pong tafel. waar mensen vooral kinderen vaak hun tenen stoten. als ik er wat opzette haalde de lifeguard het aan het einde vd dag eraf en gooide het weg? Als ik er naar vroeg zij hij ze stoten nog steeds hun teneschoonmaakvrouwtje bij het zwembad is Superlief!! 5000 euro betaald voor 4 pers

10Ligging
    4Prijs/kwaliteit
    2Eten
    8Kindvriendelijk
    5Hygiëne

Met oudere kinderen

• 5.30-07-2019

Geen 2e keer meer

Het hotel zag er op 1 oogopslag mooi en goed uit, hotel kamer was prima en er was een goede schoonmaak. Het personeel is vriendelijk. Verder waren er niet veel meer pluspunten.. Het eten was slecht en zeker voor een 4 sterren resort, wat warm moest zijn was koud en wat koud moest zijn was warm. In de avond is er weinig tot niks qua animatie, soms is er een bingo van 30 minuten maar dat is het ook, geen show niks. Het zwembad water bij het buitenbad was veeeel te koud ( voor in juli ) de zee was zelfs nog veel warmer.

Geen goede ervaring met dit hotel, ons zien ze er niet meer

6Service
    6Prijs/kwaliteit
    2Eten
    2Zwembad
    6Hygiëne

• 9Sander23-07-2019

Fijne vakantie

Van 4 t/11 juli. Leuke vakantieplaats, leuk hotel met zeer goede kamer. Hotelpersoneel aardig maar een gebrek aan Engelstalig personeel. Barpersoneel, vooral jeugd, is niet om over naar huis te schrijven. Zijn er bij die nog te lam zijn om uit hun ogen te kijken. Eten op zich oké maar vooral veel (variaties met) kip. Schitterend en mooi zandstrand. Geen privestrand maar volop strandbedden. Deze zijn wel wat prijzig in de huur: 27 lev p/d (13,50 euro). Leuke en sfeervolle boulevard met voor ieder wat wils. Animatie op hotel was vooral op sportief gebied. Een avondje muziek is er niet geweest. Nessabar is een leuk dorpje vlak bij en leuk om te bezoeken. Al met al een leuke vakantie gehad

8Prijs/kwaliteit
    8Eten
    9Kamers
    9Kindvriendelijk
    9Zwembad
    9Hygiëne

• 6Niet tevreden12-05-2019

Niet tevreden.

Onaardige mensen, receptie personeel komen erg dreigend over. M Bij het uitchecken 15 euro moeten betalen omdat er zgn play tv was gekeken en 15 euro omdat het laken vuil was volgens hun. Discussies uit de weg gaan en beter meteen betalen, staan meteen een aantal man om je heen. Eten was ronduit slecht en wachten op een tafeltje. Tussen de middag aan het zwembad was het goed ook de middagsnacks. Maar geen 2e keer dit hotel.

7Prijs/kwaliteit
    1Eten
    5Kamers
    5Hygiëne

• 8J. van Strien09-04-2019

Geweldig

Wij hadden een zeer goed hotel wat betreft de ligging ten opzichte van het strand/boulevaard en het centrum . Ook het eten is er erg goed zowel het ontbijt als de lunch en het diner . Wij hebben in dit hotel altijd all- inclusief ook dit vinden wij perfect . Wat betreft het personeel in een woord geweldig en zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.
    Dus in juni 2019 gaan we weer met zijn zessen naar Hotel GRAND Victoria in Sunny-beach . 1persoon vertrekt van Schiphol ,1 persoon vertrekt vanaf Neurenberg (D) en wij met zijn vieren vetrekken vanaf Dusseldorf (D) en in Bulgarije zien we elkaar weer in het hotel.

• 8Monique Molendijk04-04-2019

Fantastisch naar ons zin gehad

Super leuk hotel , alleen de all inclusief concept was in de middag bij het zwembad niet zo best ,maar in het restaurant was het goed, de kamers zijn schoon en 10 meter van het fantastische strand en in het centrum waar voor jong en oud genoeg vertier is. Zeker nog een keer terug.

8Prijs/kwaliteit
    6Eten
    8Hygiëne

• 2018
    8Marian Baars01-12-2018

Geweldig.

Hotel Gran Viktoria, lig midden in Sunny Batch. Het strand lig letterlijk voor de deur, straat over stekken en je staat op het strand. Eten was heel goed,en personeel was vriendelijk. Elke avond was er wel wat te doen. Wie van uit gaan houd raad ik aan om naar het Gran Viktoria hotel te gaan. Het is letterlijk, Zon,Zee en lekker eten. Voor deze prijs en dit hotel ga ik zeker nog een keer terug. Geweldig.

9Prijs/kwaliteit
    8Eten
    8Zwembad
    8Hygiëne

• Oude reviews

9den ouden06-10-2018

geweldig

het hotel was geweldig het zwembad was te koud

10Hygiëne

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

6Dhr. Verschueren22-08-2018

Voldoende, maar geen 4-sterren waardig

Goed: 1. Ruime kamer 2. Ligging hotel aan het strand (heeft ook nadelen) 3. Eten was in orde 4. Snelle bediening (heeft ook nadelen) 5. Geen handdoekje leggen bij zwembad 6. Op maar 10min lopen van de strip

Nadelen: 1. Als je pech hebt (zoals ons) dan heb je een kamer aan de kant van de Beach Club. Tot midden in de nacht garantie op harde muziek. Pieken in de kamer tot 80db 2. Cocktails zijn slecht. Een pina colada is bijv. ananassap met kokoslikeur 3. Kamer is verouderd en niet heel schoon (vlekken op deuren, lakens (soms) en wordt niet veel gestofzuigd. Bedden zijn hard en krijgen als jonge 20-ers pijn in nek/rug 4. Eethal veel te klein! Je moet bijna een servetje leggen om een tafel te claimen. Er wordt extreem snel opgeruimd waardoor de kans is je tafel kwijt te raken. Met 2 man moet je dus altijd om de beurt eten halen.

Kortom, in vergelijk met 3 andere 4-sterren hotels viel dit hotel tegen. Kwaliteit is gewoon minder.

8Kindvriendelijk
    6Service
    4Ligging

2 tips over Hotel Grand Victoria

• kees, 06-09-2013

TIP, neem een kamer aan de achterkant van het hotel, slaap je goed. Vanwege het harde kermis geluid. op de boulevard. Doe zeker een excursie in Bulgarije, dit is echt de moeite waard. Leg je hand doek om 7 uur in de morgen op een op bedje bij het zwembad, dan heb je kans dat je bij het zwembad kan liggen .

• Arno Verschueren, 24-08-2018

Boek je excursies niet via touroperator, maar via een orginsator dichtbij het hotel. 2 min lopen vanaf voorkant hotel. Kost het maar de helft!

Verder laat je tafel in de eetkamer niet onbemand. Je raakt het dan kwijt.

Pinnen bij gewone pinautomaten (grote Asset bank) doen. Je hebt dan de meest gunstige koers en hoeft geen commissie te betalen. Niet pinnen bij Crown dus!

4 vragen over Hotel Grand Victoria

• J Veldwijk, 20-06-2019

Wie gaan er 18-08 t/m 01-09

Wie gaan er 18-08 t/m 01-09 wij zijn er dan met onze dochter van 15

Arnold van Elden, 08-08-2019

Wij gaan 26 Augustus tot 2 September, 50 + zonder kinderen

• Danielle, 14-09-2017

Entertainment

Hallo mijn vraag is of dat er avonds entertainment is

• Grace, 04-08-2017

Vegetarisch aanbod?

Hoi, mijn vriendin en ik overwegen dit hotel te boeken maar ik ben vegetarisch. Ik eet geen vlees of vis... wordt daar rekening mee gehouden? Of zit er overal wel iets van vlees of vis door heen?

• RokenToegestaan

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Glutenvrij, Internationaal, Mexicaans, Regionaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel