3,8

Onvoldoende

4 reviews over Appartement Grand Kamelia in het Nederlands

Dit nooit meer

Maurice, 6-8-2017

Het apartement is smerig, geen schoonmaak voorzieningen. Ook de schoonmakers komen maar 1x per week. De schoonmaaksters jatten geld en spullen van je!! Pas op dus. Heb dit zelf deze vakantie meegemaakt in dit hotel, toen wij hier een melding van wouden maken kregen we een houte bek want je hebt niks te zeggen! Het personeel over het terrein is verre van vriendelijk. Dit was 1 keer, nooit meer!

Eens maar nooit weer

jansen, 14-8-2016

Wel goed: mooi groot zwembad, altijd een plekje te vinden. Bij klachten wordt er gelijk gereageerd. Beveiligd ( alle deuren te openen met sleutel/scannen)

Niet goed: Vies, veel kapot, stretcher met matras erboven op moet bed voorstellen, 2 keer in de week een nieuwe handdoek dus 3-4 dagen met 1 handdoek moeten doen, Ver weg van boulevard/beach/bushalte, Niet centraal gelegen maar achteraf in een doodlopende weg, Ontbijt buiten bij zwembad met 1 toast en omelet, elke dag weer, koffie/thee bij ontbijt moet je nog betalen, Veel bulgaren omdat de meeste appartementen verkocht zijn, geen restaurant of bar aanwezig (alleen poolbar), geen receptie maar een klein gebouwtje met 1 persoon wat een receptie moet voorstellen, geen verhuur van kluis ondanks dat het wel aangegeven wordt, geen schoonmaak tussendoor, Kast met 3 hangers! dus veel te weinig, Geen gordijnen alleen vitrage

Vieze appartementen en weinig ruimte!

daniekberkers, 18-8-2014

Wij waren met 8 meiden, verdeeld over 2 appartementen. De ene heel groot en de ander zo klein dat je niet eens aan de tafel kon zitten, laat staan je stoel verschuiven. De bedden waren kapot en we kregen daarom een stretcher. Alles was wel heel goed beveiligd, dat was een plus punt. Verder was het onwijs ver van de strip/flowerstreet af en het lag op een onverharde weg. Onze borg hebben we niet terug gekregen want deze was gestolen?! 800 euro dus weg... Dit appartement zal ik je niet aanraden als je komt voor een relax en stapvakantie met vrienden/vriendinnen.

dit nooit meer

heeren, 29-7-2014

nog nooit mee gemaakt zo slecht, met 4 volwassen, twee kopjes en twee thee lepeltjes,1 kookpan, bijna geen gordijnen, geen stoelen op het terras,lift kapot, maandag aan gekomen, en zaterdag,s pas, nieuwe handdoeken en schoonmaak,als je er naar vroeg, iedere keer tomoro, bij aankomst 30min wachten , niemand aanwezig, eens maar nooit meer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Grand Kamelia in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Grand Kamelia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Grand Kamelia scoort een 3.76 uit 10 op basis van 4 reviews.