Appartement Golden Dreamsstersterster

2.1Onvoldoende

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

2.1Onvoldoende

9 reviews over Appartement Golden Dreams

• 2019
    1Jansen03-09-2019

Nooit meer. Verschrikkelijk.

Slecht sprekend personeel, geen schoonmaak, vieze kamers. Wordt niet actief naar een oplossing gezocht. We hebben de verkeerde kamer gekregen die we hadden geboekt. Verschrikkelijk. Foto's zien er mooier uit dan het daadwerkelijk is. Manager wil niet in gesprek of hangt de telefoon op al we bellen. Zon schijnt alleen 1 uurtje in de ochtend op het zwembad, verder de hele dag in de schaduw. We zijn echt geen zeurpieten, maar dit was verschrikkelijk. Bespaar jezelf geld, tijd en moeite en ga hier niet heen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    2Diana19-07-2018

Nooit meer

Echt een slecht appartement. Geen douchegordijn of cabine. Alles maakt herrie. Geen gordijnen tegen t licht. Slechte bedden. Mega klein. Je bed staat tegen de keuken aan. Oude troep. De ligging is wel oke maar daar is alles mee gezegd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Timo07-08-2012

Schoon een veel ruimte

Wij verbleven hier 12 dagen lang met zijn viertjes in een gigantisch appartement. Het appartement was zeer schoon en goed onderhouden. Schoonmaaksters komen dagelijks dwijlen, bedden opmaken en afwassen. De dames spreken een paar woordjes engels, wat ze erg prettig in de omgang maakte. Het personeel aan de receptie was, op één eikel na, erg vriendelijk. Strand en centrum liggen op 10 minuten lopen. Vind je dit te ver, of ben je lui, pak dan een taxi voor een prikkie. Het appartement heeft een zwembad met ligstoelen. 's Morgens en aan het begin van de middag is er volop zon, later op de middag kan je lekker afkoelen in de schaduw.

• 8Andy01-08-2012

Topper!

Vooraf erg benieuwd naar het complex, maar ik ben niet teleurgesteld! De prijs-kwaliteitverhouding is echt top! Erg ruime kamers die elke dag worden schoongemaakt door erg aardige schoonmaaksters. Ze doen zelfs de afwas als je fooi neerlegt. Bedden worden 3/4 keer per week verschoond en schone handdoeken om de dag. Personeel spreekt niet enorm goed Engels op eentje na die altijd een praatje maakte voordat we gingen stappen. Afstand naar het uitgaansgebied en Flowerstreet/boulevard is zo'n 15 minuten lopen. Evenals naar het strand. Wij hadden een top vakantie!

• 9Mark15-07-2012

Heelijk

Heerlijk ruime kamers kregen wij (3 kamer appartementen) geboekt met touroperator met zijn 8en. Er zitten weinig jongeren in dit hotel omdat (zoals bij vele complexen) het overgrote deel verkocht is en dit onderverhuur is. Maar dat betekend wel veel ruimte in het zwembad en altijd een ligbed! Schoonmaak is 7x per week(incl afwas als je fooi neertikt) en bedlinnen/handdoeken 2/3 x per week. Airco was bij ons niet in iedere slaapkamer wat wel was aangegeven door operator. Dat was jammer maar niet hinderlijk. Ligging naar het centrum is 15 min lopen. het strand is ongeveer hetzelfde. Dat is wat aan de verre kant maar dit complex is beduidend goedkoper en mooier dan de rest. Geen wifi op dit moment overigens. Vriendelijke personeel dat niet zo heel goed engels spreekt maar je wel begrijpt en wilt helpen! supermarkt en ATM 10M aan de overkant 24/7 open! Prima vakantie gehad prima appartementen complex! een aanrader als je een kleine wandeling ervoor over hebt naar het centrum en weer terug.

• 8Dinges17-03-2009

Leuke appartementen

Sunny Beach is echt een aanbeveling! Appartementen zijn ook goed, maar er zijn betere te vinden in Sunny Beach, maar dan betaal je ook wel meer! Afstand naar centrum is alleen wat minder....

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 8Joël03-09-2007

goed appartement alles is erg netjes. Ligt wel op een drukke plek in de stad.

Veel engelse famillies en weinig dronken lui...!

Gereisd met vrienden in augustus 2005

2 tips over Appartement Golden Dreams

• Mark, 15-07-2012

Ga eten bij Djanny's. hier is het wel druk maar kun je heel goed eten(hollands bijna) voor een prikkie. Aquapark sunny beach is leuk maar die in Nessebar is leuker!

• Timo, 07-08-2012

Jongeren, ga met een reisorganisatie! Ben je aangesloten bij een organisatie (wij zaten bij X-travel), dan heb je bij diverse uitgaans en horecagelegenheden recht op diverse kortingen. Ook leer je makkelijk mensen kennen.

Aanraders: - Amigo Beach Bar, voor wie een avondje weg wilt van alle Nederlanders. - Tropicana Beach bar, voor 10 euro p.p krijg je 1.5L cocktail en 3 shots naar keuze. - Mileniumparty in de Orange. Goede man/vrouw ratio, onbeperkt drinken voor 34 euro.

0 vragen over Appartement Golden Dreams

• Balkon / terrasAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Tuin
    • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig