Hotel Forum

7.5Goed

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

7.5Goed

Meer hotelinfo

9 reviews over Hotel Forum

• 0Sander21-08-2009

RIU Evrika rocks

Het best hotel waar ik ben geweest. Stad is mooi en hotel heeft een goed ligging dicht bij de strand en niet veer van het center. Service is goed maar animatie in de hotel is PERFEKT. Allemaal daar is zeer vriendelijk. Sima van de animatie is de mooiste meisje in het wereld en de animatie overal is heel knap.

Met vrienden

• 7Stijn Damen14-07-2009

Prima hotel

Zoals al eerder beschreven is de ligging van het hotel tussen Nessebar en het Sunnybeach centrum. Dit zorgt ervoor dat het Forum hotel relatief rustig gelegen is. Met de treintjes (€1,60 per keer) is het prima om te forenzen. Bedden en kamers zijn netjes, al is de kwaliteit van sommige gebruiksvoorwerpen, zoals de douchekop, matig.

Ontbijt is niet volgens Nederlandse maatstaven maar dan ben je dan ook voor op vakantie. Een tip voor het hotel: plaats een broodrooster, is er nog iets van te maken. Gelukkig kun je in de buurt ook elders ontbijten.

Een bus naar een superzwemparadijs (waar je langskomt vanaf het vliegveld) stopt trouwens ook voor de deur. Tip!

• 7Mark Groen30-07-2008

Vriendelijke staff

Mooi verzorgd hotel met vriendelijke bediening, die zeer goed engels spreken. perfect gelegen voor als je de drukte wilt ontlopen.

Alleenreizend

• 6Hans Scholten24-07-2008

Geen echte aanrader!

Het hotel is gesitueerd ten hoogte van Cacao Beach, wat een bekende strandtent is met hippe feesten. Naar het centrum is het zeker wel 3km. Met de taxi heen: vijftien Lev, wat neerkomt op zeven euro vijftig, maar terug vragen ze twintig lev, wat neerkomt op tien euro. Kamers zijn ruim en schoon, personeel is vriendelijk op z'n Bulgaars (elke Bulgaar kijkt boos totdat ze ontdooien). Het ontbijt is ronduit slecht te noemen, bijna geen keuzes en wat er aan eten ligt op het buffet is zeer teleurstellend. Pas je verwachting aan van een vier sterren hotel aan naar een drie sterren hotel en dan ben je niet teleurgesteld bij check-in. Kortom, goede kamers, vriendelijk personeel, goede stomerijservice, weinig faciliteiten, zielig zwembad en slecht ontbijt. Zonnestrand is leuk voor een week, en niet gevaarlijker dan andere badplaatsen. Elke toerist moet gewoon normaal oppassen zoals je overal moet doen tegenwoordig.

Met vrienden

• 8Linda19-11-2007

Nieuw hotel. Erg vriendelijk personeel wat goed engels kan spreken. Hotel ligt vlakbij een opstapplaats om met een treintje naar het grote, gezellige centrum te rijden (beste opstapplaats bij reisleider vragen) In 5 min. loop je naar het dichtstbijzijnde strand. Aanrader voor mensen die liever de drukte opzoeken i.p.v. er de hele vakantie tussenin te zitten!!

• 9M. Heijmans24-08-2007

Het hotel ligt ca 3 km van het centrum, maar op 3 minuten lopen van het strand. De hotelkamers zijn schoon. Personeel is vriendelijk. Het onbijt was minder goed, maar je kunt in de omgeving van het hotel voor weinig geld goed ontbijten.

• 8R. Bruinsma24-08-2007

hotel was chique, schoon en goed onderhouden. het hotel had geen vermaak, voor muziek of gezelligheid moest je het verder op zoeken. het gebrek aan engelse taalbeheersing van personeel gaf problemen in de communicatie

• 7Ronald Starink18-08-2007

Forum is een klein hotel met nette goed verzorgde kamers. Het ligt op loopafstand van het strand, het zwembad is niet echt bijzonder. Het personeel is behulpzaam, geïnteresseerd en aardig. Het ontbijt viel ons en beetje tegen. Het hotel ligt relatief rustig gelegen tussen Nessebar en het centrum van Zonnestrand, beiden zijn met de minitrein goed bereikbaar. (10 a 15 minuten rijden) Een rustig gelegen hotel en als je de drukte op wilt zoeken neem dan de minitrein of een taxi. We hebben een jeepsafari gedaan, dit is echt een aanrader (wel even stof en water happen). Volgend jaar weer.

• 8G.E. Figaroa18-07-2007

Service: te weinig medewerkers spraken voldoende engels bijv. receptie/obers. De meesten doen wel erg hun best om je het naar de zin te maken. Er waren soms te weinig mensen in de bediening bij ontbijt,waardoor de aanvulling van het buffet niet goed ging. Omdat het het nog een nieuw hotel is was alles nog mooi en schoon, maar of dit zo blijft heeft onze twijfel. Er wordt achter de deuren (badkamer/algemene toiletten) niet schoongemaakt. De afwerking is niet volledig of goed. Water stroomt onder de douchebak door, bepaalde stukjes voegwerk en betegeling zijn niet afgemaakt. We misten verlichting bij de spiegel in de badkamer. Je kunt er wel dineren, maar omdat dit niet goed is aangegeven, wordt daar weinig gebruik van gemaakt, dat is jammer want het eten is goed, lekker en niet duur, maar als je er alleen zit is het niet gezellig, dit kan so wie so beter. Minder felle verlichting, wat planten en kaarsjes b.v. Ook weer probleem van obers die je niet begrijpen, onv. eng./duits

Familie

• VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt
      • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand700 m, 8 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
      • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages