Appartement Flores Park

4.5Matig

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

4.5Matig

• 4.5Inrichting
  • 5.4Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

32 reviews over Appartement Flores Park

• 2018
    7Jasmijn26-07-2018

Alles wat je moet weten!

Oké het is maar net waar naar je op zoek bent. Je ligt niet ver van de strip dus dat is prima (tegenover flores zit een prima pinautomaat dus dat is heel fijn) wel zit je aan een grote weg. Je bent zo'n 10min onderweg denk ik. Winkel 24u open zit bij appartement zwembad is chill en veel bedjes (wifi alleen bij het zwembad). De kamers zijn niet spectaculair maar de airco werkt echt geweldig dus dat was top.

HANDIG OM TE WETEN: controleer goed of je alles hebt in je kamer en er niets kapot is. De badkamers worden best vies omdat alles nat wordt. Ene dag nieuwe handdoeken andere dag nieuw beddengoed. Maar alleen als je zelf de handdoeken verzameld.

SUNNY BEACH ALGEMEEN Leuke plek maar de verhouding jongens meiden is 80/20 dus daar moest ik erg aan wennen. Let goed op jezelf en loop als meisje niet alleen. Vooral de viking (DGV) en dutchman waren heel leuk! Eten is ook echt heel goedkoop!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

8Anoniem05-11-2017

Volgend jaar weer

Om met je vrienden op vakantie te gaaan een ideale plek. Niet een super groot balkon of altijd even warme douche, maar heel de dag ontzettend gezellig bij het zwembad. Ongeveer 10 minuutjes lopen naar de uitgaansstraat en het strand. Veel nederlandse jongeren en zelfs een nederlandse bar. Elke avond voor net aan een 10tje uit eten en daarna de hele avond feesten. Zeker aan te raden, wij gaan dit jaar weer👍

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 7Roos16-08-2016

Super goede ligging maar wel een vies appartement

Qua ligging echt super ideaal. Binnen 10 min ben je in de uitgaansstraat. Het appartement was groot. Balkon is te klein om met meer dan 2 te zitten, al zaten wij wel aan de achterzijde van het appartement, misschien waren balkons aan de voorkant groter. Er zit een kleine supermarkt bij Flores Park. De receptie is 24 uur open en hield je sleutel bij wanneer je ging stappen. Ook zit er een pinautomaat om de hoek. Een groot minpunt was onze vloer die echt smerig was. Je kon er niet lopen op blote voeten zonder pikzwarte voeten te krijgen en de gordijnen vielen van de muur af van ellendigheid. Ook het zwembad vonden wij erg klein. Op een aantal kleine puntjes na waar wij ons niet erg aan gestoord hebben, hebben we een super vakantie gehad!! Altijd erg gezellig rondom het zwembad, alleen maar Nederlandse jongeren. Flores Park is zeker goed te doen maar als wij ooit weer een keer naar Sunny zouden gaan pakken we een ander appartement met schonere kamers en een groter zwembad.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9Kim04-09-2015

Echte aanrader! Ideaal!

Augustus 2015 met 3 vriendinnen 2 weken overnacht in Flores Park. We zijn erg tevreden, alle kamers waren perfect schoon en de sanitaire voorzieningen waren ook goed. Beiden werden vaak schoongemaakt.

Flores Park ligt op 10 minuten lopen van dé uitgaansstraat. De ligging was perfect! Na het uitgaan liepen we zelfstandig naar Flores Park, zo dichtbij was het. Op de route naar het appartement heb ik me 's nachts in m'n eentje geen moment onveilig gevoeld, in tegenstelling tot NL. Je loopt langs een drukke weg en komt je geen steegjes tegen.

De receptie van Flores Park is de hele dag open. Ook was het receptiepersoneel heel vriendelijk. Zwembad was ook prima, en er werd de hele dag echt lekkere muziek gedraaid.

Minpunt is dat het zwembad maar tot 18.00 open is. Ook spreken de schoonmakers geen Engels spreken, waardoor wij gedoe kregen over handdoeken, maar is goed opgelost.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9Tom19-05-2015

Aanrader voor jeugd!

Flores park is een prima appartement voor een jeugdvakantie! de eigenaren doen totaal niet moeilijk over muziek, lawaai en het meenemen van mensen. je word volledig met rust gelaten en de appartementen zijn erg schoon en bevatten alles wat je nodig hebt. er zit een prima zwembadje bij en er word bijna iedere dag schoongemaakt.

het mooiste van allemaal, er zit een 24/7 supermarkt bij het appartementen complex! zo kun je aan het einde van een nachtje stappen nog een wat drinken op je balkon

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 8Stephanie26-01-2014

Prima

Vorig jaar in de zomer geweest met mijn beste vriendin. Wij hadden een 2 kamer appartement geboekt, omdat de 1 kamer appartement niet meer beschikbaar was. Wat een ruimte! Zeker een aanrader, heerlijk. De badkamer is het enige waarvan wij vinden dat het gerenoveerd mag worden. De douche was wat klein, en na het douchen lag de hele badkamer blank van water. Ook onze wc-borstel was niet al te hygiënisch.. in het potje zaten beestjes. We hebben hier wat van gezegd, en daar werd gelukkig gelijk wat aan gedaan.

Het zwembad is prima. Net genoeg bedjes. Meestal werd er muziek gedraaid, wat een relaxte sfeer creëerde. Bij het hotel zit een klein winkeltje waar je de meeste dingen kunt kopen. Ooh.. je hebt een keuken in het appartement, maar ga je niet gebruiken.. Er is namelijk zo niet in de buurt een winkeltje waar ze "avondeten" verkopen. Uiteten gaan is gelukkig erg goedkoop :)

Het centrum en strand is een kleine 5 a 10 minuten lopen. Uitgaan leven is top!

Sunny Beach till next year :)

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 1Roy04-09-2013

Nooit weer!

bij aankomst ging alles geweldig, aardig personeel,mooie kamer en alles tiptop! Maar we waren nog geen uur op de kamer en de schoonmaakste kwam al met 2 vieze handdoeken aan en een kapotte kurken trekker. Bij elkaar moesten we gelijk 60 euro aftikken terwijl we het niet eens gebruikt hadden. We konden het dus gewoon betalen.

Uitgaan is wel super en de locatie van het hotel is ook een dikke 10.

Ik zal hier nooit maar dan ook nooit heen gaan!!!!

• 9Guido10-01-2013

Daar gaan we volgend jaar weer naartoe!!!

Wij zaten hier eind juli met ech veel touroperator jongeren, dat was alleen al supergezelli. Appartement lekker groot en mooi. De ligging is echt geweldig, je bent binnen 5 minuten op alle gave plekken. Als we allemaal (7) snel na elkaar douchten had de laatste soms koud water. Verdelen wie wanneer doucht was zo gepiept. Wij gaan zeker weten volgend jaar weer opnieuw en hopen dat gekke Gieltje weer reisleider is....

• 8Elske V08-01-2013

Topvakantie!

Grote kamers, mét airconditioning en op een prima locatie. Alles was aanwezig en erg schoon. Elke dag werden de bedden opgemaakt en genoeg handdoeken. Het balkon was ook heerlijk, aan het eind van de dag stond de zon er nog op.

• 9Ciska08-01-2013

Uitstekend app. voor een feestvakantie

App. Flores Park is zeer centraal gelegen, op loopafstand van de populairste uitgaansgelegenheden van de stad. Daarnaast zijn winkeltjes, een supermarkt en het strand allemaal te voet te vinden.

Wij hebben een geweldige vakantie vol fun en feest gehad in Sunny Beach. De appartementen zijn verder netjes en ruim opgezet. Ook is er een zwembad aanwezig.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Appartement Flores Park info

• Aantal personen5 tot 6

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin