Appartement Flores Park

7,4

30 reviews over Appartement Flores Park in het Nederlands

Volgend jaar weer

Anoniem, 5-11-2017

Om met je vrienden op vakantie te gaaan een ideale plek. Niet een super groot balkon of altijd even warme douche, maar heel de dag ontzettend gezellig bij het zwembad. Ongeveer 10 minuutjes lopen naar de uitgaansstraat en het strand. Veel nederlandse jongeren en zelfs een nederlandse bar. Elke avond voor net aan een 10tje uit eten en daarna de hele avond feesten. Zeker aan te raden, wij gaan dit jaar weer👍

Qua ligging echt super ideaal. Binnen 10 min ben je in de uitgaansstraat. Het appartement was groot. Balkon is te klein om met meer dan 2 te zitten, al zaten wij wel aan de achterzijde van het appartement, misschien waren balkons aan de voorkant groter. Er zit een kleine supermarkt bij Flores Park. De receptie is 24 uur open en hield je sleutel bij wanneer je ging stappen. Ook zit er een pinautomaat om de hoek. Een groot minpunt was onze vloer die echt smerig was. Je kon er niet lopen op blote voeten zonder pikzwarte voeten te krijgen en de gordijnen vielen van de muur af van ellendigheid. Ook het zwembad vonden wij erg klein. Op een aantal kleine puntjes na waar wij ons niet erg aan gestoord hebben, hebben we een super vakantie gehad!! Altijd erg gezellig rondom het zwembad, alleen maar Nederlandse jongeren. Flores Park is zeker goed te doen maar als wij ooit weer een keer naar Sunny zouden gaan pakken we een ander appartement met schonere kamers en een groter zwembad.

Echte aanrader! Ideaal!

Kim, 4-9-2015

Augustus 2015 met 3 vriendinnen 2 weken overnacht in Flores Park. We zijn erg tevreden, alle kamers waren perfect schoon en de sanitaire voorzieningen waren ook goed. Beiden werden vaak schoongemaakt.

Flores Park ligt op 10 minuten lopen van dé uitgaansstraat. De ligging was perfect! Na het uitgaan liepen we zelfstandig naar Flores Park, zo dichtbij was het. Op de route naar het appartement heb ik me 's nachts in m'n eentje geen moment onveilig gevoeld, in tegenstelling tot NL. Je loopt langs een drukke weg en komt je geen steegjes tegen.

De receptie van Flores Park is de hele dag open. Ook was het receptiepersoneel heel vriendelijk. Zwembad was ook prima, en er werd de hele dag echt lekkere muziek gedraaid.

Minpunt is dat het zwembad maar tot 18.00 open is. Ook spreken de schoonmakers geen Engels spreken, waardoor wij gedoe kregen over handdoeken, maar is goed opgelost.

Aanrader voor jeugd!

Tom, 19-5-2015

Flores park is een prima appartement voor een jeugdvakantie! de eigenaren doen totaal niet moeilijk over muziek, lawaai en het meenemen van mensen. je word volledig met rust gelaten en de appartementen zijn erg schoon en bevatten alles wat je nodig hebt. er zit een prima zwembadje bij en er word bijna iedere dag schoongemaakt.

het mooiste van allemaal, er zit een 24/7 supermarkt bij het appartementen complex! zo kun je aan het einde van een nachtje stappen nog een wat drinken op je balkon

Prima

Stephanie, 26-1-2014

Vorig jaar in de zomer geweest met mijn beste vriendin. Wij hadden een 2 kamer appartement geboekt, omdat de 1 kamer appartement niet meer beschikbaar was. Wat een ruimte! Zeker een aanrader, heerlijk. De badkamer is het enige waarvan wij vinden dat het gerenoveerd mag worden. De douche was wat klein, en na het douchen lag de hele badkamer blank van water. Ook onze wc-borstel was niet al te hygiënisch.. in het potje zaten beestjes. We hebben hier wat van gezegd, en daar werd gelukkig gelijk wat aan gedaan.

Het zwembad is prima. Net genoeg bedjes. Meestal werd er muziek gedraaid, wat een relaxte sfeer creëerde. Bij het hotel zit een klein winkeltje waar je de meeste dingen kunt kopen. Ooh.. je hebt een keuken in het appartement, maar ga je niet gebruiken.. Er is namelijk zo niet in de buurt een winkeltje waar ze "avondeten" verkopen. Uiteten gaan is gelukkig erg goedkoop :)

Het centrum en strand is een kleine 5 a 10 minuten lopen. Uitgaan leven is top!

Sunny Beach till next year :)

Nooit weer!

Roy, 4-9-2013

bij aankomst ging alles geweldig, aardig personeel,mooie kamer en alles tiptop!

Maar we waren nog geen uur op de kamer en de schoonmaakste kwam al met 2 vieze handdoeken aan en een kapotte kurken trekker.

Bij elkaar moesten we gelijk 60 euro aftikken terwijl we het niet eens gebruikt hadden.

We konden het dus gewoon betalen.

Uitgaan is wel super en de locatie van het hotel is ook een dikke 10.

Ik zal hier nooit maar dan ook nooit heen gaan!!!!

Daar gaan we volgend jaar weer naartoe!!!

Guido, 10-1-2013

Wij zaten hier eind juli met ech veel touroperator jongeren, dat was alleen al supergezelli. Appartement lekker groot en mooi. De ligging is echt geweldig, je bent binnen 5 minuten op alle gave plekken. Als we allemaal (7) snel na elkaar douchten had de laatste soms koud water. Verdelen wie wanneer doucht was zo gepiept. Wij gaan zeker weten volgend jaar weer opnieuw en hopen dat gekke Gieltje weer reisleider is....

Topvakantie!

Elske V, 8-1-2013

Grote kamers, mét airconditioning en op een prima locatie. Alles was aanwezig en erg schoon. Elke dag werden de bedden opgemaakt en genoeg handdoeken. Het balkon was ook heerlijk, aan het eind van de dag stond de zon er nog op.

Uitstekend app. voor een feestvakantie

Ciska, 8-1-2013

App. Flores Park is zeer centraal gelegen, op loopafstand van de populairste uitgaansgelegenheden van de stad. Daarnaast zijn winkeltjes, een supermarkt en het strand allemaal te voet te vinden.

Wij hebben een geweldige vakantie vol fun en feest gehad in Sunny Beach. De appartementen zijn verder netjes en ruim opgezet. Ook is er een zwembad aanwezig.

Ideale ligging

Murphsy, 8-1-2013

De ligging tov het strand, het centrum en vooral het uitgaansgebied is perfect. Binnen 5 minuutjes ben je overal! Het appartement was prima, voor de prijs was het erg goed. Personeel was okay. Vooral de ligging maakt Flores Park de ideale feestvakantie locatie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Flores Park in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Flores Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Flores Park scoort een 7.42 uit 10 op basis van 30 reviews.