Hotel Flamingo

8Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

8Fantastisch

• Sauna

141 reviews over Hotel Flamingo

• 8Carin31-08-2011

Schoon hotel

Is een schoon hotel.Ontbijt iedere dag hetzelfde.Weinig keus van brood.Personeel kijkt stug.Sommige zijn wel vriendelijk.Harde muziek de hele dag door bij het zwembad.Best een stukje lopen naar de boulevard.Kan pad tussendoor nemen maar stenen liggen beroerd.Niet echt rolstoel-vriendelijk daar door slechte stoep naar de boulevard.Avondeten in hotel is niet bijzonder, maar kost ter plekke (12 lev) 6 euro p.p. dus niet half pension boeken. Kan je eerst kijken wat er te eten valt.Kan beter eten op de boulevard.Borden worden heel snel voor je neus weggehaald maar dat is overal in Bulgarije.Kamers zijn groot en worden iedere dag schoongemaakt en schone handdoeken.Zaten aan de achterkant waardoor het erg rustig was.Douche liep vaak over tot halverwege de badkamer.Bushalte schuin voor het hotel ben je voor 50 eurocent in Nessebar.Leuke relaxte vakantie maar 8 dagen is lang genoeg dan heb je de boulevard wel gezien.Zwembad is leuk maar niet spectaculair.

• 7saskia30-08-2011

prima verblijf

prima hotel dat net buiten de drukte ligt, maar op korte loopafstand van de boulevard. hadden kamer aan de voorkant waardoor we de eerste nachten wel moesten wennen aan het verkeerslawaai. daarnaast waren de bedden erg hard. service is prima. 8 dagen bulgarije was voor ons lang genoeg. bulgaarse volk over het algemeen onsympathiek. al met al wel een lekkere relaxvakantie gehad!

• 7As24-08-2011

Was de laatste keer

Toen we aankwamen moesten we 3uur wachten op onze kamer(was een vroege vlucht). Het eten vond ik zozo, ontbijt was niks bijzonders. De koffie leek niet eens koffie. Personeel was erg stug en Engels hebben ze geen kaas van gegeten. De kamers waren wel mooi groot. We hebben steeds op de boulevard gegeten, was super gezellig. Maar 12 dagen is echt te lang voor Bulgarije.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 8Michelle23-08-2011

Heerlijke vakantie gehad

Voor het eerst eeen vakantie in bulgarije gehad en het was heerlijke vakantie, de eerste keer heel erg omgelopen richting de boulevard en het centrum, als je gewoon binnendoor loopt ben je zo op de boulevard en lijkt het minder ver tot het centrum. verder vond ik wel dat er weinig keus was tijdens het ontbijt, maar dat is voor iedereen verschillend. verder daar wel vaak pizza gegeten voor 6 lev(3euro) en die was goed te doen! De kamer die we hadden was mooi schoon en best ruim met uitzicht op het zwembad. alleen in de badkamer wat schimmelplekjes bij de douche. het personeel vond ik aardig, vooral in tegenstelling met veel bulgaren die je daar tegenkomt.

Ik zou volgend jaar gewoon weer terug gaan naar het flamigo hotel!

• 9petra16-08-2011

prima hotel niet duur en lekker ontbijt

Leuk hotel, al mogen de mensen die er werken wel wat vrolijker kijken maar dat zie je daar wel meer. Zwembad is erg leuk .

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 9xmiek11-08-2011

Ruime kamers

Prima hotel. Grote kamers, mooi zwembad en het ontbijt was prima. Je had van alles wat, zoals kaas, jam, gebakken ei met bacon, gekookt ei, verschillend fruit en yoghurt met cruesli/muesli etc. De mensen waren ook heel vriendelijk. Zeker een aanrader. Het ligt wel iets buiten het centrum maar binnen een kwartier zat je midden op de boulevard. En supermarkt zit ook vlakbij.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 9Rick30-07-2011

Uitstekend hotel!!

hotel flamingo is een goed hotel met een groot zwembad enigste was als je na ''flowerstreet'' wilde was dat zo 20 minuten lopen! nou is het terug niet zo erg als je wat op heb maar je bent al kapot als je er aan komt!! voor de rest is het eten goed in het hotel! je moet er niet veel van verwachten maar een pizza kost daar 6 lev(ongeveer 3 EURO) 1 TIP pas op wat je eet!!! in sunny beach zijn er heel veel tentjes die qua schoonmaken niet echt weten! ik ben 1 avond heel erg ziek geworden dus de laatste stap avond niet mee kunnen maken! heb er nog steeds beetje last van!! je kan beter nog eten bij flamingo hotel!! in 1 woord hotel flamingo is top!!! en even goed samen met de reisleiders van go fun! is het toch een feest geweest!!

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 10Monique17-07-2011

prima naar onze zin gehad!!

Leuk hotel, vriendelijke bediening alles werd keurig bijgehouden:zwembad, kamers etc. bij het ontbijt was er wat minder keus in brood dan wij gewend zijn , maar alles was wel lekker. behalve het avond eten (buffet) 1 x gedaan maar is geen aanrader voor ons dan tenminste. van de kaart bestellen was wel goed te eten. lekker zwembad vriendelijke en behulpzame bediening wij gaan zeker nog een keer terug naar flamingo

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

• 8Sandy en Reggy04-07-2011

Zeker de moeite waard!

Hotel Flamingo is een mooi hotel, goede service en heeft goed eten. Dit was eigenlijk niet het hotel wat we geboekt hadden, maar vanwege een 'overboeking' bij hotel helvecia werden we hier geplaats. En blij toe! We werden allemaal vriendelijk ontvangen en we kregen meteen een goede kamer. Later in de week nog last gehad van onze buren, maar dat hebben ze goed opgelost. Het eten vond ik niet heel uitgebreid qua brood, maar ik had misschien wat meer verwacht. Het was wel lekker in ieder geval! Aan het zwembad was het prima vertoeven. Jammer dat wij de echte zonnige kant nog niet echt gezien hebben van Sunny Beach. Maar zeker een aanrader! Vooral bij TO als jongere zou ik boeken. Bart en Joost zijn 2 top reisleiders! Volgend jaar denk ik weer terug naar Bulgarije =)

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Marjolein Luchies23-02-2011

Een mooie plek en zeker aanraadbaar!

Het hotel is een mooi gelegen hotel, een paar meter lopen en dan ben je bij het strand. En een best groot zwembad

Gereisd met partner in juli 2010

Hotel Flamingo info