Hotel Flamingo

8Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

8Fantastisch

• Sauna

141 reviews over Hotel Flamingo

• 7Jolanda03-08-2013

Leuk hotel

Hotel Flamingo ligt aan de grote doorlopende weg in SB. Op eerste gezicht van buiten niet zo een mooi hotel maar toch één van de goede hotels van SB. Het personeel is zakelijk en beleefd (niet echt hartelijk) en de kamers worden elke dag schoongemaakt. In dit hotel zijn er weinig of geen Nederlanders wel veel Russen met hun eigenaardigheden (plekken bezet houden, borden vol scheppen en de helft laten staan, doen alsof het alleen maar om hun draait) maar ik heb geprobeerd mij niet aan te storen en het is redelijk gelukt. Voor mensen met jonge kinderen moet je rekening mee houden dat je kind niet gemakkelijk vakantievriendjes zal ontmoeten. Ik vond het eten barslecht. Zowel het ontbijt als het avondeten. Jammergenoeg ben je verplicht halfpension te nemen. Toch zal ik niet terugkeren naar dit hotel vanwege de bedden. Het zijn harde bedden en ik ben de hele week elke ochtend met rug- en schouderpijn opgestaan. Maar verder niks te klagen.

Alleen gereisd in juli 2013

• 8Maikel18-07-2013

Goede plek

Wij zijn net twee dagen terug van 12 dagen Bulgarije. Itt wat anderen schrijven hebben wij het in dit hotel erg goed gehad. Tweede dag kwam de dochter van de eigenaar van het hotel al bij ons zitten, en heeft ons de dagen erna veel tips gegeven waar we naartoe konden gaan. Ook heeft ze de kok de opdracht gegeven om voor mij en mijn vriendin een avond Bulgaars eten te serveren. Wij hadden aangegeven dat we rond 21;00 uur wilden eten en dat was geen probleem. Voor ons 2-en hadden ze een écht Bulgaars menu samengesteld, en dat was super! En ook heel erg veel! Leuke verrassing was dat we er niks voor hoefden te betalen, want ze vond het al heel erg leuk dat wij interesse in hun toonden.

Ook wilden we een avond naar een goed restaurant, en toen werd er vanuit het hotel vervoer geregeld. En moesten we bellen om opgehaald te worden. Eten op hotel is slecht, hebben daarom ook elke dag buiten de deur gegeten.

Verder nog een dag een auto gehuurd, en twee dagen naar Istanbul gegaan.

Gereisd met partner in juli 2013

• 7Hanna Nguyen15-07-2013

Net goed voor de prijs

Ik heb met een vriendin dit hotel geboekt van 4 juli - 11 juli. De prijs was 370 pp half pension.

De kamers zijn groot. De badkamer was wat minder. De douche loopt snel onder als je langer dan 10 minuten douche en de wc stonk ontzettend op bepaalde tijdstippen naar riool. Hoewel de kamer niet vies was, was de schoonmaak niet zo geweldig. Binnen 5 minuten waren de dames klaar.

Eten is niet super in dit hotel. Verwacht geen luxe! UIt eten is zeker een aanrader.

Zwembad was lekker, genoeg plaats op de bedden.

Strand is ongeveer 10 min lopen, centrum is 20-25 min lopen. Maar de bushalte is op 2 min van het hotel, voor 50 cent (1 lev) kan je naar centrum (flowerstreet). Voor uitgaan kan je beter taxi terug pakken. Sommigen vragen 10 euro, maar wij hadden voor 5 euro kunnen regelen.

Omdat we redelijk weinig voor dit hotel hebben betaald is het een 7 waard, maar echt 4 sterren is het absoluut niet.

Groetjes, Hanna

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 9F. van Lokven16-08-2012

Super Hotel!

Mooi hotel dat er goed verzorgd uitziet! Het uitzicht is super en de accomodatie is goed gelegen, niet middenin het uitgaansgebied maar dit is makkelijk te lopen, ongeveer 20 min, loop langs de boulevard en je bent zo in de Flowerstreet! Het personeel is vriendelijk en zijn ook in voor een grapje. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Als je dit hotel boekt, dan zou ik geen eten erbij boeken, dit stelt namelijk niet veel voor, je kan lekker eten in restaurantjes in de buurt en goedkoop ook! De kamers zien er perfect uit en zijn ook erg groot! Elke dag worden ze schoongemaakt en krijg je nieuwe handdoeken. Kindvriendelijk? Naar mijn idee niet veel te doen voor kinderen.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 7Jan-Willem Linschoten11-08-2012

Prima verblijf in Hotel Flamingo.

Eerste keer Bulgarije dus ook Hotel Flamingo. Algemene indruk is prima, hotel netjes en schoon. Mooie kamers, uitzicht was niet alles maar ja hoe lang ben je op je kamer. Enkel om te slapen. Ontbijt vonden we wel een drama!! Erg jammer wij als hollanders houden van een goed en stevig ontbijt. Brood was elke dag oud. Croissantjes moest je om vechten, koffie niet te drinken en viel zwaar op de maag. Avond eten was wel te doen hoewel je er niet teveel van moet verwachten en niet veel keus. helaas niet kindvriendelijk wat wij hadden verwacht, geen animatie en in de 10 dagen dat wij er waren bijna geen kind gezien en dat in het hoogseizoen, wel genoten van de prachtige boulevard met als topper Nessebar, zeker een aanrader om daar naartoe te gaan. Buiten het hotel vonden wij de Bulgaren een stug en chagerijnig volkje wat het toch juist van de toeristen zou moeten hebben. Al me al een leuke vakantie gehad en toch gaan wel volgende keer weer naar iets anders.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Daphne16-07-2012

Super vakantie!

Wij zijn in 2011 7 dagen naar Bulgarije Sunny Beach geweest. We verbleven in hotel Flamingo met alleen ontbijt. Het ontbijt was elke dag hetzelfde, maar prima om de dag mee te beginnen. Op de boulevard zijn erg veel leuke eettentjes te vinden, waar je voor weinig geld ook kunt gaan eten. Wij hebben verder niet gegeten in het hotel. Qua afstand is de locatie ideaal, je bent zo op het stand en op de boulevard en de bushalte is ook in de buurt om naar een andere plaats te reizen. Aanrader is ook het grote aquapark. Kamers waren niet erg luxe, maar prima in orde. Wij zijn echt niet veel op de kamer geweest. Verder wel prima geslapen. Helaas hadden we wat slechter weer, dus niet veel aan het zwembad gelegen bij het hotel. Drankjes ed. waren wel vrij duur om aan het zwembad te halen. Weinig in aanraking geweest met het personeel, de behulpzaamheid viel in ieder geval niet op.

Verder zou ik Bulgarije Sunny Beach echt aanraden om eens naartoe te gaan op vakantie, wij hebben het super gehad!

Gereisd met partner in juni 2011

• 7f jaarsma13-06-2012

schoon en netjes hotel maar bediening is waardello

hotel was schoon en netjes niks op aante merken bediening was waardeloos al je kofie bestelde en het de andre dag wou betalen kreeg je 3.50 lev boete savonds werden we op het teras niet eens bediend erg slecht dus zijn we naar de buren gegaan.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Rosa04-06-2012

Prachtige Vakantie

Heb hele goede ervaring opgedaan aan het hotel Flamingo, het was een lastminute dus we hebben voor heel goedkoop kunnen boeken, dus de prijs/kwaliteit was helemaal super! Vond het hotel er mooi uitzien. De kamer was mooi en netjes, mooie schone badkamer, de kamer werd elke dag schoongemaakt en niks op aan te klagen, personeel was niet echt in voor een praatje, maar dat moet je zelf ook maar net willen, daar zaten wij niet op te wachten dus heb er geen probleem mee gehad. We hadden inclusief ontbijt, maar ik heb 1 ochtend ontbeten in het restaurant maar vond het verschrikkelijk. Weinig keuze en het smaakte nergens naar, maar dan hou ik ook wel van echt goed en lekker eten. Een supermarkt op 2 min lopen, de winkels op 10 min en het strand ook erg dichtbij.

Gereisd met partner in juli 2011

• 0Tessa en Mirthe28-11-2011

Prima hotel, goede ligging en grote kamers

Het hotel ligt op nog geen 5 minuutjes loopafstand van de boulevard (en alle restaurantjes, winkeltjes ed.) af. Omdat het een twee straten achter de boulevard ligt is het wel lekker rustig en zit je niet midden in het uitgaansleven. Het ontbijt is gewoon voldoende, redelijk wat keuze, niet een ontbijt wat je bij een 4 sterrenhotel verwacht, maar ook niet slecht. lekkere pizza's overdag bij het zwembad. Avondeten van de kaart is niets op aan te merken, maar ik zou sowieso in Bulgarije nooit volpension nemen aangezien het uit eten gaan haast niets kost. Mooi zwembad, ook zeer geschikt voor kinderen, voor de echte kleintjes is er ook een peuterbadje. Op de grasweide ook wat speeltoestellen voor de kids. Mooie grote kamers. Prijs/kwaliteits verhouding vind ik heel goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8Opa Tonny13-09-2011

Niet voor herhaling vatbaar

Zoals al eerder werd beschreven. Eten miserabel, alleen ontbijt boeken !!!!!! Deze mensen kunnen ook niet lachen, lange dagen maken voor weinig beloning. Wanneer je van de menu kaart eet, staat het hoofdgerecht al op tafel terwijl je nog met het voorgerecht ( soep ) bezig bent. Qua bediening moeten ze nog héél veel leren. Vochtplekken in de douche ruimte. Kamers wel mooi en groot. Jammer van die doorgaande weg die voor het hotel loopt en daardoor veel herrie door een verkeersdrempel.

Alleen gereisd in september 2011

Hotel Flamingo info