4 tips over Hotel Flamingo

• Rosa, 04-06-2012 Rapporteren

Je kunt in het hotel tickets kopen voor 2 waterparken, en net naast het hotel stopt de bus die je er gratis naar toe brengt, is leuk!

Als je het hotel uitkomt en rechtsaf loopt en maar door en door loopt en dan vlak voordat je het centrum bereikt zit rechts een indisch restaurant, wauw wat een kwaliteit en voor weinig geld. Heerlijk gegeten, gezellig zitten en vriendelijk personeel.

• Hanna Nguyen, 15-07-2013 Rapporteren

Pas op met eten van pizza's, deze staan de hele dag (in de zon). Ik heb behoorlijke buikpijn en diarree van gekregen de laatste dag.

Dingt altijd af, scheelt toch weer wat euro's bij elk aankoop!

Voor de feestgangers: In het midden van flowerstreet staat een kraampje die feesten promoot, hier kan je het beste de eerste dag gelijk informeren. Krijg je info over alle feestjes! Don't miss out the mtv party!

• Jolanda, 03-08-2013 Rapporteren

Op loopafstand van een grote supermarkt Op korte afstand van de bushalte naar het centrum, nesesbar of st vlas lekkere cocktails twee voor de prijs van 1 aardige barman (die dikke)

• F. van Lokven, 16-08-2012 Rapporteren

Geen eten in dit hotel boeken, uiteten is veel lekkerder en super goedkoop. Vooral jongeren in dit hotel dus voor ons was dit super!

We hebben een aantal aanbieders voor Flamingo voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl