6 vragen over Hotel Flamingo

• charissa86, 09-06-2017 Rapporteren

Wifi?!?

hoi is hier wifi en is deze gratis?

zo ja, ook op je hotel kamer?

• charissa86, 09-06-2017 Rapporteren

Strand en centrum

Hoi, hoe ver/ lang is het lopen naar het strand? En naar het centrum?

Vind iedereen het avond eten hier vies/ erg? (ik ben er nog niet geweest) En het ontbijt?

• Frank, 01-01-2013 Rapporteren

Zijn er speciale rolstoelkamers in dit hotel?

Hallo, Weet iemand of er speciale rolstoelkamers in het hotel zijn en hoeveel? Verder ben ik op zoek naar de website en het emailadres van dit hotel Flamingo. Dank je. Alvast bedankt voor je reactie en de beste wensen voor het komende reisjaar.

Maikel, 18-07-2013

Hoi Frank,

Rolstoelkamers heb ik niet gezien in dit hotel. Er is wel een lift beschikbaar, maar dat is standaard. Website hebben ze niet, en email weet ik ook niet. Misschien kan je je eigen reisorganisatie contacten voor verdere vragen?

• Laura, 14-07-2011 Rapporteren

Draadloos internet

Hallo! Ik was van plan mijn minilaptop mee te nemen (1,5 kilo) naar het hotel. Echter lees ik nu net dat er geen draadloos internet is. Is het zo dat er wel een kabel is in de hotelkamel voor internet? Of moet je dan beneden ergens gaan zitten op een computer van het hotel waar je voor moet betalen? Ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn vraag! Alvast bedankt! Groetjes Laura.

carin, 14-09-2011

In het hotel zelf kan je niet met je eigen laptop internetten. Er staan wel een aantal computers waar je voor moet betalen. Dit gaat per kwartier. Maar staat zoveel cookies en spelletjes op dat wij nog niet eens konden internetten met de bank. Richting boulevard staan wel internetcafé waar je kan internetten.

We hebben een aantal aanbieders voor Flamingo voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Travel store
    Travel store

• regina, 10-07-2011 Rapporteren

restaurant

hoi binnenkort gaat mijn dochtert naar hotel flamingo. nu is zij een overtuigd vegetarier. kan je in bulgarije vegetarisch eten. waar moet je op letten om geen voedselvergiftiging op te lopen, en wie weet gezellige restaurantjes

Carin, 14-09-2011

Vegetaries eten kan je wel op de boulevard er zijn daar zat restaurants. Bij veel restaurants hangen borden buiten met wat ze te bieden hebben. Goed opletten dat het eten goed gaar is en warm. Geen pizza's eten die al een tijdje in de vitrine liggen.

• janneke, 24-06-2010 Rapporteren

nieuwsgierig naar medevakantiegangers :D

Dit jaar gaan wij (mijn vriend en ik) voor het eerst naar Sunny Beach naar Hotel Flamingo. Nu was ik erg benieuwd wie er ook toevallig rond dezelfde periode naar deze accomodatie gaan.... Wij gaan van 20 juli tot 3 augustus. Wie verblijft er dan nog meer in Hotel Flamingo????

Enne, nog een ander vraagje; je hoort heel veel over de criminaliteit aan de zwarte zee... nu werd ik hier wel een beetje huiverig van... mensen die hier al geweest zijn... Is dit ook echt zo erg of wordt dit aangedikt???

Jente, 19-07-2010

En hoe was het hotel? afstand te doen naar het centrum?

JannekeM, 13-07-2010

@ Sandra; aha dus jij zit er nu tot 22juli, nou ik kom de 20, wie weet, het zou wel heeeeel toevallig zijn, maar misschien zie ik je dan nog. @ Jente; Hoeveel augustus ga je?? En natuurlijk wil ik je ook op de hoogte brengen, maar sandra is iets eerder thuis, dus die zal wel sneller zijn ;) En misschien dat wij er ook nog tegelijkertijd zitten.. Maar ik had ook gelezen dat het een erg net hotel was, dus ik ben ook erg benieuwd!!

Harm, 19-07-2010

Hallo Janneke,

Ik vertrek vandaag naar het Flamingo Hotel in sunny beach. Ik lees ook van alle verhalen dat er veel criminaliteit is maar we zullen zien. Iig fijne vakantie miss komen we elkaar wel tegen ;)

Grtz Harm

mari, 26-06-2010

wij zijn net terug van Sunny beach hotel Flamingo

Hotel zelf is helemaal super, ontbijt is goed, groot en mooi zwembad. Kamers zijn zeer ruim met een groot balkon (weinig privacy op balkon).

Van criminaliteit hebben wij absoluut geen last gehad. Hebben ook niets gezien en hebben niet het gevoel gehad dat er iets kon gebeuren. Hotel ligt ongeveer 7 min. lopen van de boulevard af. Alles goed verlicht en er lopen genoeg mensen.

Ik hoop dat ik je zo voldoende weet, anders hoor ik het wel :-)

Groetjes en heel veel plezier daar!!

ps. neem extra koffer mee...... genoeg te kopen daar.... ;-)

janneke, 30-06-2010

Hey! Dankjewel voor je reactie!! Las net je beoordeling hier ook...! Klinkt geruststellend ;) Fijn dat Flamingo iig een prima hotel is.. en niet zo'n halfgaar krot! En dat over die criminaliteit... hmmm.. dat klinkt al een stuk positiever! Je hoort zoveel creepy verhalen.... marjaaa misschien dat deze dus flink overdreven zijn. En de slechte dingen hoor je toch altijd tig keer vaker hè! En ik had ook al zoiets van 's-nachts kunnen we ook net zo goed een taxi terug nemen. Weet jij iets over hoe het daar zit met de taxi's enzo?? Zijn die ook zo goedkoop?? Waar ik ook een beetje bang voor was, ik ga dus samen met mijn vriend, en nu hoor/zie/lees ik dat er wat jij ook al zei heeeel veel jongeren (niet dat wij zo heel oud zijn;) 24, 28) komen, veel vriendengroepen, is het daar voor "stelletjes" ook wel een beetje leuk?? Of is het echt alleen maar strand en uitgaan??? Dat vinden ook wel leuk, maar dus niet continu. Vooral mijn vriend die wordt dan een beetje gek denk ik... haha hij wil ook echt nog wel iets anders doen of het gevoel hebben dat je iets hebt gezien/gedaan! Heb jij toevallig nog leuke (alternatieve) tips??? Afgezien van het zeer toeristische dorpje Nessebar wat ik overal wel al zie staan........? Suggesties?? En haha dat van die 2de koffer!!! Zal mn vriend leuk vinden!! ;) En dat zal helaas ook wel een beetje ivm reizen teveel gedoe zijn... Maar heb je daar zoveel leuke spulletjes joh!? Leukleuk! Bedankt voor je reactie & info!!!!!

sandra, 07-07-2010

Hey Jente

Ja dat ga ik doen dan weet je meteen of het een leuk hotel is. Ik las op een andere site dat het er erg schoon is en dat het eten ook goed is dus ik ben benieuwd! :-) Je hoord nog van me.

Ej Maris,

Dankje alvast voor je uitgebreide reacties!!! Super. Hihi ik snap de ballen nog niet echt over die profiels op zoover maar kan ik je ook prive berichten sturen of wat dan ook? Nou ik zal eens even rond gaan zoeken ;)

Groetjes

sandra, 06-07-2010

Ja ze zijn wel aardig maar niet echt vlot in de bediening haha. Het is er erg goedkoop. Kleding is erg goedkoop. Een biertje kost 0,70 eurocent en wij waren vorig jaar met zn 5en en waren dan met eten en drinken mee rond de 30 euro kwijt. Echt geen geld dus. Wij zitten in hotel apartement grenada en gaan van 12 tm 22 juli.

sandra, 04-07-2010

Ik ben er vorig jaar geweest en ik moet zeggen dat ik zelf niks mee gemaakt heb kwa berovingen. Wel heb ik verhalen gehoord van mensen die idd wel beroofd zijn. Ik denk dat je niet met je pinpas of met je geld moet gaan zwaaien in het openbaar. Ook geen sieraden om houden. Beter dat je die thuis laat.

jente, 13-07-2010

vanaf 3 augustus in hotel Grenada :D xx

JannekeM, 06-07-2010

Hoi Sandra, Ok.. vorig jaar zat je dus niet in Sunny Beach. Dus voor jou nu ook de eerste sunny beach! ;) Maar de Bulgaren zijn dus wel een beetje aardige lui..? Welk hotel zit je in Sunny Beach?? Ik ben ook erg benieuwd, vooral over het toerisme, of het niet TE toeristisch is haha ;) Maar je vertrekt dus volgende week. Hoelang ga je? Wij gaan 20 juli... Groetjes!!

mari, 01-07-2010

Hoi wij zijn net een week terug uit Sunny Beach en hebben ABSOLUUT GEEN last gehad van criminaliteit etc. we hebben het ook helemaal niet gezien. Tja je moet natuurlijk net zoals in elke badplaats zelf op je spullen letten en overal zullen zakkenrollers rondlopen. Maar het is er gewoon te druk om last te hebben van criminaliteit. Heb er heerlijk genoten. Dus maak je niet te druk en geniet er gewoon lekker van :-) en laat je spullen niet onbeheerd achter (op het strand de spullen gewoon in je tas laten en niet op het tafeltje zetten als je gaat zwemmen, dan is er niets aan de hand)

Groetjes en veel plezier

JannekeM, 06-07-2010

Hoi Sandra, Dankje voor je reactie. Nou gelukkig dat jullie zelf niets mee hebben gemaakt! Hmmm... maar de verhalen zijn er dus wel.... Sjah, klinkt wel eng.. maar goed, je zal dat vast overal wel blijven houden zullen we maar denken. Helaas. Maar was al bang dat het in zo'n arm land waarschijnlijk nog wel erger zou zijn. En haha nee idd opzichtig met je geld of je bezittingen lopen zwaaien dat lijkt me ook niet zo slim nee!! ;) Dat zullen we dus ook maar niet gaan doen!! Heb je het verder daar wel naar je zin gehad?? Nog tips of aanraders?? Groetjes

JannekeM, 19-07-2010

Hoi Jente, ik weet niet aan wie je bericht bedoeld is... Maar ik heb geen idee aangezien ik morgen pas vertrek! En sandra is ook nog net niet terug... dus je zal nog heel even af moeten wachten! :D Of misschien een idee om je vraag bij hotel Grenada neer te zetten..? Groetjes Janneke

JannekeM, 13-07-2010

Jente; Ow oeps.. nu begin ik te twijfelen.... Jij zegt op het bericht van sandra dat je naar hetzelfde hotel gaat.... maar bedoel je nu grenada waar sandra naartoe gaat... of ook flamingo?? haha

JannekeM, 19-07-2010

Hoi Harm, Nou dan wens ik je een heel goed reis!! Wij komen dus morgen vanaf eindhoven in de avond komen we ergens aan. Idd die criminaliteit we zullen het zien, het zal er ook wel heel veel aan liggen hoe je jezelf opstelt! Ik heb geen idee hoe groot het daar is ... maar idd wie weet dat we elkaar wel zien!! Een fijne vakantie gewenst iig!!! Tot in Sunny Beach! :D

mari, 01-07-2010

foutje, ik reageerde op de verkeerde vraag hahahaha. Maar nu een reactie op je vraag:

Mijn vriend en ik (24, 26) waren blij dat we er in het voorseizoen zaten want er is er weinig anders te doen, dan zwemmen, zonnen, eten, bar hangen of stappen :-( Dat vonden we wel heel jammer. Het was nu gelukkig nog niet zo heel erg druk, denk wel dat het in het hoogseizoen echt mega druk is! Wij houden allebei ook niet van stappen, dus het was voor ons vooral op een terrasje zitten en gelukkig was er veel voetbal :-). Niet om je nu al te laten balen maar er is daar gewoon niet zo heel veel te doen. Je kunt natuurlijk excursies gaan doen, maar ja als het 30 graden is, is dat ook niet zo prettig. En je hebt natuurlijk het MEGA toerischtisch Nessebar = 15 min. met de bus en kost 0.50 eurocent, dus toch ff de moeite waard om er heen te rijden. Bushalte schuin voor hotel. Taxi vanaf strand naar hotel heeft niet zoveel zin, want de taxi staanplaats is al bijna bij het hotel :-) haha. En je kunt natuurlijk ook met de bus naar Bourgas (waar je op vliegt) maar dat schijnt ook niet zo heel bijzonder te zijn.

Laat maar weten als je nog iets wilt weten

Groetjes

sandra, 06-07-2010

Ja we hebben het super leuk gehad. Ik ga volgende week naar sunny beach. We zaten vorig jaar 60 km verderop. In Sunny Beach schijnt het wel een stuk drukker te zijn met toeristen dus ik ben benieuwd.

Jente DS, 07-07-2010

hey, ik ga naar hetzelfde hotel in begin augustus! kan je me iets laten weten hoe het daar was?