Hotel Fiesta M Sunny Beach

Hotel Fiesta M Sunny Beach
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Fiesta M Sunny Beach voor je op een rij gezet:

82 reviews over Hotel Fiesta M Sunny Beach in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Blijf er weg !!

Thomas
14-5-2018

Geen aanrader! Was onze 3e keer in Bulgarije en dit was ronduit een slecht hotel.

Eten altijd koud,het zelfde en van geen kwaliteit...wij hebben 8 van de 10 dagen buiten gegeten. Bedden zijn ronduit slecht en oud,zakken door waardoor je met pijn opstond s ochtends. Personeel geen Engels sprekend, manager laat je zitten en bij een klacht word je alleen maar tegen gewerkt. Er is maar 1 bar en dit is een aftappunt met een rij....zwembad deel je met ander hotel wat hetzelfde gebouw is en je mag dus niet daar in de zon liggen word je weggestuurd. Gewoon niet doen, pak een hotel of appartement en ga zelf ergens eten dat kost 50 euro per dag met zn 2e. Mooiste is de ligging,direct aan het strand en begin van de boulevard waar het rustig is.

Vreselijk hotel

Plas Chloe
16-9-2017

Super onvriendelijk, eten zeer slecht en koud, drankjes niet lekker, heel klein zwembad. onze handdoeken werden niet vervangen en er werd twee dagen niet gepoetst. Bij het uitchecken werd ons verteld dat we handdoeken hadden gestolen en er werd verwacht dat we een boete betaalden hiervoor, wat we uiteraard niet gedaan hebben. Kortom mensen boek dit hotel nooit, het was een grote teleurstelling.

Niet nog een keer.

Stefan
16-7-2017

Het hotel is gesplitst in hotel fiesta M en hotel Marlin Beach. Fiesta M is minder luxe. Wij zaten in Fiesta M.. (Dit werd ons trouwens niet uitgelegd bij aankomst). Het eten is lauw, weinig keus en vaak hetzelfde. Geen aanrader dus!! Wij zijn elke dag uit eten geweest. Het hotel is aan een renovatie toe. Veel spullen zijn aan vervanging toe. Ook het lobby personeel is onvriendelijk. Ik zou een ander hotel kiezen dan dit. Het is het geld niet waard. Je hebt veel mooiere hotels voor hetzelfde geld. Ook mag je geen gebruik maken van de poolbar en de beloofde minibar (wat wel in de reisbrochure stond) zit er niet bij. Ook is de hygiene in het hotel niet al te best.. matrassen met vieze vlekken, eerste dag op vuile lakens geslapen en de wastafel was bij aankomst al vuil en is niet 1x schoongemaakt. De airco werkt daarentegen prima. Ook de bedden sliepen heerlijk. Ik zou hier iig nooit naartoe gaan.. Er zijn genoeg andere hotels die wel de moeite waard zijn.

Het hotel is verwarrend, omdat het gesplitst is in 2 delen. Dit krijg je bij aankomst niet uitgelegd. Ook moet je zelf maar uitzoeken waar je kamer is. Fiesta M is het minder luxe gedeelte. Het Fiesta Hotel is wat luxer. In de brochure van Fiesta M stond een poolbar bij, maar hier mag je als Fiesta M gast geen gebruik mag maken. Beetje jammer en misleidend. Ook stond er op internet dat je een minibar zou hebben, maar ook dit is niet het geval bij Fiesta M. Je kan alleen van 10 tot 22 drinken halen bij de bar die bij de receptie is(100 meter verder dan het zwembad). De poolbar is alleen om naar te kijken dus.. De appartementen worden niet goed schoongemaakt. De lakens zaten vlekken op en de badkamer werd ook al niet schoongemaakt. Ook hadden we geen gordijnen. Na een aantal keer te hebben geklaagd, werd dit verholpen. Het eten is wat je kan verwachten met deze prijs. Niet echt variatie, maar het is te doen. De Fiesta Beach bar (tegenover hotel) is echt een aanrader.

Minder dan het vuil onder mijn voeten

Henk-jan
29-8-2014

Wanneer je gezellig een kamer hebt geboekt voor 3 personen, kun je de aanname doen dat één van de drie op een conventionele uitklapstoel de nacht mag doorbrengen. Naast dat dit een oplossing is voor het ruimtegebrek, is het ook fijn dat wanneer je jouw anjer op dit stukje schroothoop positioneert je waarschijnlijk een ijzeren stang je ingewanden voelt penetreren.

Het is ook fijn dat je terugkomt zonder enige vakantiekilo's. Dit omdat de lift bestaat uit een hoopje bij elkaar geschraapte auto-onderdelen en je daarom 84,5% van de tijd de trap moet nemen. Wanneer dit verticale verplaatsingsgepruts het wel doet, moet je oppassen dat je niet wordt gepureerd door de te agressieve liftdeuren.

Over gepureerd gesproken, het eten is poepievies. Het lijkt erop dat ze het eten wassen en "koken" met het douchewater van een zwetende bejaarde man die de trap weer eens moest gebruiken omdat die strontkubus weer eens defect was.

Het personeel van het hotel is helaas niet helder van geest genoeg om het simpelste woordje engels te verstaan. De schoonmaakster trapt je om 11 uur het bed terwijl ze herhaaldelijk "clean" in je oor tettert. De receptionistes waren minder behulpzaam dan een zak aardappels.

Het ergste was het "eten". Het busje met bakken eten komt smiddags aan en wordt tijdens het avondeten opgewarmd. Er zit geen enkele smaak aan, en je eet om de dag exact hetzelfde (niet dat je er wat van proeft). Het ontbijt is wel oké.

Er is één plaat waar ter plekke vlees of pannenkoekjes op worden gebakken, maar wanneer je een blikt werpt op de kok/klusjesman/schoonmaker die ongetwijfeld een mentale achterstand heeft, vergaat je alle eetlust als sneeuw voor een kneiterhete middagzon.

De beste man slobbert de hele boel onder(niet dat je überhaupt iets van het eten proeft).

Bar is oké, zwembad is oké, hygiene is oké, serveerster zijn best wel heet.

Dit nooit meer!

ellen de koning
2-8-2014

Personeel niet vriendelijk en niet behulpzaam behalve de barmensen. Personeel kon geen Engels en probeerde niet eens Engels te praten. Hotel was vies en onverzorgd. Prijs/kwaliteit absoluut niet goed, all inclusive gold alleen binnen en eten was slecht. Kamers smerig en werden amper schoongemaakt. Schimmel in de douche. De deur kon niet op slot. Het bed was slecht. Vieze vloerbedekking. Groot bedrag betaald voor een kluis, zonder borg. Hotel lag ver van het centrum af. Het zwembad was erg klein.

Nooit meer

Van Hal
1-8-2014

Super slecht eten, weinig keuze en smerig. De all-in formule voor de drankjes is maar bij 1 bar, anders gewoon betalen. Op de kamers waren de bedden kapot, verlichting werkte niet en de eigenaar kan bij klachten plotseling geen Engels meer verstaan. Kortom: nooit meer !!

Als familiehotel slecht !

Wilma
2-10-2013

Uitzicht aan de voorkant is goed. Zicht op zwembad en zee. Eten simpel en vaak hetzelfde wat ontbijt betreft. De pannenkoekjes die vers gebakken werden waren wel erg lekker. Buffet voor diner simpel, voor ieder wat wils. Het personeel was vriendelijk maar je moest wel een paar keer vragen voordat je het voor elkaar kreeg. De muziek bij het zwembad was high tech of welk gedreun dan ook. Geen uitnodiging in ieder geval om daar lang te vertoeven. Aan de overkant van de straat waren legio strandtentjes aan een breed zandstrand en een heerlijke zee met veel gezelligheid en een brede lach. Iets wat wij in het hotel misten. Veel winkeltjes in de buurt ook. Leuk is om met het treintje, stopt 15 minuten lopen van het hotel bij het grill restaurant van hotel Marvel, naar het Centrum, de Flowerstreet te gaan. Dit grillrestaurant is ook een aanrader om te gaan eten. Lekker, vriendelijk en behoorlijke porties tegen een mooi prijsje. Prima kwaliteit ook. Overigens is dit op veel plekken goed.

Drukte konden ze niet aan

meneer Pieterman
29-7-2013

We zijn 2 weken All-Inclusive verbleven in Fiesta Beach (DUS NIET IN "M"). De eerste week helemaal niets op aan te merken, het was nog erg rustig, en personeel kon de drukte nog aan.

De eerste week in 6 a 7 dagen, bijna elke dag hetzelfde gegeten, weinig variatie. Buffet was ook maar 2x 5 meter koud, en 2x 5 meter warm buffet. In de 2e week vaak uit eten gegaan,door de drukte niet meer te doen om in het restaurant te eten.Door de drukte (ramvol hotel restaurant is veel te klein) en ook doordat er zo snel bijgevuld moest worden, dat de groentes rauw geserveerd werden. Dit genoemd, werden we uitgelachen door 1 van de 4 (!) medewerkers.

Was erg goedkoop, we zaten immers voor 1000 euro, met zijn 2 All-In voor 15 dagen, de kamers dit was iedere dag keurig.

Het zwembad aan het hotel, heb je te veel "gasten" die in de ochtend hun bedje reserveren, en halverwege de middag pas een keer naar het zwembad gaan. Er hangen papieren waarop staat dat hier streng op gelet wordt, dit is niet zo.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fiesta M Sunny Beach in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fiesta M Sunny Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fiesta M Sunny Beach scoort een 7.19 uit 10 op basis van 134 reviews.