Hotel Fiesta M Sunny Beachsterstersterster

3.1Onvoldoende

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

3.1Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Fiesta M Sunny Beach voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

136 reviews over Hotel Fiesta M Sunny Beach

• 1yari jansen14-05-2019

nooit meer, verschrikkelijk rot hotel

slechste hotel waar ik ooit ben geweest, niemand spreekt engels, al het eten was koud en niet gaar en niet te vreten, klein zwembad ik zou hier niet heen gaan verschrikkelijk hotel!

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    4Patrick van Swieten06-09-2018

Nooit meer dit hotel wel Sunny Beach

Waren met 4 volwassenen en 2 kinderen 1 familie 2 kamers werden verdeeld over 2 etages te weten de 4e en de 9e niet handig om op te passen op de kinderen kon niet meer veranderd worden hotel was vol volgens de receptie. 1e dag geen cola werd niet meer geschonken pas op zaterdag toen ik een afspraak had met de hostess. Eten was niet zoals beschreven in de info weinig keus en lauw of koud. Dus waren we verplicht om buiten de deur te eten. Wel elke dag gekeken of er verandering was van het menu bleef slecht. Op woensdag was de wodka op dus hebben wij het maar zelf gekocht. Alles bij elkaar hebben we circa 900 euro uitgegeven aan eten en drinken. Alles bij elkaar genomen is het geen 4 sterren waard. En dan heb ik het nog niet over het zwembad tegels stuk filters waarvan het deksel er niet opzat bij het kinderbad etc. Het zwembad moest gedeeld worden met een ander naast liggend hotel wat ook niet in de info staat.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 4Thomas14-05-2018

Blijf er weg !!

Geen aanrader! Was onze 3e keer in Bulgarije en dit was ronduit een slecht hotel. Eten altijd koud,het zelfde en van geen kwaliteit...wij hebben 8 van de 10 dagen buiten gegeten. Bedden zijn ronduit slecht en oud,zakken door waardoor je met pijn opstond s ochtends. Personeel geen Engels sprekend, manager laat je zitten en bij een klacht word je alleen maar tegen gewerkt. Er is maar 1 bar en dit is een aftappunt met een rij....zwembad deel je met ander hotel wat hetzelfde gebouw is en je mag dus niet daar in de zon liggen word je weggestuurd. Gewoon niet doen, pak een hotel of appartement en ga zelf ergens eten dat kost 50 euro per dag met zn 2e. Mooiste is de ligging,direct aan het strand en begin van de boulevard waar het rustig is.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 2017
    3Plas Chloe16-09-2017

Vreselijk hotel

Super onvriendelijk, eten zeer slecht en koud, drankjes niet lekker, heel klein zwembad. onze handdoeken werden niet vervangen en er werd twee dagen niet gepoetst. Bij het uitchecken werd ons verteld dat we handdoeken hadden gestolen en er werd verwacht dat we een boete betaalden hiervoor, wat we uiteraard niet gedaan hebben. Kortom mensen boek dit hotel nooit, het was een grote teleurstelling.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 4Stefan16-07-2017

Niet nog een keer.

Het hotel is gesplitst in hotel fiesta M en hotel Marlin Beach. Fiesta M is minder luxe. Wij zaten in Fiesta M.. (Dit werd ons trouwens niet uitgelegd bij aankomst). Het eten is lauw, weinig keus en vaak hetzelfde. Geen aanrader dus!! Wij zijn elke dag uit eten geweest. Het hotel is aan een renovatie toe. Veel spullen zijn aan vervanging toe. Ook het lobby personeel is onvriendelijk. Ik zou een ander hotel kiezen dan dit. Het is het geld niet waard. Je hebt veel mooiere hotels voor hetzelfde geld. Ook mag je geen gebruik maken van de poolbar en de beloofde minibar (wat wel in de reisbrochure stond) zit er niet bij. Ook is de hygiene in het hotel niet al te best.. matrassen met vieze vlekken, eerste dag op vuile lakens geslapen en de wastafel was bij aankomst al vuil en is niet 1x schoongemaakt. De airco werkt daarentegen prima. Ook de bedden sliepen heerlijk. Ik zou hier iig nooit naartoe gaan.. Er zijn genoeg andere hotels die wel de moeite waard zijn.

Gereisd met partner in juli 2017

• 7Jolanda14-07-2017

Verwarrend, maar wel een goede prijs/kwaliteit

Het hotel is verwarrend, omdat het gesplitst is in 2 delen. Dit krijg je bij aankomst niet uitgelegd. Ook moet je zelf maar uitzoeken waar je kamer is. Fiesta M is het minder luxe gedeelte. Het Fiesta Hotel is wat luxer. In de brochure van Fiesta M stond een poolbar bij, maar hier mag je als Fiesta M gast geen gebruik mag maken. Beetje jammer en misleidend. Ook stond er op internet dat je een minibar zou hebben, maar ook dit is niet het geval bij Fiesta M. Je kan alleen van 10 tot 22 drinken halen bij de bar die bij de receptie is(100 meter verder dan het zwembad). De poolbar is alleen om naar te kijken dus.. De appartementen worden niet goed schoongemaakt. De lakens zaten vlekken op en de badkamer werd ook al niet schoongemaakt. Ook hadden we geen gordijnen. Na een aantal keer te hebben geklaagd, werd dit verholpen. Het eten is wat je kan verwachten met deze prijs. Niet echt variatie, maar het is te doen. De Fiesta Beach bar (tegenover hotel) is echt een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

4Henk-jan29-08-2014

Minder dan het vuil onder mijn voeten

Wanneer je gezellig een kamer hebt geboekt voor 3 personen, kun je de aanname doen dat één van de drie op een conventionele uitklapstoel de nacht mag doorbrengen. Naast dat dit een oplossing is voor het ruimtegebrek, is het ook fijn dat wanneer je jouw anjer op dit stukje schroothoop positioneert je waarschijnlijk een ijzeren stang je ingewanden voelt penetreren.

Het is ook fijn dat je terugkomt zonder enige vakantiekilo's. Dit omdat de lift bestaat uit een hoopje bij elkaar geschraapte auto-onderdelen en je daarom 84,5% van de tijd de trap moet nemen. Wanneer dit verticale verplaatsingsgepruts het wel doet, moet je oppassen dat je niet wordt gepureerd door de te agressieve liftdeuren.

Over gepureerd gesproken, het eten is poepievies. Het lijkt erop dat ze het eten wassen en "koken" met het douchewater van een zwetende bejaarde man die de trap weer eens moest gebruiken omdat die strontkubus weer eens defect was.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 5Bert29-08-2014

Dit hotel is moeilijk hard af te raden

Het personeel van het hotel is helaas niet helder van geest genoeg om het simpelste woordje engels te verstaan. De schoonmaakster trapt je om 11 uur het bed terwijl ze herhaaldelijk "clean" in je oor tettert. De receptionistes waren minder behulpzaam dan een zak aardappels.

Het ergste was het "eten". Het busje met bakken eten komt smiddags aan en wordt tijdens het avondeten opgewarmd. Er zit geen enkele smaak aan, en je eet om de dag exact hetzelfde (niet dat je er wat van proeft). Het ontbijt is wel oké. Er is één plaat waar ter plekke vlees of pannenkoekjes op worden gebakken, maar wanneer je een blikt werpt op de kok/klusjesman/schoonmaker die ongetwijfeld een mentale achterstand heeft, vergaat je alle eetlust als sneeuw voor een kneiterhete middagzon. De beste man slobbert de hele boel onder(niet dat je überhaupt iets van het eten proeft).

Bar is oké, zwembad is oké, hygiene is oké, serveerster zijn best wel heet.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 3ellen de koning02-08-2014

Dit nooit meer!

Personeel niet vriendelijk en niet behulpzaam behalve de barmensen. Personeel kon geen Engels en probeerde niet eens Engels te praten. Hotel was vies en onverzorgd. Prijs/kwaliteit absoluut niet goed, all inclusive gold alleen binnen en eten was slecht. Kamers smerig en werden amper schoongemaakt. Schimmel in de douche. De deur kon niet op slot. Het bed was slecht. Vieze vloerbedekking. Groot bedrag betaald voor een kluis, zonder borg. Hotel lag ver van het centrum af. Het zwembad was erg klein.

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 4Van Hal01-08-2014

Nooit meer

Super slecht eten, weinig keuze en smerig. De all-in formule voor de drankjes is maar bij 1 bar, anders gewoon betalen. Op de kamers waren de bedden kapot, verlichting werkte niet en de eigenaar kan bij klachten plotseling geen Engels meer verstaan. Kortom: nooit meer !!

Gereisd met vrienden in juli 2014

2 tips over Hotel Fiesta M Sunny Beach

• Isolde, 28-07-2013

Kies voor de bij behorende sportsbar boor de lunch of het diner

• Jolanda, 22-07-2017

Ga nooit direct eten halen als het "buffet" is geopend. Het eten ligt er (volgens mij) al een tijdje en is dus lauw tegen het koude aan. Als je later gaat, dan word het nieuwe eten bijgevuld en is dus wel warm.

2 vragen over Hotel Fiesta M Sunny Beach

• Freek, 28-07-2014

All-inc.

Is elke bar in het hotel all incl.? Ik las ergens dat dat alleen voor de lounge bar was?

Van Hal, 01-08-2014

Inderdaad alleen bij 1 bar gratis lokale (!) drankjes, bij overige bars gewoon betalen.

• Chantal, 29-06-2010

Douchehanddoeken

Hallo,

Weet iemand of er douchehanddoeken service is in dit hotel? kan er nergens iets over vinden.. Zoja, hoevaak word dit verschoont?

Groetjes, Chantal

mathilde, 01-04-2011

Zojuist las ik (op een andere site) dat er elke dag schone handdoeken worden aangeleverd.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats