Hotel Evrika Beach Club

Hotel Evrika Beach Club
8,2

25 tips over Hotel Evrika Beach Club

Arjan, 15-7-2015

Als je buiten bij het hoofd restaurant op het balkon wilt gaan eten plaats dan niet eerst je bordje met eten op tafel langs de balustrade en ga dan niet eerst drinken halen, een enkele zeemeeuw weet hier er wel raad mee :-) .

ook een leuke tip voor als je kleine kinderen mee hebt, bezoek dan luna parc een kermis die niet duur is (4Lv = ± € 2.00 p.p. voor 1 attractie, draaimolen, autootjes, helikoptertjes)

Lianne groot, 15-7-2015

Nessebar, Bourgas, sozopol leuk om te bezoeken.

Bus is goedkoop en rijd regelmatig. Bij Bourgas een heel leuk stadspark. Naar Nessebar kan je ook leuk met de watertaxi heen of terug gaan

frederik vangheluwe, 15-8-2014

jeepsafari zeker doen en de captain jack torso is ook goed

utstapje naar nessebar doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Evrika Beach Club voor je op een rij gezet:

MBizot, 12-8-2014
Wij hadden kamer in Blok D met een lift voor de deur ideaal met een buggy( standaard kamer met zwembad zicht) kind kon ideaal op een slaapbank slapen en alles was keurig en schoon op de kamer
Stephanvp, 12-8-2014
Ben je met minder dan 3, kamer in blok D met zeezicht. Voor het zwembad en het eten een absolute aanrader met kids. Bruisende boulevard is direct aan het hotel en ook loop je zo het prachtige strand op. Heb je een kleine baby in de maxicosi dan goed informeren of de hotelkamer bereikbaar is. Koop flessen water en informeer naar een magnetron. Deze namelijk niet gezien in het hotel. Hoge waardering op zoover komt door ligging/ zwemparadijs en verzorgde kamers!
Stephan, 10-8-2014

Wanneer je in andere 4 of 5 sterren ressorts bent geweest, is dit een absolute deceptie. Ik raad je dan ook af om hier te verblijven. €4000 voor een vakantie waar het allemaal net niet is, is ons geld niet waard.

Wanneer je toch gaat boek dan zeegezicht. Je komt dan in blok d (nieuwste gedeelte) alle kamers toegankelijk met de lift. Echter alleen te boeken voor maximaal 3 personen.

Johan, 9-8-2014
Als het hotel een strikte scheiding tussen de club en het D gebouw had met een apart restaurant zou ik het wel een 8 geven. Hotel trekt nu te veel mensen aan met zeer lage waarden en normen. Ook in het restaurant is geen vriendelijkheid te bespeuren. Geen begeleiding naar tafel, niets..... Zelfs vieze vliegen aan het eten.
ron van de waterlaat, 8-8-2014
ze moeten zo doorgaan,maar meer controle hebben over de ligbedden.
huib, 27-7-2014
ga met kinderen waar voor trappen geen bezwaar zijn !!!
Bert, 11-7-2014
Voor de mensen die ook nog wat cultuur willen zien is het oude centrum van Nessebar een aanrader. Leuke restaurants met mooi uitzicht waarin je kan eten en drinken tegen lage prijzen.