Hotel Evrika Beach Club

7,4

41 reacties Hotel Evrika Beach Club

Hamam/scrub/massage

Nederlander, 7-7-2016
Hallo, is er in het hotel iets van een hamam/scrub/massage of ergens in de buurt? Weet iemand toevallig wat hier de kosten van zijn? Groetjesss

Dokter

FLORIAL MARTINE, 28-6-2016
Is er een dokter of een medisch centrum voorzien in het hotel
0 reacties

Douchekamer en laat avondeten.

An Neyens , 17-6-2016

Hallo, we vertrekken in de late namiddag terug naar huis, ik las ergens dat je een douchekamer kan reserveren. Wat kost dit en reserveer je die best al bij aankomst?

We komen waarschijnlijk pas laat aan, vermoedelijk tussen 22u en 22u30. Is er dan nog mogelijkheid te gaan eten in het restaurant?

Bedankt alvast

0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Evrika Beach Club voor je op een rij gezet:

Restaurant

Janet, 11-6-2016
Ik las dat de drukte in het restaurant wat problemen gaf, kan iemand mij vertellen of er genoeg plaatsen in het restaurant zijn in de zomervakantie, niet dat je moet wachten tot er een plaatsje vrij is.

fitness

Jvl1, 6-12-2015
Weet iemand de tijden van de Fitness? Train graag heel vroeg en gezien ik tijdens de vakantie altijd vroeg wakker ben, hoop ik dat het ook vroeg open is... bvd,.

Handdoeken strand en zwembad

Spoor, 15-8-2014
Weet iemand of er strand- en zwembadhanddoeken aanwezig zijn waar je gebruik van kunt maken? Of moet je je eigen badlakens meenemen?

Lange broek

marit_romy, 5-7-2014

Is echt zo dat de heren met het diner een lange broek aan moeten.

Daar is het toch geen weer voor.een nette korte broek moet toch voldoende zijn.

Graag een reactie ivm we gaan al snel weg.

1 reactie

Is er een magnetron aanwezig voor babyvoeding op te warmen?

In de buurt ook ergens de mogelijkheid om olvarit potjes en pampers luiers te kopen of moet ik alles meenemen uit NL?

Alvast bedankt voor het antwoord die iemand mij kan geven.

1 reactie

buiten terras bij het buffet restaurant ?

Marian, 22-2-2014
Weet iemand of er bij het buffet restaurant ook een buiten terras is om te ontbijten en om te dineren ? Of kun je alleen maar binnen eten.

Kinderbad

Karlijn, 12-1-2014

Hoi allen,

Ik las dat de glijbanen open zijn van 10-12uben van 15-17u, geld dit ook voor de glijbaantjes in het kinderbad?? Ook las ik dat de minimum lengte voor de glijbanen ongeveer 1.10/1.20m moet zijn, geld dit ook voor de glijbaantjes in het kinderbad??

Wil graag naar Evrika met mijn dochter van 4, dus hoop dat iemand mij kan helpen met mijn vragen!

Superbedankt alvast!!

2 reacties