Hotel Esperanto

Kinderhotel, Kleine hotels
5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Esperanto voor je op een rij gezet:

Laatste review

NOOIT MEER !!!!

teleurgesltelde mensen!!,
7-9-2009

Onze eerste vakantie in Bulgarije. NOOIT MEER !! !!

De mensen in het hotel zijn over het algemeen onvriendelijk. Het is te veel gevraagd om een tas koffie, of iets te drinken in de bar van het hotel.

Er is zeer weinig variatie in de keuze van het eten, het is bovendien niet te eten, en wordt dan ook nog onsmakelijk en KOUD geserveerd ! een echte afknapper !!!!!!

Verder bekijkt het balie personeel je ook nog eens voor vuil en vies als je maar iets of wat uitleg vraagt in het Engels.

Besluit: hotel Esperanto --> echt niet doen !!!!!!!!!

Kenmerken

1 review over Hotel Esperanto in het Nederlands

NOOIT MEER !!!!

teleurgesltelde mensen!!
7-9-2009

Onze eerste vakantie in Bulgarije. NOOIT MEER !! !!

Besluit: hotel Esperanto --> echt niet doen !!!!!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Esperanto in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Esperanto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.