Hotel & Spa Diamant Residence ****

Hotel & Spa Diamant Residence ****

Hotel & Spa Diamant Residence
Hotel & Spa Diamant Residence
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor & Spa Diamant Residence voor je op een rij gezet:

208 reviews over Hotel & Spa Diamant Residence in het Nederlands

top

lidia, 24-9-2017

alles super heel tevreden. personeel vriendelijk, eten was helemaal uit de kunst. kamers heel schoon.

super gave vakantie

richelle, 23-9-2017

het animatieteam was super georganiseerd en deden het super ze hadden voor alle leeftijden iets te doen, het restaurant personeel en de animatie spraken goed engels en duits, de mensen van de dranktent minder

top vakantie

bram, 23-9-2017

het eten, de service en de animatie waren top. alleen de drankjes die ze hier schenken zijn erg sterk, ze willen je dronken hebben.maar dat geldt voor heel sunny beach

personeel socialer

willy, 23-9-2017

goed acco kamer animatie minder eten peroneel niet vriendelijkwel detwee nederlanders

prima

soraya, 22-9-2017

goede service , personeel helpt je met de koffers naar je kamer. hele leuke animatie .vriendelijk personeel. goede hygiene . fijn dat de kamer elke dag word schoongemaakt. buffet is uitgebreid, alleen het snoep en gebak keuze viel tegen we hadden verwacht dat er voor de kinderen snoepjes of chips zou zijn. jammer dat je laat in de avond ook geen snack hebt

lekker eten en dran

jan en jenny, 22-9-2017

alles vond ik goed kamer en eten

gewoon goed en geze

brabantia, 21-9-2017

eten matig . mag warmer zijn en meer groenten

Top hotel

MissyHop, 18-9-2017

Super lekkere bedden, mooie schone kamers en lieve medewerkers. Hou niet van animatie deze waren wel aanwezig maar absoluut niet opdringerig. Eten was even wennen op 1e dag (als je Turkije gewent bent) maar echt wel goed eten hoor. Wij kunnen echt echt echt geen minpunten vinden in dit hotel. Het ziet er van binnen ook zo mooi en luxe uit. Medewerkers zijn uiteraard blij met een fooitje maar zijn ook zonder fooi heel vriendelijk en behulpzaam.

goed

maria, 16-9-2017

nvt wij zijn tevreden alles goed verzorgd

super mooi schoon e

jos kersten, 16-9-2017

alles was eigenlijk wel goed.alles schoon en erg goed eten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel & Spa Diamant Residence in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel & Spa Diamant Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel & Spa Diamant Residence scoort een 8.85 uit 10 op basis van 538 reviews.