Géén boekingskosten

Hotel & Spa Diamant Residence

BulgarijeBulgarijeZonnestrand (Sunny Beach)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel & Spa Diamant Residence voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 811 reviews
+141/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 811 reviews

• Recreatieruimte
  • Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

Bij het bekende Sunny Beach in Bulgarije ligt Diamant Residence & Spa. Het hotel heeft een zwembad en enthousiaste animatie. Ga voor een ontspannen dag door gebruik te maken van de wellnessfaciliteiten. Of loop naar het strand. Voor levendigheid ga je naar Sunny Beach, zoek je meer rust ga dan naar Nessebar.

811 Reviews over & Spa Diamant Residence

• 10math29-09-2022

wij zijn gewoon heelerg tevreden

Alles is heel erg goed ik heb nergens iets aan op te merken

• 10Waardering
  • 8john27-08-2022

goed hotel

Een goed hotel met mooi schone kamers

• 9Roxanne, Lesley & Odin05-08-2022

Geweldige 8 dagen gehad, mooi hotel en vol luxe. Lekker eten en heel schoon. Wij raden dit hotel zeker ook aan.

• 9Van den Haspel-Fennema02-08-2022

Een prima vakantie

Echt een vakantie voor jongeren die van uitgaan houden. Voor ouderen is het strand fijn, of liggen bij het zwembad, of oud Nessebar bezoeken. 8 dagen is voor ons echt voldoende. Trabant safari was leuk! Hotel heeft een gezellig Animatie team. Kamer is schoon. Personeel werkt hard om het de vakantieganger naar de zin te maken. Glazen worden ruimschoots ingeschonken. Ontbijt, lunch en diner veel keuze. Eten is voldoende, maar niet zoals we in Nederland gewend zijn. Jam soorten smaken hier niet lekker. En natuurlijk is er geen pindakaas, en hagelslag. Kruidenboter werd ook echt gemist door de kinderen. Italiaanse avond en Mediteraanse avond in het restaurant was super.
    Ik zou zeggen probeer Bulgarije eens! Maar 8 dagen is echt voldoende!

• 9van der Meijde. JT13-09-2021

Hotel mooi voor de rust niets directe omgeving.

Het hotel is echt perfect, mooi en schoon een dikke 10. De bedden vonden wij goed maar dat is ons mening. Het eten was vaak lauw of bijna koud maar volgens mij kwam dat doordat er teveel tegelijk opgediend werd, maar er was veel keus. Het terras was veeel te klein, zeker voor zo,n groot hotel. Het animatie team was ver onder de maat een kleine 3. s,Avonds hebben we maar 1 X een optreden gezien met een volklore dans en deze zagen we een week later weer het zelfde. En 1X een bingo met als prijs een fles wijn. Maar dit is een fout van het hotel, hierin niet willen of kunnen investeren. Personeel vriendelijk en kamers net als hotel schoon. Directe omgeving zijn wat winkeltjes en dicht bij strand, om wat te zien moest je echt naar Sunny beach met auto treintje of naar Nessebar (heeel mooi om te wandelgen) . Wij vonden het echt een mooie vakantie voor 1X, verder wel een aanrader.

• 6Maurice24-08-2021

vakantie met opmerkingen

Het hotel was prima, jammer van het eten dat het vaak hetzelfde is en smaakloos. Werd niet door Bulgaren gekookt. Animatieteam was aanwezig maar 2 energieke meiden die het leuk maakten. Het stelletje konden ze beter meteen ontslaan. Toen wij aankwamen was de muziek lekker op zijn vakanties te horen maar door een paar zeikerds moest het naar beneden gesteld worden. Meteen gezegd dat wij dan ook een review zouden plaatsen daar waar de directie van het hotel bang voor is. Animatie voor de avond was niet avondvullend. De roosters van het zwembad waren smerig of gingen kapot omdat je er op stond. Wat wel gevaarlijk was. Is ons vaak overkomen maar werd wel vernieuwd. Zwembad is voor mensen met kleine kinderen zonder badmeester. Wel een schoon hotel, de kamers werden elke dag schoongemaakt echt een pluim voor de schoonmaaksters.Met zijn zessen 11 dagen geweest. voor ons niet nogmaals.

• 8Hullegie24-08-2021

Fijne vakantie gehad

Voor het eerst in bulgarije geweest. Hotel was zuiver. Personeel vriendelijk. Mooi zwembad. Bier was koud. Zwembad water ook koud heerlijk voor verkoeling. Ontbijt lunch lekker wel vaak hetzelfde maar vinden wij niet zo erg. Min punt dat er weinig terras zitjes zijn voor in de avond rond het zwembad. Animatie team doet zijn best maar beetje amateuristisch. Maar gezelligheid moet je toch zelf maken. Veel nederlanders in onze tijd in het hotel. En echt jong en oud door elkaar heen. Rustig gelegen. Maar met taxi of treintje goed te doen naar sunnybeach of nessebar.

• 9john24-08-2021

Een goed en schoon hotel.

We waren nog nooit in Bulgarije geweest,omdat Turkije op oranje stond en Bulgarije op groen stond hadden wij de vakantie omgeboekt maar geen spijt van gehad.Het was een top hotel en alles werd goed schoongemaakt.Het eten en drinken was lekker.Het was vrij rustig in de buurt van het hotel,het lag ongeveer in de midden van Nessebar en het centrum Sunny Beach.Het strand was niet ver lopen 10 minuten ongeveer.Het was zeker voor herhaling vatbaar.ik had een min punt voor het hotel,als je in de avond bij de poolbar wou gaan zitten moest je heel vroeg gaan anders was er geen plek meer.Dus ik zou toch meer zit mogelijkheden bij de poolbar regelen.Maar voor de rest een top vakantie gehad.

• 10peter vromans05-07-2021

Geweldig resort

Het is een toppie resort met elke dag van s morgens tot s avonds heerlijk eten. De gastvrijheid is van receptie tot de bar en in het restaurant geweldig. Het ligt lekker rustig dus ideaal voor de wat oudere gast. Het strand is prachtig alleen is het 10 minuten lopen maar dat vonden wij niet hinderlijk. Wij zouden zo weer boeken naar dit resort het is net thuiskomen.

• 10willem05-10-2019

perfect

alles was perfect vooral de kamer

Hotel & Spa Diamant Residence info

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden