Hotel & Spa Diamant Residence

Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag25°13°
Hotel & Spa Diamant Residence
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor & Spa Diamant Residence voor je op een rij gezet:

255 reviews over Hotel & Spa Diamant Residence in het Nederlands

Nooit meer!

fam van de Sande
19-9-2018

Enige wat redelijk was waren de kamers, de rest verschrikkelijk! Personeel onvriendelijk belachelijke handoekservice , vechten of om half 7 opstaan om bij een smerige slecht onderhouden zwembad te kunnen liggen.Geen variatie in eten. En in de avond, ook al sta je ruim op tijd in een veel te lange rij ( omdat er maar 1 bar geopend is) om drinken te halen 11uur is 11uur dan heb je gewoon pech! Ook al kom je net aan, all in is ook zonder water of iets op je kamer. Mocht je in de nacht opgehaald worden voor vliegveld mag je in de lobby koffie drinken voor de bus er is, voor degene die geen koffie lusten... helaas dan heb je pech.. heet water is er maar geen theezakje en die wordt ook niet even in de keuken gehaald! Daar kunnen ze niet aan beginnen! Zeer teleurstellende vakantie geweest.

Gewelde vakantie

Shari
13-9-2018

Diamant residence is een zeer mooi en verzorgd hotel. Zeer propere kamers, lekker eten,... Net voor het hotel kan je een treintje nemen naar sunny beach of naar Nessebar waardoor het hotel zeer goed gelegen is maar toch van het lawaai gespaard blijft. Ook zeer leuke kinderclub en leuke shows 's avonds.

Goed hotel, maar All-In is niet echt All-In ...

Rob Graumans
8-9-2018

Mooi hotel, buiten de echte drukte van "the Strip" zo'n, 2 km verderop, maar met winkeltjes in de directe nabijheid, evenals bushalte. Ook plaatsje Nessebar is op loopafstand (half uurtje). Het is een all--inclusive hotel, maar NIET alles is all-inn. Minibar niet, drinken in de lobby niet, kluisjes niet en WiFi niet, behalve in de lobby, maar die is vaak heel slecht. Het eten is niet super, maar wel gewoon goed en afwisselend. 3x thema avond per week. Animatie is ook goed verzorgd, vooral voor kids tot jaar of 11-12. De kamers zijn ruim en worden goed schoon gehouden. Er staan kaartjes om je handdoeken te laten hangen indien je ze niet gewisseld wilt hebben, i.h.k.v. milieu, maar ze worden toch vervangen. Dat is dan weer jammer. Personeel is - net als bijna overal in Bulgarije - niet echt vriendelijk. Behalve kamermeisjes. Al met al toch wel goed toeven in dit hotel hoor.

Tjingo

ga er zeker nog een keer terug .

Tilly Caenen
31-8-2018

het hotel is heel netjes ,maar gaan niet meer in juli te veel kinderen

het water van het zwembad zat te veel

Sabina

restaurant zwenbad geen plek

ik begrijp de vraag niet

aldo
21-7-2018

niet goed: cocktails. betalen voor kluisje. te weinig stoeltjes bij zwembad en te druk voor volwassenen zonder kids. goed: mooi en heel schoon

superschoon!

Albert ruiter
21-7-2018

cocktails niet lekker,betalen voor kluisje,te druk bij zwembad ,te druk rest is ok

Leuk hotel met wat aandacht punten

Erika
20-7-2018

Mooi hotel er wordt continu schoongemaakt. Eten is ook goed.

Je moet alleen om 07.00 uur je bed uit om een bedje te kunnen krijgen bij het zwembad dit is echt heel jammer. Ook is er bij de bar buiten in de avond veel te weinig plek.

goed geweest

yasser
19-7-2018

alles was naar wens! het personeel was vriendelijk

middekmatig personeel

wendy
17-7-2018

erg onaardig personeel alleen ivo van de receptie was vriendelijk. de rest vd receptie kan geen gedag of dankje vanaf. erg jammer

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel & Spa Diamant Residence in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel & Spa Diamant Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.