Hotel & Spa Diamant Residence

Hotel & Spa Diamant Residence
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor & Spa Diamant Residence voor je op een rij gezet:

245 reviews over Hotel & Spa Diamant Residence in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

slechte oganisatie/managment!

de leeuw
15-7-2018

hotel is mooi/sjiek en schoonmaak kamers is prima. extra bed, is geen BED! zwembad is te klein, water is vet, rooster is vies/groen aanslag. te weinig ligbedden/parasols. handdoekenservice werkt niet, moet te lang op wachten. schimmel in wc lobby. te weinig wcs in lobby. poolbar (savonds) te druk, drinkautomaten snackbar dicht! om 22.25 was biervat leegen kreeg men in eerste instantie geen bier meer?! restaurant is te klein, eten is slecht (salades zijn goed). personeel (op n enkeling na) is chagerijnig!

kamer met extra bed hebben jullie

arnout
14-7-2018

niet oke maar moet er wel aan meedoen. het handoekje leggen. wel super de vriendelijkheid met jullie glimlach.

super vriendelijk personeel mooie

Fam Horeweg
11-7-2018

super mooie kamers leuke annimatie en goed eten alleen jammer dat er in de avond maar 1 of 2 barmannen zijn daardoor is het vaak iets langer wachten

super fijne vakantie gehad

th bergema
10-7-2018

kijk uit met geld wisselen bij kantoortjes pin automaten zijn er wel hoofdzakelijk op de boulevard van sunny beach het is beter om geld vanuit nl

mee te nemen wil je een keer naar het casino dan dien je paspoort of id mee te nemen openbaar vevoer is goedkoop 0.65 lev treintjes zijn wel veel duurder 3 lev pp sunny beach de promenade/boulevard is echt een aan rader

zie vorige. geen vier sterren

Lina VD
9-7-2018

receptie te weinig volk. personeel onvriendelijk. eten niet altijd ok en te weinig plaats in het restaurant

aanrader voor iedereen

toos haen
9-7-2018

alles perfect kamers heel erg schoon

super!!

sandra
9-7-2018

eten super lekker!!! dikke proficiat voor de poetsdienst!!! alles is kraaknet...

??

anna
9-7-2018

het hotel prima. alleen had meer variatie eten verwacht .in de ochtend weinig tijd om te ontbijten tot tien uur . alleen mis overal een klok en in de badkamer mis je een hak voor bijv een badjas. geen nl tv .

Geweldige vakantie gehad

Danielle Norbart
7-7-2018

Mooi hotel goede verzorging, elke dag een aanbieding voor massage en zit in een rustig gedeelte van Sunny beach. Ook reisleider Bas van touroperator was een topper!

fantastische vakantie en goede

kimberly/belgie
7-7-2018

eten fantatisch lekker, veel ligzetels bezet met handdoeken terwijl ze hier niet zijn en andere mensen geen plaatsje hebben....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel & Spa Diamant Residence in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel & Spa Diamant Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel & Spa Diamant Residence scoort een 8.86 uit 10 op basis van 599 reviews.