Appartement Elite

5.7Voldoende

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

5.7Voldoende

• 6.3Inrichting
  • 5.8Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

28 reviews over Appartement Elite

• 2018
    5Nicole28-07-2018

Sunny beach top! Appartement nooit weer.

Ik ben met 5 vriendinnen 8 dagen naar sunny beach geweest. Wij verbleven in elite 4. De ligging van het appartement is prima, omdat het net buiten het centrum ligt. Grote minpunten zijn: waterschimmel (het stonk naar grot). airco deed het niet want er was geen afstandbediening. Er zou iemand voor komen, maar die is nooit geweest. bij de receptie werd je niet goed geholpen want ze kunnen daar geen Engels. tijdens ons verblijf moesten we overplaatsen naar een andere kamer want er waren ""electriciteitsproblemen" (volgende dag zaten er andere mensen in).* water van de douche spoelde niet goed weg (later kregen we daardoor lekkage)

Pluspunten: mooi zwembad appartementen complex werd goed schoon gehouden. Ik zou Sunny Beach zeker aanraden, maar ik zou nooit terug gaan naar dit appartement.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

8Spinder03-08-2012

Super vakantie

Leuk vakantie park, goeie ligging. 15 minuten lopen naar het centrum of met de bus voor 0,25 euro cent omgerekend. De supermarkt en pin automaat liggen letterlijk naast de deur.

Ik ben met 4 vrienden, 2 weken op elite 1 verbleven. leuke accommodatie, gezellig personeel. Bar in het water met goeie (goedkope) drank. Appartement is niks bijzonders maar het is wel netjes, nette douche, nette keuken, leuk balkon en om de dag word alle afwas gedaan en de bedden opgemaakt (heel handig met een groep van 5 jongens).

Verder is het uitgaan super en goedkoop. Overal is het altijd 'happy hour' dus koop je 2 a 3 cocktail's voor 7 a 8 lev (3,50 tot 4,- euro). Ergens wat gaan eten kost je gemiddeld 20 lev (10,- euro) en als je voor de steak met een voor en na gerecht gaat zit je op zo'n 40 lev (20,-).

Wil je een gezellige, feest, studenten vakantie en hou je van goedkoop ;) dan is Sunny Beach jou ding. Het was een top vakantie!!

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 0Marjan16-02-2012

prima appartementen

Ik ben met in totaal 6 personen naar elite 3 geweest, vier van ons (waarvan ik) hebben via touroperator geboekt en later hebben 2 van ons bij geboekt. wij gingen 8 dagen (wat wel kort is achteraf!!) wij hadden een ruim appartement van een woonkamer met tweepersoonsbed en een aparte kamer ook met een tweepersoons bed. klein maar prima keukentje en een zeer ruim balkon met de hele dag zon, volgens mij zaten alle 4persoons kamers aan de zonnige kant van het appartement. Kamer werd vaak schoongemaakt en er is bij ons niks door schoonmakers gestolen. Verder is er een mooi zwembad met de hele dag door zon, de boulevard is wel een klein stukje verderop, maar het is 50 cent met de bus (enkele reis) en als je snachts gaat is een taxi heel goedkoop. personeel was vriendelijk en bij de receptie spreken ze goed engels (restaurantje en poolbar niet) bewaking is niet heel streng en ik hoorde van onze buren dat je ze met 5 leva (2,50 euro) per dag kan omkopen :P hoop dat jullie er wat aan hebben!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 7flip30-08-2011

Zeer goed te doen!

Wij hebben met 6 jongens 10 dagen doorgebracht in Elite 1 we hadden een mooi en ruim appartement. het ligt wel best ver van het centrum maar met de bus ben je voor 1 lev in het centrum en de rit duurt hooguit 5 min. Alles bij elkaar hebben wij een prima vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 10Jelle-H Kooistra22-08-2010

Superdik!

Wij hebben met zijn 3en echt een supervakantie gehad in Sunny Beach. Elite 3 is vergeleken met de rest van vele appartementen echt relaxed. Je hebt genoeg ruimte en AIRCO!!! (wat bij vele andere appartementen ontbrak) Wij zijn elke dag met de taxi heen en weer gegaan voor 15/20lv. Dat is ongeveer 10e, maar je kan net zo goed voor 1lv in een stampvolle bus. Dat duurt maar 5 minuten en dan ben je in het centrum. Elite 3 is echt een aanrader. De receptionisten zijn heel erg aardig en spreken supergoed engels. Als je met een probleem zit, wordt je snel geholpen. Wij hebben 's nachts na het stappen gewoon gezwommen in het zwembad. Dat mocht bij de ene bewaker wel en de andere niet. Zolang je maar heel stil bent. Dan zijn ze heel flexibel. Als je met een grote groep komt, moet je oppassen, want dan maak je al snel te veel lawaai. Het strand ligt trouwens op maar 10 minuten lopen. Heerlijk!!!

• 8Familie doorzon21-08-2010

Mooi, ruim en schoon appartement, groot zwembad!

Leuk appartement Elit 3. Receptie spreek uitstekend Engels, problemen worden snel verholpen. Ruim appartement met alle kamers v.v. airco. Tot 23.00 mag je zwemmen, bar in zwembar, ontbijt en lunch te nuttigen in zwembadrestaurantje. Groot zwembad in vergelijking met andere appartementen. Elit 3 is mooier en beter gelegen dan Elit 4!!! Bushalte op loopafstand, bus gaat elke 10 minuten of kwartier beide kanten op voor 1 Lev (= € 0,50) p.p. reis je mee, ongeacht de hoeveelheid haltes, kinderen gratis.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 5Dennis31-01-2010

Matig hotel

Armoedig hotel

Erg onvriendelijke eigenaar. Om 11 uur stond hij al voor de balkon als je zachtjes praatte. Ook dreigden ze voortdurend dat ze geen borg zouden teruggeven. Hebben we gelukkigf wel teruggehad. Was ook veel kapot aan de kamer. Het putje van de douche en de wc zaten voortdurend verstopt.

Ons was volgens de reisgids ook een jacuzzi beloofd, maar hier mochten we geen gebruik meer van maken.

De afstand naar het centrum ligt op zo'n 3 km. De bus stopt voor het hotel. Voor 50 cent ben je in het centrum, maar die bus zit echt stampesvol! Daarom pakten wij altijd de taxi. Betaalde je zo'n 3 euro per rit. Loopt alleen wel aardig op als je er zoals wij 15 dagen blijft.

Bulgarije vind ik zelf geen aanrader. Het is er goedkoop, maar cultuur is er ver te zoeken. Sunnybeach is een grote toeristische bende, waar je onwijs moet uitkijken voor criminelen, hoeren en bedriegers.

• 6marloes27-01-2010

Slechte siervice!

Ik ben hier vorig jaar met 4 vriendinnen geweest. toen we aankwamen konden we eerst 2 uur gaan zitten wachten totdat we eindelijk onze kamers in konden. Mooie ruime kamers. Erg slechte service! We moesten iedere dag zelf om toilet papier gaan vragen, wat dan nog goed 2 uur kon duren voordat ze eindelijk langs kwamen. De lamp van onze badkamer was kapot, waardoor we niet konden douchen. Na 5x vragen kwamen ze hem eindelijk vervangen. Er is 2x schoongemaakt in 15 dagen, we hebben 3x schone handdoeken gehad. Als ze schoon kwamen maken kon je dit nog geen schoonmaken noemen. ze gingen met een bezempje en een dweil door de ruimte heen, maar de douches en de wc's werden niet schoongemaakt! als je iedere avond naar het centrum wilt is het geen aanrader, het is nogal een eind lopen. Met de bus is het maar €0,50 maar met de taxi ben je veel meer geld kwijt! 'snachts zit er een vieze poortwachter die je begluurt. Wij gaan hier nooit meer heen!

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 7Martijn18-01-2010

wel fleks

Elite 3 met 11 personen(zomer 2009) mooi appartement,ruime kamers,lekker zwembad met bar erin.wij hadden geen bestek en borden maar als je dat gewoon vraagt is er niks aan de hand.als je douche/airce etc. het niet doet gewoon even naar de receptie en het word gefikst. afstand tot een kleiner strand 5-10 min lopen.(cacao beach)relaxt strand. waterscooter zeker aanrader afstand tot centrum 5-10 min met de taxi, kost haast niks. eten niet zo best, je moet goede restaurant zoeken.(nessebar,soort van eiland, goed eten daar!) Waterpark ook zeker een aanrader.

• 7Veerle14-10-2009

Goed appartement

We zijn met 8 meiden naar Elite* geweest. We hadden er weinig van verwacht door de negatieve reacties op zoover. Hierdoor viel alles ons mee. Met het personeel is goed te onderhandelen. De baas wilde ons eerst 100 euro p.p. borg laten betalen. Maar we hielden voet bij stuk dat we maar 25 euro p.p zouden betalen. en dit accepteerde hij ook. Hij lijkt een norse man. Maar uiteindelijk is hij best aardig als je hem te vriend houdt.

Het appartement was helemaal heel. Hij vond het niet erg dat na ons bezoek de slaapbank kapot was. Haha heel geschikt voor jongeren dus!

Gereisd met vrienden in juli 2009

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen