Géén boekingskosten

Elite 2

Appartement
BulgarijeBulgarijeZonnestrand (Sunny Beach)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Elite 2 voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 4 reviews

Meer appartement info

4 Reviews over Elite 2

• 4Frank Heeres29-01-2019

Nooit meer

Het was op het eerste oog een redelijk appartement totdat je verder gaat kijken. Airco deed het niet. Pannen, kopjes en borden waren vies. Het bed was veelste hard, waardoor je met rugpijn wakker werd. De pizzaria of veredelde snackbar zoals we het noemden die bij het appartementencomplex hoort was drama. We zijn met zn vijven ziek geworden na dag 2 en wij hebben sterk vermoeden dat het door die tent kwam. Hier dus niet eten!

• 9Kayleigh01-05-2016

Groot en gezellig complex!

Het interieur was wat verouderd maar de kamers waren ruim en schoon. We vonden het heel fijn dat er een groot zwembad bij het complex was en een eigen supermarktje. Het leuke was dat je drankjes kon bestellen aan de poolbar die IN het zwembad zit. Zit wel iets verder van het centrum, maar echt top vakantie gehad hier!

• 6Hilde02-04-2013

Redelijk

Leuk jongerenappartement, alleen wij hadden geboekt in Elite 3 en kwamen in 2 terecht. Jammer dat niet al het personeel Engels spreekt bij de receptie zou dit toch zeker moeten!

• 6van Wijk van Esch26-09-2012

goed appartement maar schoonmaak is er niet

Personeel is in eerste instantie stug maar draaid snel bij als ze je eenmaal leren kennen, service is ook goed ook het bijhouden van de openbare ruimten is goed. het enige grote minpunt is de schoonmaak van de kamers dat gebeurt namelijk helemaal niet, een keer per week worden de handoeken en het beddegoed verschoond en onder het bed of in een kastje moet je al helemaal niet kijken want dan komt de lading stof en ondergoed en sokken van vorige bewoners je tegemoet. Dit was echter de enige klacht die wij over dit appartement hebben voor de rest is het hier goed te doen. Wij zaten in Elit2 je hebt ook nog 3 en 4.

Appartement Elite 2 info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens