Appartement Elit 3 Holiday Apartments Complex

Appartement Elit 3 Holiday Apartments Complexstersterster

7.7Goed

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Elit 3 Holiday Apartments Complex?

7.7Goed

• 8.1Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Elit 3 Holiday Apartments Complex voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

4 reviews over Appartement Elit 3 Holiday Apartments Complex

• 8Chip brinkman10-09-2019

Gewoon boeken prima

Wij vonden het super mooi. Goede kamers. Mooi zwembad goede all incl. Vriendelijk personeel en super goede ligging

Gereisd met vrienden in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7s cornelissen07-01-2013

pprima appartement voor de prijs

Het appartement is super gelegen. Er stopt een bus voor het hotel die je in 5 minuten naar de strip brengt. De 6 persoonskamers zijn ruim, maar de 4 persoons zijn aan de kleine kant.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 4Barbara03-09-2010

Super veel lawaai

Er was blijkbaar maar 1 CD aanwezig die veel te hard werd afgespeeld. We hebben nog nagevraagd of dit geen jongerenhotel was, en dat was niet het geval. Wel dus. Tot ver na middernacht nog veel lawaai op de kamers waar complete parties werden gehouden. De computer was kapot. We moesten 50 euro borg betalen en in het appartement mocht je alleen het ontbijt klaarmaken. Dat is nooit meer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8Rijnsent20-08-2010

Ruim, groot zwembad, rustig gelegen

Mooi complex, goede schoonmaak, ruime kamers, supergroot zwembad, ook in de avond toegankelijk. Zwembad v.v. kindergedeelte en bar in het water. Buitenterras. Hele fijne vakantie gehad. Bij de receptie uitermatig vriendelijk en heel goed Engels sprekend. De masseur en zijn vrouw geven hele goede massages tegen lage prijs. Bedden slecht.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

0 tips over Appartement Elit 3 Holiday Apartments Complex