Appartement Elit 3 Holiday Apartments Complex

Appartement
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Elit 3 Holiday Apartments Complex voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Elit 3 Holiday Apartments Complex in het Nederlands

Met oudere kinderen

pprima appartement voor de prijs

s cornelissen
7-1-2013

Het appartement is super gelegen. Er stopt een bus voor het hotel die je in 5 minuten naar de strip brengt. De 6 persoonskamers zijn ruim, maar de 4 persoons zijn aan de kleine kant.

Super veel lawaai

Barbara
3-9-2010

Er was blijkbaar maar 1 CD aanwezig die veel te hard werd afgespeeld. We hebben nog nagevraagd of dit geen jongerenhotel was, en dat was niet het geval. Wel dus. Tot ver na middernacht nog veel lawaai op de kamers waar complete parties werden gehouden. De computer was kapot. We moesten 50 euro borg betalen en in het appartement mocht je alleen het ontbijt klaarmaken.

Dat is nooit meer!

Ruim, groot zwembad, rustig gelegen

Rijnsent
20-8-2010

Mooi complex, goede schoonmaak, ruime kamers, supergroot zwembad, ook in de avond toegankelijk. Zwembad v.v. kindergedeelte en bar in het water. Buitenterras. Hele fijne vakantie gehad. Bij de receptie uitermatig vriendelijk en heel goed Engels sprekend. De masseur en zijn vrouw geven hele goede massages tegen lage prijs. Bedden slecht.

WTC.nl
WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Elit 3 Holiday Apartments Complex in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Elit 3 Holiday Apartments Complex zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.