Appartement Efir

7.4Goed

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

7.4Goed

• 8.2Inrichting
  • 8.8Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

16 reviews over Appartement Efir

• 9Loes03-02-2012

Geweldig hotel!

Echt een prachtig hotel! Super mooie schone kamers. Wij zijn hier 8 dagen geweest met 7 meiden. Lekker zwembad, gezellige bar aan het zwembad en een restaurantje erbij waar je lekker kunt eten. Het ligt nog geen 5 minuten lopen van het strand en de boulevard. Wel is het zeker 20 minuten lopen voordat je echt bij de discoteken bent. Dit was jammer, maar we hebben ons verder niet onveilig gevoeld als we snachts over straat moesten. De ligging was het enige nadeel, verder was alles super! Verder ook vriendelijke personeel aan de bar en in het restaurant. Toen we naar huis gingen deden ze wel erg moeilijk over het teruggeven van de borg, maar uiteindelijk hebben we alles tocht teruggekregen. Dit was niet bij iedereen het geval..

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 10Leona06-12-2011

Geweldig

Ik ben er met mijn vriend geweest, Wij hadden een 1 kamer appartement en was 2 jaar terug al met 5vrienden geweesten toen wij aankwamen kregen wij de vip kamer dat betekende dat je 2 slaapkamers had en 1 slaapbank, maar ook daar was op de slapen.. De service is niets veranderd en wat er staat voor de afwas betalen bij ons werd het elke x gedaan en zlefs onze kleding dieje na stappen uitgooit word de volgende dag opgevouwen als je weg bent.. Wij hadden fooi neergelegd voor het goede werk van de schoonmakers maar dat pakten ze niet pas toen we er een briefje bij hadden gelegd ... Wij hadden geen last van geluid uit de bar maar dat is gewenning als je thuis ook rustig slaapt tja dan is dat misschien moeilijker daar.. Wij hadden met het barpersoneel een goede band en gingen daarom ook vaak aan het barretje bij het appartement zitten... Kortom ik zou er zo weer heengaan want het was perfect... En bulgarije zelf is supermooi voor jongeren..

Gereisd met partner in juni 2011

• 6Ricardo Cardol29-07-2011

Geen aanrader!

Het is een prima apartement. In het appartement is veel ruimte en er is een mooi zwembad met een bar.

Wij hadden alleen op internet gelezen dat we elke dag schone handdoeken kregen. Dit bleek dus eens in de 3 dagen te zijn. Logisch dat een handdoek vies wordt als je je 3 dagen met dezelfde handdoek afdroogt. Aan het einde van de vakantie (gisteren 28-7-2011) haalden we onze borg op en kregen we maar 160 euro terug. Waarom? Gordijn die kapot was (40 euro en logisch) en de overige 100 euro was voor vieze handdoeken (20 euro per handdoek). Er was een groep van 12 jongeren die moesten bijbetalen voor de handdoeken, terwijl sommige handdoeken niet eens waren gebruikt (compleet opgevouwen en nog schoon). 2 gezinnen met kinderen moesten samen 160 euro terugbetalen. Rekensom: 320+100+160+ zo'n 450 euro van 2 andere groepen jongeren. Een ruime 1000 euro voor alleen handdoeken die vies waren. BELACHELIJK! Die vrouwlijke manager is een AFZETTER!

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 9Linda04-07-2011

Prachtig hotel!

We gingen met 7 meiden in 2 4-persoonskamers. De slaapbanken waren prima om op te slapen en de apartementen waren erg ruim. De schoonmaaksters willen met alle plezier de afwas doen als je ze 2/3 lef fooi geeft. Verder hadden we echt een balkon om van te dromen!!! Super groot en we konden er wel met 15 personen zitten en dan hadden we nog ruimte over. Dit balkon was niet bij alle kamers maar we hadden gewoon geluk. In onze andere kamer waren 2 kleine balkonnetjes maar nog steeds goed voor elkaar. Het zwembad is schoon en de mensen zijn er vriendelijk. Kortom een echte aanrader en voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 9Ysselsteyn11-08-2010

Ideaal locatie voor jongeren

We kwamen dinsdagavond aan er stond een beveiliger op ons te wachten om naar onze kamers te brengen. Slecht dat je voor de kluisjes nog extra moet betalen. Verder kwam ik onze kamer in de loop van week binnen en er zat poep in onze lamp. Tevens kwam ik ook nog een kamer met poep voor de deur. Tot op heden weten we niet waar het vandaan kwam. De poetsvrouwen mogen wel eens beter hun werk gaan doen. Het zwemwater was erg zout, we konden nog beter in de zee gaan zwemmen daarom gingen we naar het hotel naast ons. Het vrouwelijke barpersoneel zijn jong en gedragen zich als prostituees ze liggen iedere avond met een andere hotelgast de voortuin aan te maaien. Tevens mochten we zelf onze muziek draaien en de volumeknop zo hard zetten dat je de muziek nog in Turkije kon horen. Daarnaast was de vrouwelijke manager zeer chagrijnig grapjes zijn niet toe gestaan bij haar, maar naakte kinderen mochten wel van haar in het zwembad. Conclusie: een super vakantie!!

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 9onbekend16-07-2010

Mooie ruime schone appartementen

Net weer terug van appartementen efir in Sunny Beach. Bij aankomst (laat in de nacht) stond er toch twee man personeel voor ons klaar en een vriendelijke bewaker die ons naar de kamer bracht. De kamer was enorm groot, drie balkons, een grote woonkamer en twee grote slaapkamers met prima bedden.

We waren met vier vrienden (22 jaar) en hebben een super week gehad, bij ons wat het juist heel erg rustig in het gebouw. Geen last gehad van andere mensen of het idee gehad dat het vol zat met zuipende jongeren. Het strand is vijf minuten lopen en de gezellige boulevard ook.

Al met al een aanrader helemaal voor de prijs die je ervoor betaald. Het enige nadeel is dat het een behoorlijk eind lopen zit van het centum waar de discotheken zitten.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 4marcel06-09-2008

zeer veel lawaai

Mooie grote appartementen, maar jammer dat er absoluut geen rust heerst. Altijd lawaai van het voorbijrazende verkeer, de poolbar met housemuziek en de dronken Nederlandse jongeren die de hele dag en diep in de nacht in hun appartementen en op de gang lawaai maken.

Gereisd met familie in september 2008

• 8J.Jansen12-08-2008

Net en goed verzorgd appartement!!

Wij zijn met z'n 2en een weekje naar Sunny Beach geweest.. een perfecte bestemming voor zon, zee, strand en uitgaan. Appartementencomplex Efir is zeer netjes en vrij recent gebouwd. Het hotel is gebouwd in een u-vorm. Het gebouw is gesplitst in een gedeelte voor Ieren en een gedeelte voor Nederlanders. De Ieren zijn over het algemeen ook wat luidruchtiger.

Het strand en de boulevard zijn op loopafstand (5 a 10 min).

Vwb de maffiaverhalen.. je ziet zeer prijzige auto's rondrijden, maar last heb je er helemaal niet van! De straathoertjes zijn aanwezig, maar zolang je ze negeert heb je ook geen last van ze. Als je gebruikt van ze wilt maken, schijn je rekening te moeten houden om door ze beroofd te kunnen worden op het strand. Het zijn zigeunervrouwen.

Als je met de taxi gaat vooraf een prijs maken en er is niets aan de hand en je reist voor een prikkie naar je bestemming. De taxistandplaats is naast het hotel!!!!

Bij aankomst moet er 100 euro borg betaald worden.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 5marcel15-07-2008

Leuk voor discogangers

Goed verzorgde, ruime appartementen maar ongeschikt voor rustzoekers. In het vliegtuig begint het al: zuipende en joelende jongeren. In de transferbus staat de housemuziek loeihard aan. In het appartement en op je balkon hoor je de hele dag en avond harde discomuziek uit de poolbar (tip: ramen en deuren potdicht, airco aan). 's Nachts om 5 of 6 uur komen de jongeren terug ut de disco en houden ze je uit de slaap door in het trappenhuis te schreeuwen. Vaak ook hebben ze in hun appartement harde muziek aan staan die door het trappenhuis naar de andere appartementen schalt. Oorzaak: alleen voor jongeren. Aan het permanente lawaai van de drukke weg langs Efir (zwaar bus- en vrachtverkeer, ook 's nachts) is te wennen.

Gereisd met familie in juli 2008

• 9CJ van der Straten10-07-2008

Mooi complex

wij Hadden een 3 kamerapartement wat een ruimte,zelf een tweede toilet.Bedden goed ook het verschonen van bedlinnen en handdoeken om de 3 dagen.Leuke zwembar en een veilig zwembad leuk en netjes.

Gereisd met familie in juni 2008

Appartement Efir info