Appartement Eden

Kleine hotelsWeer vandaag25°13°
Appartement Eden

11 reviews over Appartement Eden in het Nederlands

Met vrienden

EENS MAAR DAN OOK ECHT NOOOIT MEER!!

nooitmeereden
31-1-2011

afgelopen zomervakantie in app. Eden geweest.

Op het eerste gezicht ziet het er mooi uit, ruime kamers. we hebben geen checklist gekregen de eerste avond/nacht, maar goed we hebben gelijk alles nagekeken wat er kapot was en dit gelijk de andere morgen gemeld omdat er verder niemand bij de receptie was die nacht. (zo zat er een scheur op het platform waar je opstaat in de douche waardoor het water overal heen loopt de kamer in) en meerdere dingen die kapot waren. dit was in eerste instantie allemaal geen probleem totdat we weggingen. ze wilden de borg niet teruggeven want we hadden het niet op tijd gemeld! na praten met reisleiders en het personeel van het hotel werd de eigenaar zo kwaad van het app. (echt een typisch corrupte drugsdealer qua uiterlijk: gouden ketting, niet echt betrouwbaar). Hij probeerde zich in te houden maar sloeg alles kort en klein in de lobby van het hotel.

verder zwembad (veel algen, 's avonds zitten er kikkers in)

kan een boek over schrijven maar hebgeenlette

Voor ons geen Eden meer...

angelique-ie
18-8-2010

Voor ons geen Eden meer...

We kwamen om 11:00 uur met 11 mensen aan na een hele nacht reizen, we hadden 5 kamers geboekt. Het duurde wat langer dan normaal, omdat er problemen waren geweest zeiden ze.Toen ik om 16:00 uur vriendelijk vroeg hoe lang het nog ging duren, kreeg ik van de receptie een enorme muil dat wanneer ik bleef zeuren helemaal geen kamer meer zou krijgen. Een kwartier later kwam eindelijk mijn kamer. Je krijgt een checklist mee, waar je alles op moet schrijven wat al kapot is. Bij mij was alles in orde, het appartement was mooi en ruim. Bij mijn vrienden was vanalles mis. Lampen stuk, airco stuk, koelkast die lekte als een zwembad, emz. Er werd na 3x melden nog steeds niks aan gedaan!

Schoonmaak is er niet. Mijn app. is in 12 dagen 1x schoongemaakt (laken gevouwen meer niet). Geen handdoeken, wc papier.. als je er om vraagt is het op!!

Ligging is ok. Zwembad bij bijbehorend hotel is ook goed te doen. (Eden zelf heeft geen bar bij het zwembad)

Erg goed naar mijn zin gehad!

jenna
28-2-2010

Toen wij in het appartement zaten was het nog niet helemaal af. Er was geen receptie, we moesten inchecken bij het appartement aan de overkant. Er stond een appartementen complex naast dat nog helemaal afgebouwd moest worden, er was geen normale tuin aangelegd e.d. Maar het appartement zelf was helemaal super. We waren met 3 meiden en hadden een 2 kamer appartement en het was erg ruim. Ook een heel groot balkon! Er moest eerst inderdaad een lijst nagelopen worden om te kijken wat er ontbrak, maar wij hebben verder geen moeilijkheden gehad en ook geen boete. Gewoon onze borg terug gehad. Het appartement ligt erg dicht bij een leuke discotheek, volgens mij heette het 'Orange' Het strand is ook niet meer dan 10 minuten lopen.

Al met al een topvakantie gehad!

Al kom je net aan lijkt alles nieuw en ziet 't er goed uit.

Je wilt gaan inchecken en dat duurt dan al meer dan 3 uur omdat de kamers nog niet klaar zijn.

Na die 3 uur wachten komen we aan op de kamer, op het eerste oog lijkt alles netjes en ziet 't keurig uit totdat we de "checklist" zien liggen. We moeten dus na een lange reis eerst de kamer "zelf" inspecteren of er niets stuk of beschadigt is! Belachelijk!

Na een paar dagen verblijf komen we er dus achter hoe corrupt zooitje het daar wel niet is en strooien met boetes die iedereen trouwens krijgt ook al doe je niet veel verkeerd. De service is buitengewoon slecht; handdoekoen service is niet wat het wezen moet en de douchen op je eigen kamer is een uitzondering want het water loopt slecht weg en het water is heerlijk "koud".

Ik kan nog wel even door gaan maar het komt er op neer dat ik geen goed woord over heb voor App. complex "Eden".

Ps. in Bulgarije loop je laat in de nacht NIET veilig over straat!

Later Rik

2008

Een aanrader!

Kim
1-12-2008

Afgelopen zomer 2008 zijn mijn vriend en ik naar dit appartement geweest voor 15 dagen. Appartement Eden, Sunny beach! We hadden een heel mooi, groot en net kamerappartement. Alles zag en rook nog nieuw. Sunny beach zelf is ook heel leuk! Lekker strand, de zee is minder veel groen en kwallen. Volop te doen op de 7 km lange boulevard! Winkels zijn 24/7 open. Alles lekker goedkoop! Zeker een aanrader!

Rick S
29-8-2008

Prima bevallen

Verder was het een prima appartement met nette keuken en badkamer. Het bed sliep heerlijk, de slaapbank ook.

Wij hadden een balkon bij het zwembad, welke de gehele dag in de zon lag, heerlijk! Het zwembad (met kindergedeelte) was hygiënisch en overdag altijd rustig.

De afstanden van appartement naar strand (10 minuten) en naar uitgaansgelegenheden (max 25 min) vonden wij zeer goed te doen. Het uitgaan in Zonnestrand is supertof (zeker glade viking disco). Het eten in restaurants was over het algemeen ook goed. Het prijsniveau ligt een stuk lager dan hier.

Wij hebben er met z'n vieren een topweek gehad!

Rick S
28-8-2008

Ik en 3 maten zijn van 18-25 augustus in dit appartement geweest. Van buiten ziet het er prima uit, van binnen iets minder. De afwerking is zoals genoemd niet hoogstaand. Ook bij ons lekte de airco, douche en boiler. De boiler is zelfs compleet afgeschreven tijdens ons verblijf, doordat een loodgieter prutswerk had afgeleverd.

Verder was het een prima appartement met nette keuken en badkamer. Het bed sliep heerlijk, de slaapbank ook (al was deze wat klein).

Wij hebben er met z'n vieren een topweek gehad!

Minder dan verwacht

Marlot
15-8-2008

Het appartementencomplex ziet er op het eerste gezicht goed uit.

De afwerking is inderdaad slecht.

Zo deed bij ons op de eerste dag de boiler het niet en zaten wij in een kamer die nog niet eens af was.

De schoonmaaksters verwisselden alleen de handdoeken als je die op een stapel gooide in het zicht en van goed schoonmaken hadden zij ook nog niet gehoord.

De lakens zijn bij ons niet verwisseld (wij zaten er 11 dagen) en er lag allemaal stof onder de kastjes en bedden (wat niet werd weggehaald).

Nog een nadeel is dat de receptie in een ander complex zit. Als er iets kapot is moet je eerst naar het andere appartementcomplex lopen om vervolgens daar aan te geven wat er niet klopt.

De ligging was verder goed te doen.

Ongeveer 10 minuten lopen naar het uitgaansgelegenheid en de goede eettentjes.

Wij hebben hier een leuke vakantie gehad,

maar het appartement kan beter!

kan er mee door

mandy
28-7-2008

de eerste indruk is goed. het is nieuw. eenmaal op de kamer blijkt de afwerking slecht. kamers zijn nog niet af. receptie is in een ander hotel. elke dag een verassing of er water is. schoonmakers komen alleen nadat er geklaagd is bij het andere hotel. en als ze dan komen draaien ze het bedlinnen om in plaats van schone lakens neer te leggen. de ligging was ook niet echt goed.

Lijkt mooi maar slecht afgewerkt

Ferdi
27-7-2008

Ziet er mooi uit, afwerking is alleen erg slecht!!! En niet alle kamers waren al helemaal afgerond terwijl er al wel mensen in moesten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Eden in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Eden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.