Géén boekingskosten

Hotel Dunav

BulgarijeBulgarijeZonnestrand (Sunny Beach)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Dunav voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 7 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

7 Reviews over Dunav

• 7Isabel18-08-2019

Onwelkom

Het personeel is bijzonder onaardig. Ze groeten niet, halen je bord weg terwijl je nog aan het eten bent en we hebben het zelfs meegemaakt dat in de tijd dat we eten gingen halen ons tafeltje al was afgeruimd en er andere mensen waren gaan zitten.

• 8Linda en Kevin11-07-2019

Chilllll

Wij zaten in het gerenoveerde gedeelte, zag er super goed uit. Ruime kamer. Alleen de airco stond, zoals bij veel hotels, boven het bed. Min punt dus. Eten was goed gevarieerd. Alleen de bedjes bij het zwembad was nog wel even zoeken soms naar een vrije, na 10.00 was alles bezet.. Wel goede zwembadopzichter. Barretjes prima. Alleen spraken ze bij de receptie slecht Engels waardoor ze je niet altijd goed konden helpen. Ook een minpuntje was dat er geen gelegenheid was om na het uitchecken (pas 12.00) om nog te douchen (wij werden 19.45 opgehaald). Enkel de koude douche bij het zwembad... Ligging voor het uitgaan kan lopend, maar met je dronken hoofd is het eigenlijk te ver. Taxi kostte zo'n €7. Strand was voor even 'heen en weer' ook iets te ver. En de bedjes koste dan ook nog €5ps. (parasol ook €5). Helaas is er bij ons geen reisleiding op komen dagen, alle uitjes zelf geregeld bij een travel agent. Was prima en scheelde veel geld.

• 6Markanda28-06-2018

Mag vriendelijker.

Dunav is een goed hotel wat de ligging, kamers en eten betreft. Maar verwacht geen vriendelijk woord van het personeel. Er kan geen lachje of praatje af. Ik heb het geprobeerd om goedemorgen te wensen. Maar geen enkele reactie. Ooit in de 14 dagen dat wij geweest zijn kregen wij 1 reactie. Of wij onze tafel wilden verlaten na het eten omdat zij wilde schoonmaken. Dit was 10 minuten na de officiele tijd. Daarom voor ons geen Dunav meer. Het lijkt wel of het personeel een spreekverbod heeft van de directie. Er was toch 1 topper. De schoonmaakster. Goedlachs en vriendelijk.

• 8B. Schavemaker13-02-2018

Goede prijs/kwaliteit

Mooi hotel, ruime slaapkamer en badkamer. Het buffet was niet heel groot of divers, toch hebben we elke dag lekker gegeten. De ligging van het hotel is top, lekker dichtbij het strand en de winkeltjes. Enige minpunt was de hoeveelheid bedjes bij het zwembad. Zelfs in juni waren er al tekort bedjes.

• 8G.J. Kool26-06-2017

Mooie plek.

Goed hotel, schoon, eten goed. Jammer dat het personeel niet vriendelijk overkomt. Verder aan te bevelen. Rustig deel van Sunny Beach.

• 10Alicja31-07-2011

Dobry, godny polecenia hotel.

Hotel Dunav spełnił moje oczekiwania, to naprawdę świetne miejsce na wakacyjny wypoczynek. Jest to obiekt po remoncie, wzorowa czystość. Pokoje i wszystkie pomieszczenia ogólnodostępne są klimatyzowane. Pokoje rożnej wielkości, ale wszystkie z balkonem, gustownie urzadzone, lodówka, telewizor. Jedzenie wspaniałe, bardzo duży wybór, nigdy niczego nie brakowało. Korzystaliśmy z opcji all imclusive, więc mozna było jeść i pić do woli. Do plaży było 10 minut, lezaki i parasole płatne - od każdej sztuki 7 leva. Dwa leżaki + parasol to wydatek 21 leva dziennie czyli około 10 euro. Dla oszczędniejszych turystów były wydzielone niewielkie miejsca na plaży gdzie można było rozłożyć swój parasol i poleżeć na piasku - za darmo. Woda ciepła, czesto przy brzegu było natężenie glonów i wtedy kąpiel nie była już taka przyjemna. Pogoda była słoneczna, rano i wieczór było bardzo przyjemne, w ciagu dnia upał był większy. Dużo sklepów, sklepików, barów, restauracji. Jestem zadowolona z pobytu, polecam.

• 10Stefan09-07-2010

fantastiks stället

Mycket bra hotell,service.,nära till centrum,mycket bra personal

Hotel Dunav info

• AirconditioningBeschikbaar
  • CafeBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • WasseretteBeschikbaar

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Sunny Beach, 8240