Hotel Dunav

5 reviews over Hotel Dunav in het Nederlands

Onwelkom

Isabel
18-8-2019

Het personeel is bijzonder onaardig. Ze groeten niet, halen je bord weg terwijl je nog aan het eten bent en we hebben het zelfs meegemaakt dat in de tijd dat we eten gingen halen ons tafeltje al was afgeruimd en er andere mensen waren gaan zitten.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Chilllll

Linda en Kevin
11-7-2019

Wij zaten in het gerenoveerde gedeelte, zag er super goed uit. Ruime kamer. Alleen de airco stond, zoals bij veel hotels, boven het bed. Min punt dus. Eten was goed gevarieerd. Alleen de bedjes bij het zwembad was nog wel even zoeken soms naar een vrije, na 10.00 was alles bezet.. Wel goede zwembadopzichter. Barretjes prima. Alleen spraken ze bij de receptie slecht Engels waardoor ze je niet altijd goed konden helpen. Ook een minpuntje was dat er geen gelegenheid was om na het uitchecken (pas 12.00) om nog te douchen (wij werden 19.45 opgehaald). Enkel de koude douche bij het zwembad... Ligging voor het uitgaan kan lopend, maar met je dronken hoofd is het eigenlijk te ver. Taxi kostte zo'n €7. Strand was voor even 'heen en weer' ook iets te ver. En de bedjes koste dan ook nog €5ps. (parasol ook €5). Helaas is er bij ons geen reisleiding op komen dagen, alle uitjes zelf geregeld bij een travel agent. Was prima en scheelde veel geld.

Gereisd Met partner in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Mag vriendelijker.

Markanda
28-6-2018

Dunav is een goed hotel wat de ligging, kamers en eten betreft. Maar verwacht geen vriendelijk woord van het personeel. Er kan geen lachje of praatje af. Ik heb het geprobeerd om goedemorgen te wensen. Maar geen enkele reactie. Ooit in de 14 dagen dat wij geweest zijn kregen wij 1 reactie. Of wij onze tafel wilden verlaten na het eten omdat zij wilde schoonmaken. Dit was 10 minuten na de officiele tijd. Daarom voor ons geen Dunav meer. Het lijkt wel of het personeel een spreekverbod heeft van de directie. Er was toch 1 topper. De schoonmaakster. Goedlachs en vriendelijk.

Gereisd Met partner in Mon Jun 11 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede prijs/kwaliteit

B. Schavemaker
13-2-2018

Mooi hotel, ruime slaapkamer en badkamer. Het buffet was niet heel groot of divers, toch hebben we elke dag lekker gegeten. De ligging van het hotel is top, lekker dichtbij het strand en de winkeltjes. Enige minpunt was de hoeveelheid bedjes bij het zwembad. Zelfs in juni waren er al tekort bedjes.

Mooie plek.

G.J. Kool
26-6-2017

Goed hotel, schoon, eten goed. Jammer dat het personeel niet vriendelijk overkomt. Verder aan te bevelen. Rustig deel van Sunny Beach.

• Eten en drinkenLunch

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dunav in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dunav zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.