Hotel Diamond

Hotel Diamond
8,6

38 reviews over Hotel Diamond in het Nederlands

Uitgebreid hotel met een zeer centrale ligging.

Pascal
17-8-2019

D.H. is een uitgebreid hotel met een zeer centrale ligging. Het ligt zo goed als in het centrum. Elke dag een leuk animatieteam om mensen te vermaken. Ook in de avond zijn er shows voor de kinderen. Het eten vond ik matig. Soms was het eten wat warm hoort te zijn koud, weinig keus, er werd te weinig of niet aangevuld en er was te weinig afwisseling. Door het hotel wordt het getolereerd dat er om 05.45 als ligbedden bij het zwembad worden gereserveerd. Geen gratis wifi bij de receptie maar alleen betaald op de kamer. De veel te dure wifi die je dus betaald voor op de kamer is ook alleen te gebruiken voor één telefoon. Schoonmaak is wel positief. Alles wordt goed schoongemaakt. Personeel is wel vaak chagrijnig. De entree vanuit het zwembad naar de receptie vond ik nogal gevaarlijk. Door het ontbreken van een (anti-slip)mat gleden meerdere mensen uit over de gladde plavuizen bij binnenkomst in de lobby. Voor 1x zeker geen verkeerd hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed hotel alleen koud zwembad is

fam riteco
7-8-2019

alles is netjes verzorgd vriendelijk personeel.niet goed koud zwembad en betalen voor fitniss en wifi

Gereisd Met partner in augustus 2019

Diner overslaan en dan kun je er best voor gaan.

Linsey
7-6-2018

Lekkere bedden en dicht bij leuk centrum- kamer redelijk schoon- douche op eerste oog schoon maar als goed keek best vies - eten was niks vooral het diner 3x haar in t eten en 1x stuk plastic. Wilde je fruit pakken en was je de 3de in de rij dan had je pech en was het op. Drank was ook een rij met 1 barman. Koffie apparaat zat vaak zonder koffie. We hebben de hele week ergens anders gegeten. Leuke restaurantjes in de omgeving. Bedjes rond het zwembad waren vies en stonden allemaal tegen elkaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Haasje
25-5-2018

Animatie, mag weg van mij. Eten was in dienst beter. Personeel ok en kamers netjes. Uitstraling hotel heeeeeel kitscherig, zwembad lekker en strand was heerlijk. Je moet alleen niet in centrum Sunny Beach komen. Afschuwelijk. Alles nep nep en nog eens nep. Zo ordinair hebben wij het nog nooit gezien. Voor de rest genoten als je jezelf maar kunt vermaken.

Geweldig

B
5-9-2017

8 dagen hier overnacht, moest snachts inchecken en moesten we ons id geven als borg en het was onmogelijk om er een kopie van te maken, gelukkig hadden we ons id de volgende ochtend teruggekregen. De koffie sochtends was best goed alleen werd goor savondsZoals bijna elk hotel had diamond bij de frisdrank automaat een stinkende natte hond geur hangen. Het eten was ontzettend droog vooral de kip, heb letterlijk elke dag minimaal 4x op de wc gezeten. Maar kon daar met vrienden wel om lachen, het eten was beter dan ik had verwacht. De gratis drank was nog best oke ik had ook geen gall&gall verwacht. Zwembad was wel ijskoud ennatuurlijk waren elke ochtend alle luchtbedjes geclaimd. Het lag wel echt naast het centrum wat heel Chill voor ons was en als je overstak was je gelijk al bij een 24/7 supermarkt.Kon achteraf wel lachen om t hotel. Die kamermeisjes die binnenstormen,het droge eten, het uitzicht met een lelijk casino,als jongeren kom je toch alleen om te stappen, niet voor luxe.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Prima voor een keertje

Roy
16-8-2017

Begin augustus zijn wij (7 personen) voor 10 dagen bij dit hotel geweest. Het personeel is goed en behulpzaam ongeacht of je iets te diep in het glaasje hebt gekeken, zolang je maar geen problemen maakt zoals geluidsoverlast. De ligging is ook goed, want binnen enkele minuten ben je bij het uitgaanscentrum en iets verder het strand. Tijdens het uitgaan moet je wel goed uit kijken. De security gasten willen nog weleens losse handjes hebben. Zelf hebben wij er gelukkig niet mee te maken gehad.

De kamers in het hotel zijn oke. Niet super, maar goed voor een vakantie. De schoonmakers doen hun werk. Als je 5 of 10 lev neer legt, wordt de kamer zelfs extra goed schoon gemaakt. Ze maken in dit hotel gebruik van een ouderwetse sleutel in plaats van pasjes. Met uitgaan kun je de sleutel bij de receptie neerleggen en na het stappen gewoon weer op halen.

Het eten en drinken is niet van hele goede kwaliteit. Meerdere personen kregen last van hun maag. Halverwege de vakantie zijn wij buiten het hotel gaan eten en kochten we drinken bij de lokale winkels. Diamond (en Bulgarije) is goed te doen voor een keertje, maar wij gaan de volgende keer ergens anders naartoe.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

1 x en nooit meer.

Tessa
4-8-2017

Ik ben 12 dagen met een vriendin naar hotel diamond geweest. We hebben geen 1 nacht goed kunnen slapen , het hotel is ontzettend gehorig. Het hele hotel zit vol met jongeren. Geen aanrader om met het gezin naar toe te gaan. 1 x en nooit meer.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eten zeer slecht, kamers wel prima

S.
15-7-2017

De ligging van het hotel is zeer goed, vlakbij de straat met alle clubs en bars. De kamers zijn ook prima. Maar het eten was verschrikkelijk. We hebben allebei een voedselvergiftiging opgelopen door het eten. Dus prima om dit hotel te boeken zonder het eten, maar eet hier niet!

Gereisd Met vrienden in juli 2017

prima hotel

Geraldine
7-6-2017

Na het lezen van de andere review's toch met een beetje raar gevoel afgereist naar hotel Diamond....maar alles 100% meegevallen ! Echt een prima hotel, tuurlijk kunnen er dingen beter, maar dat kan bijna overal en zeker voor de prijs wat je er voor betaalt is het ons goed bevallen. Eten vonden we goed, elke dag was er is anders, kamers waren zeer groot, elke dag is de kamer schoongemaakt met schone handdoeken, gunstig gelegen tav het centrum en strand!

Gereisd Met vrienden in mei 2017

never nooit meer.

matthijs
11-1-2017

Vorig jaar in augustus met 4 vrienden bij hotel diamond geweest, de ligging is perfect, dichtbij het strand, de strip en supermarkt. Het eten bij hotel Diamond was vreselijk, lunch en diner waren bijna hetzelfde! Het koude eten was warm en het warme eten was koud. Na 2 avonden in het hotel eten de hele dag op de wc gezeten. Dus daarna buiten de deur gegeten dit is zeker een aanrader, goedkoop en lekker. De bar waar we drinken konden halen stond altijd een lange rij en hier bier wat ze schonken was ook niet te zuipen. Het zwembad was koud, de tegels lieten los en er zat een groot gat bij het filter Levensgevaarlijk. De kamer was opzich netjes, de bedden en handdoeken waren alles behalve schoon. De schoonmaak komt zonder kloppen binnenstormen en is binnen 2 minuutjes ook weer weg nadat ze de handdoeken hebben verwisseld en wc rollen hebben neergelegd. Uitzicht op balkon was ook om te janken.

al met al zeker Geen aanrader om hier naartoe te gaan.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 500 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diamond in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diamond zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.