Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

2 Reviews over Deva

• 7heleen23-08-2012

net hotel

in juli met vrienden in dit hotel verbleven. net hotel ligt in de buurt van het centrum maar niet in de buurt van flowerstreet. wij moesten elke avond een taxi terug vanuit flowerstreet nemen.

Het personeel kan idd wat enthousiaster reageren. en de manager van het hotel wil je al helemaal niet op je dak hebben. wij hebben een boete van 50 euro gekregen omdat wij de airco 1 dag aan hadden staan. weg geld! ze geven je nergens eerst een waarschuwing voor maar trekken het gelijk van je borg af.

het restaurant is niet groot maar staat wel in verhouding met de kamers. er is niet bizar veel keus voor het eten maar als je alleen op logies verblijft is de prijs wel echt prima voor wat je krijgt! nette kamers worden elke dag opgeruimd alleen zodra je met 3 personen op de kamer verblijft slaapt er 1 in een uitgeklapte stoel. na 2 dagen krijg je ontzettend last van je rug, dit vond ik wel echt een groot minp unt.

veel jongeren idd in dit hotel. qua ligging zo ik het niet nogmaals boeken.

• 8laura20-08-2012

prima hotel

wij hadden dit hotel niet geboekt maar zijn hier terecht gekomen door een overboeking. prima kamers, schoon en de kamers worden ook elke dag netjes opgeruimd. het hotel ligt wel erg ver van flowerstreet, dit vonden wij wel een groot min punt. het zwembad was erg klein en weinig ligbedden. het personeel van het hotel is wel vriendelijk maar ze stappen niet snel op je af als je iets wil vragen of bestellen.

er zitten hier voornamelijk jongeren dus dit hotel is niet geschikt voor kinderen.

kortom, prima hotel voor een prima prijs. alleen ik zou hier zelf niet snel weer naar toe gaan vanwegen de ligging.

Hotel Deva info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• Adresgegevens