Hotel Delphin

1 review over Hotel Delphin

super

klaudia
11-11-2012

plaża czysta ale wąska woda w morzu raczej czysta obsługa bardzo miła jedzenia dużo i bardzo dobre pokoje czyste hotel godny polecenia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delphin in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delphin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Delphin scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.