Géén boekingskosten

Appartement Dawn Park

BulgarijeBulgarijeZonnestrand (Sunny Beach)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Dawn Park voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 23 reviews

Meer appartement info

23 Reviews over Dawn Park

• 8INDYAANTJE16-05-2016

Prima

Wij waren met zijn 3e. Allemaal jongens rond de 19 jaar. Het was een goede ligging van de boulevard niet in de drukte en jongeren. Er was airco en wij hebben geen last gehad van ''dronken'' jongeren want er waren meer gezinnen als jongeren. Eten daar was ook prima niet uitgebreid (pizza, steak) en het was niet duur. Er precies langs zat een drankzaakje dus je hoeft niet ver te lopen als je iets nodig hebt! zwembad was ook goed, niet al te groot maar wel genoeg ruimte voor alle mensen. Kortom een prima vakantie gehad!

• 8P. van der Voort28-07-2014

Fijn appartement!

Een fijn, verzorgd appartement. Het is rustig gelegen, maar het strand en centrum op 10 minuten lopen afstand. Het zwembad is ruim en schoon. Je mag zelfs zwemmen in het zwembad van het aangrenzende hotel. De tuin loopt daarin door. (gescheiden door een hekje wat open staat) De tuin is mooi aangelegd en goed onderhouden. personeel is vriendelijk en behulpzaam. Je kunt prima eten in het restaurant wat bij het appartement hoort. De appartementen zijn niet heel ruim, maar wel netjes en de bedden zijn prima. Elke dag worden de kamers schoongemaakt en voorzien van schone handoeken. De keuken is minimaal ingericht, maar met de prijzen die hier (nog) gehanteerd worden, is elders eten, goed te doen. Met kleine kinderen goed vertoeven hier. Er is een apart kinderbad, al is er geen toezicht bij het zwembad. Geen last van jongeren en die er zaten was juist gezellig! Muziekje bij het zwembad, geen handoekje legggen, genoeg ruimte om een bedje te bemachtigen. Vaak privébad gehad!

• 7Enzo17-07-2012

Fijn, rustig en schoon hotel.

Als eerst moet ik zeggen dat ik een fijn verblijf heb gehad in dit hotel. Het is erg rustig en schoon in het hotel. Hou er rekening mee dat je bij aankomst €50 borg per persoon betaald, uiteraard krijg je dit terug als je niets kapot hebt gemaakt (dit halen zij anders uit de borg weg, dus niet de gehele borg). Verder is het personeel erg vriendelijk, toch ben ik er van overtuigd dat dit geheel aan jou is. Ben jij vriendelijk? Dan zijn zij ook vriendelijk. Maar het lijkt me duidelijk dat dit overal in de wereld zo werkt. De poolbar is erg fijn om even van de zon te ontsnappen. Niet te vergeten dat het ook erg goedkoop is om een drankje te doen. Zwembad heeft een fijne temperatuur om even af te koelen. Het restaurant is ook goedkoop maar ik raad je aan om ergens langs de boulevard te gaan eten. Helaas is dit toch een stukje lopen, zo ook de drukke uitgaansstraat.(Boulevard 8/10min, Uitgaansstraat 25/30min).

• 9Sanne14-08-2011

Top appartement!

Super appartement. Netjes en modern ingericht en genoeg ruimte. Heerlijk zwembad met veel ligbedjes en een gezellige poolbar waar leuke muziek wordt gedraaid. Verder is het personeel over het algemeen ook vriendelijk, engels spreken ze gebrekkig. Bij ons zijn een aantal dingen kapot gegaan zoals de slaapbank en de douche. Dit hebben we meteen gemeld en de manager is komen kijken. Aan het einde van de week gewoon onze borg terug gekregen. Dus als er iets kapot is meld het dan meteen en wacht niet tot aan het einde van de week anders krijg je, je borg waarschijnlijk niet terug. Daarnaast is de ligging ietsje minder. Je moet ongeveer 15 minuten lopen voordat je in het stapgebied zit. Wij hebben de hele week alles te voet gedaan en dat was voor een week wel te doen. Sowieso heb je een stukje lopen voor dit top appartement wel over! Al met al supervakantie gehad!

• 8Marly29-07-2011

Geweldige vakantie!

Ik ben net terug uit Bulgarije waar ik echt een topzomer heb gehad! Ik was daar samen met 6 andere vrienden/vriendinnen. Het zwembad is echt heerlijk!! De poolbar is ideaal en niet eens duur (halve liter bier voor €1,25)Ook was er elke dag vanaf 4 uur happyhour op de cocktails.

De mensen bij de receptie spraken wel Engels, sommige echter wat gebrekkig. De borg kan je ook in Euro's betalen (wat wij van te voren jammer genoeg niet wisten). Elke dag kwamen de schoonmaaksters de kamer schoonmaken en de bedden opdekken. Elke dag werden dan ook de handdoeken verschoont, en om de paar dagen ook het beddengoed.

Het appartement zag er goed en schoon uit, we hadden een gewone douche, geen bad met een doucheknop gelukkig! De doucheknop zat echter wel wat los, dus dit was soms wat ongemakkelijk tijdens het douchen. Van te voren hadden we gelezen dat het warm water snel op ging, maar wij konden gemakkelijk met z'n 4en achter elkaar douchen. Ook geen problemen gehad met de borg terugkrijgen.

• 0Veerle27-07-2011

Mooi appartementencomplex!

Ben er begin juni geweest met een vriendin. Was een erg mooi appartement, alles was aanwezig (behalve inventarisatielijst) en een hele mooie badkamer! Verder is het qua locatie niet super. Je zit wel in een rustige straat, maar je moet wel eerst heel de boulevard af wil je in het 'stapgebied' komen, ook het strand is vrij ver lopen. Dat is op zich niet supererg, maar 's nachts als je terug moet lopen kan het eng zijn omdat er veel straten niet verlicht zijn. Je zit wel bij de grote discotheek 'Orange', maar die was niet open toen wij er waren. Maar gelukkig is er ook een zwembad bij het appartementencomplex. Het is een heel mooi zwembad, beetje koud water, maar daar wen je snel aan. Ook de muziek is wel relaxed als je daar op je (ook erg lekker liggende) strandbedje ligt. Verder spreken ze niet goed engels aan de receptie en komen de schoonmakers als je wilt elke dag schoonmaken. Ze vragen daar natuurlijk wel fooi voor, als je dat niet geeft, komen ze ook niet meer poetsen.

• 9lotte26-08-2010

geweldige tijd gehad!

• 9lotte26-08-2010

wat een verandering met een jaar geleden

hoe slecht de reacties zijn van een jaar geleden, hoe lovend ze nu kunnen zijn. van 17-23 augustus zijn wij met 7 vriendinnen in hotel Dawn Park geweest. We hadden een 7 persoonskamer waarvoor we in totaal maar 100 euro borg moesten betalen. Vier glazen waren kapot: 4 euro werd er van de borg afgehaald; geen geld dus! personeel super vriendelijk ( op 1 chagrijnige receptioniste na) service bij het mooie zwembad, ze komen alles langsbrengen. kamer wordt bijna elke dag helemaal schoon gemaakt en 3x in de week kregen wij schone handdoeken. Ligt ongeveer 10 min. van centrum, raden je aan om met Taxi Peter te gaan betrouwbaar, gezellig en goedkoop!

• 8Duco Janssen09-08-2010

Super accommodatie

Luxe, gastvrij en erg gezellig appartement. Het heeft een goede ligging en mooie appartementen. Vooral het zwembad met bar is super, met erg gezellige werknemers.

• 9Aniek23-07-2010

Super appartement!!!

Voor de tijd toen we alle opmerkingen hadden gelezen dachten we dat we erg voorzichtig moesten zijn.. Maar eenmaal aangekomen zagen we al dat dit niet zo was!! Het personeel was zeer vriendelijk en alles was goed geregeld!! En de borg was niet 100 euro per persoon maar 100 euro per kamer, dit hebben we na die tijd gewoon terug gekregen!!

Zwembad is heerlijk en de cocktails smaakten ook goed!! Perfecte service! En een kapot glas was maar 1 euro.. Er ligt gewoon een lijst op de kamer en die zou ik voor de tijd gewoon ff checken of alles klopt!!

We hebben een super vakantie gehad mede door de mensen van Dawn Park!!

Appartement Dawn Park info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kv. Chaika 170, 8240