Hotel DAS Club Hotel Sunny Beach (Flora Park-Rodopi-Svete)

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag33°22°
Hotel DAS Club Hotel Sunny Beach (Flora Park-Rodopi-Svete)
6,6

23 reacties Hotel DAS Club Hotel Sunny Beach (Flora Park-Rodopi-Svete)

Vraagje?

Yvet, 23-11-2017
Kan iemand mij vertellen hoe hotel rodopi en zvete zijn? Als ik bij tui kijk staat dat je ter plaatse ook in hotel rodopi of zvete geplaats kan worden maar kan die hotels op internet niet vinden. Ik ben hier zelf niet geweest

badhanddoeken

anja timmermans, 8-8-2017
is er badhanddoeken service aanwezig?

Eten hotels

Ursula, 6-4-2016
Mag je in alle drie de hotels gaan eten. En moet je een lange broek aan met het eten?
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor DAS Club Hotel Sunny Beach (Flora Park-Rodopi-Svete) voor je op een rij gezet:

Handdoeken service

Anneke, 8-7-2014
Kan iemand mij vertellen of er wel of géén handdoeken service is

Lange broek

Fam. Van der list, 22-12-2013

Hoi wij willen naar Bulgarije meschien naar dit hotel weet iemand of de mannen een lange broek aan moeten tijdens het avond eten???

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Afstand hotel - boulevard

Sabine , 7-8-2013
Monique schrijft op zoover dat hotel op loopafstand van boulevard is maar dat je dondersgoed moet op letten. Maar waar moet je op letten? Slechte stoepen of zakkenrollers??Dat wil ik graag weten..
1 reactie

Welke hotel zijn de glijbanen...?

Wilma, 27-7-2013

Wie weet bij welke hotel de leukste glijbanen voor de kids zijn?

Mvg, Wilma

4 reacties

Welk is het beste hotel vd 3 ??

Silvy, 6-5-2013
Wij hebben voor eind juni Hotel zvete/florapark/rodopi geboekt. Kan iemand mij vertellen welke van deze het beste is zodat ik tijdig aan het reisbureau kan meedelen waar ik juist wil zitten? Bedankt!
1 reactie

Welk hotel is het beste??

Silvy, 6-5-2013

Wij hebben voor eind juni Hotel zvete/florapark/rodopi geboekt.

Bedankt!

Pubers

M van Duuren, 29-3-2013
Ik wil naar Flora park met 2 kinderen avn 16 en 18. Zijn er op dit park ook veel jongeren in de leeftijd van 16-18 jaar?

Acties

Acties voor Hotel DAS Club Hotel Sunny Beach (Flora Park-Rodopi-Svete)