Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag15°4°
6,7

DAS Club Hotel Sunny Beach (Bulgarije) is een groot vakantiepark. De grote zwembaden bieden waterplezier voor jong en oud. Hier kun je gerust met je gezin komen, want er is geen overlast van feestende jongeren. Je bevindt je op 500 meter van het strand en de boulevard met leuke winkeltjes. Ga zeker eens naar het waterpark in Nesebar.

We hebben een aantal aanbieders voor DAS Club Hotel Sunny Beach (Flora Park-Rodopi-Svete) voor je op een rij gezet:

Tjingo

303 reviews over Hotel DAS Club Hotel Sunny Beach (Flora Park-Rodopi-Svete) in het Nederlands

Nooooooit meer!

Claes,
5-11-2018

Gewoonweg verschrikkelijk! Slechtste vakantie ooit! Kinderen leefde op de pizza van 's middags want avondeten was een ramp, zelfs voor ons volwassenen. Voor het ontbijt zijn we zelf een pot choco gaan kopen. Zure melk en pannenkoekjes ook. Harde bedden met enkel een te klein laken op de matras dus met gevolg dat je 's nachts op een vuile matras ligt. Vuile toilletten aan het zwembad, bah!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer! Niet doen!

Fam. Ratjetoe,
15-9-2018

Wat meteen opviel dat het hotel erg gedateerd is. Vloerbedekking op de kamers en in de gangen. Qwa hygiëne is dat natuurlijk niet echt van deze tijd. Ook bij de service had ik direct al vraagtekens, we moesten bij aankomst een bed huren mijn jongste kind terwijl er voor 4 personen was geboekt. Kosten 5 Lev per dag, dus het was niet de wereld.... maar het hoort niet. We hadden All In geboekt, maar dat stelt helemaal niks voor. Het eten was in 1 woord slecht!! Geen variatie , geen kwaliteit , niet warm en vooral niet schoon! De hygiëne was in de restaurants echt heel erg slecht. In de middag was er patat en pizza bij t zwembad. Om 12 uur ging het “buffet” open en om 11 uur ging t eten al in de warmhoud schalen. Die patat wil je echt niet eten! Het drinken was eveneens van slechte kwaliteit , geen flesjes water. En geen merk frisdrank. Ook de vriendelijkheid was zoek! Echt in geen enkel opzicht te vergelijken met Spanje of Turkije.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Superleuke tijd gehad!

Fam Kortstam,
16-8-2018

Eigenlijk vonden wij alles goed, behalve het avondeten. Vaak rauw vlees en het eten had een rare lucht eromheen hangen en vaak hetzelfde. Veel vliegjes bij het fruitbuffet. Wij zijn van de 12 nachten 10 keer uit eten gegaan, omdat het eten niet te doen was. Ontbijt en lunch was eenvoudig, maar lekker. Verder supermooi resort, schoon, mooie zwembaden. Je moest wel al voor opening je bedjes reserveren (over hekken klimmen), omdat je anders geen bedjes had. Superlocatie, dichtbij het strand en boulevard met talloze restaurants en winkeltjes. Geen overlast van feestende jongeren. Uit eten is goed te betalen (ca €60 voor 5 personen). Zouden er zeker naar teruggaan, maar wel rekening ermee houden dat we 's avonds buiten de deur moeten eten. Kamers ruim en werden goed schoongemaakt, goede airco ook! Het gratis sofabed was te klein voor onze dochter, maar dit werd snel opgelost.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

D-reizen

De negatieve ervaringen hieronder kunnen wij niet onderschrijven! We zijn een gezin met kinderen 10-15-16 jaar. Het park is groot, maar overzichtelijk, bestaat uit 3 hotels die samengevoegd zijn. Daarom ook de keuze uit 3 grote, goed onderhouden zwembaden. erg schoon. 2 Glijbanen die 2x 2uur per dag open zijn, dit ivm aanwezigheid van begeleiding, ivm veiligheid! Bij ieder zwembad is er een lifeguard aanwezig en poolboys, die de hygiëne en zwemwater bijhielden. Bij ieder zwembad ook bar. De ontvangst in het hotel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Koffers werden op een karretje gezet en de kamer werd ons voor gegaan. De kamer was erg ruim en schoon! Meer dan we hadden verwacht! airco werkte super! Dagelijks schone handdoeken en schoonmaak. Eten was echt wel divers en afwisseling, maar ook smakelijk. Het was inderdaad niet altijd even warm, maar dit maakte niet uit. Alles was hygiënisch en mooi uitgestald, werd op tijd aangevuld

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Zeker voor herhaling vatbaar, supervakantie gehad!

Monica Carlier,
8-8-2018

Ik was geschrokken toen ik hier de vorige revieuw las. Wij waren over alles heel tevreden, mensen zijn daar van nature uit wat norser dan hier maar als je zelf vriendelijk bent dan krijg je dit zeker terug ( en wie heeft niet eens een mindere dag?). Het eten was zeer lekker, meer dan keuze genoeg en ja, het eten is er minder warm dan wat hier thuis rechtstreeks vanuit de pan op ons bord komt maar smaken zaten goed en hebben er er echt van genoten! Kamers zijn heel proper en als je uit dankbaarheid de poetsvrouw ietsje geeft dan krijg je wel extraatje terug ( handdoeken mooi geplooid!). Ze was enorm dankbaar en wij ook! Toffe zwembaden en glijbanen waren heel leuk! Wij gaan heel graag nog een keertje terug. En in de buurt : als je vanuit hotel naar boulevard gaat dan heb je superlekker restaurant : COLONEL!!! Zeker de moeite waard!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Nooit meer.

D,
2-8-2018

Het was voor ons de eerste keer naar Bulgarije, en wat ons betreft de laatste keer. Personeel is onvriendelijk. Mensen in de winkels ook erg onvriendelijk. Het eten... zeer slecht! Dat ze dit durven verkopen, ook vanuit de touroperator vind ik onbeschrijfelijk. We hebben all in geboekt, maar we zijn na 2 dagen in het hotel gegeten te hebben, elders uit eten gegaan. De kamers zijn wel erg schoon en netjes elke dag schone handdoeken. Bij de zwembaden is het erg streng. Maar voor ons nooit meer Bulgarije helaas.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

matig

nicole,
30-6-2018

goed: de ligging, de hygiene, de kamers waren vrij ruim, schoon hotel, keus qua zwembaden, zwembaden goed onderhouden , personeel in het restaurant erg vriendelijk, leuk animatie team. slecht: het eten, er was weinig varieatie en vaak was het vlees nog rauw, geen wifi (ook niet tegen betaling ) op de kamers ,bedden en kussens zijn aan vervanging toe, bar personeel erg onvriendelijk en slecht engels

Gereisd met partner in juni 2018

Nooit Meer

Niels,
5-6-2018

Ben jij op zoek naar een leuke vakantie? Dan moet je hier niet naar toe. Het is eerder een budgethotel dan een luxehotel. Het is een enorm complex, met meerdere hotels samen. Je moet s'morgens rennen voor een bedje aan het zwembad. Dan nog maar te zwijgen over de kamers en het eten. De kamers worden niet goed zuiver gemaakt (muggen bij dag van aankomst). Het eten is Oost-Europese Aldi keuken. Iedere dag krijg je hetzelfde: Vlees dat rauw en taai was, groenten niet zuiver gemaakt... De oplossing: je doodroken zodat je eten niet proeft of zoals wij in Sunny Beach uit eten. Personeel loopt er zeer onverzorgd bij en waren onvriendelijk. Godzijdank zijn deze 8 nachten voorbij. Mocht je niet geboekt hebben, kies een andere bestemming en anders geniet van jullie verblijf...

Gereisd met partner in augustus 2017

Zeer mooie vakantie gehad

dmg,
17-8-2017

We hebben met ons gezin (kinderen 8 en 9) een hele fijne vakantie gehad. Zoals altijd is er wel wat op of aan te merken, maar niks wat ons echt stoorde. Wat misschien vervelend was voor het personeel is dat ze niet allemaal de engelse en/of duitse taal beheersen, dit maakt het voor ons als gasten ook niet altijd makkelijk om iets te vragen of om uitleg te krijgen. Bij binnekomst goed ontvangen bij de receptie, kort maar krachtig uit gelegt waar we onze kamer konden vinden. daar aangekomen, was de kamer niet bepaald praktisch ingedeeld, maar hoe meer de vakantie verstreek hoe meer we ervan begrepen, in Bulgarije werkt het vaak net andersom dan bij ons in nederland. Maar goed, wat zoek je in een kamer: 1 dat het schoon is, 2 comfort en 3 met een gezin van 4 ruimte. Aan dit alles voldeed de kamer, helaas waren de bedden wat hard, maar even uitgelgd bij de receptie en toen we terug kamen van het zwembad, was dit ook opgelost door een softtop erop te leggen. Airco werkte helaas niet naar behoren, maar zie die als een luxe probleem. Nu het eten, het was niet altijd warm, maar er was wel variatie, helaas voor de kinderen of de wat moeilijke eters onder ons, niet altijd genoeg keuze, maar ook hier geld: we zijn niet in Nederland, dus hoeven we dat ook niet (altijd) te verwachten. Zwembaden werden zeer goed bijgehouden, zoals het hele resort. Geen geleur met bedjes bij het zwembad. Er was altijd wel een bedje vrij ongeacht hoe laat je bij het zwembad arriveerd. Hotel ligt ongeveer 500 meter van het strand, daar is een hele mooie boulevard waar je goed kunt shoppen en voor de kortingjagers, SHOP TILL YOU DROP. Gezellige (eet)tentjes, mooi strant en een mooie heerlijk zee. Ben je de 2 glijbanen op het park min of meer zat, pak dan de taxi naar een waterpark, in de omgeving zijn er meerdere, nummer 1 is Nessebar, maar hier is het altijd heel erg druk, daarom ging onze voorkeur uit naar Action Waterpark, zeer mooi en groot park en zelfs op loop afstand van het Hotel, de kinderen hebben zich daar goed vermaakt en wij........ hebben ons die dag ook even weer kind gevoeld. Om het kort verder te omschrijven: Je kiest ervoor om naar het buitenland te gaan, dan kom je altijd dingen tegen die in nederland anders zijn.

op het strand veel toerisme, maar daar merk je in het hotel niks van, leuke entertainment in de avond en overdag een animatieteam om de kids te vermaken. Hotel is zeer geschikt voor (jonge) gezinnen.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel, wat kleine aanmerkingen

Marloes,
14-8-2017

Net hotel, met alles erop en eraan. Wij zaten in gebouw Zvete vijfde verdieping, nogal warm in de gangen, de airco had moeite de kamer koel te houden, wij lieten hem 's nachts zelfs aanstaan in onze familiekamer. Gelukkig wel verduisterende gordijnen en goed geisoleerd, geen overlast. Restaurants zijn netjes, voldoende plaats, genoeg keuze en je kunt lekker buiten zitten. 'S Avonds inderdaad niet je volle bord alleen achter laten op je tafel, anders wordt ie leeg gehaald door een brutale meeuw, maar dat is gewoon een kwestie van opletten. Zwembaden zijn ook schoon en mooi, keuze uit 3 baden, 1 met glijbanen. Veel animatie overdag en in de avond, niet altijd van topkwaliteit, maar leuk vermaak voor jong en oud. Vlakbij drukke boulevard, bushaltes naar Nessebar en winkels. Nauwelijks jongeren, echt een familiehotel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Post service

• SaunaGeurensauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kunstgras
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel DAS Club Hotel Sunny Beach (Flora Park-Rodopi-Svete) in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel DAS Club Hotel Sunny Beach (Flora Park-Rodopi-Svete) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel DAS Club Hotel Sunny Beach (Flora Park-Rodopi-Svete)