Hotel DAS Club Hotel Sunny Beach (Flora Park-Rodopi-Svete)

Hotel DAS Club Hotel Sunny Beach (Flora Park-Rodopi-Svete)

6.3Voldoende

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

6.3Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor DAS Club Hotel Sunny Beach (Flora Park-Rodopi-Svete) voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

DAS Club Hotel Sunny Beach (Bulgarije) is een groot vakantiepark. De grote zwembaden bieden waterplezier voor jong en oud. Hier kun je gerust met je gezin komen, want er is geen overlast van feestende jongeren. Je bevindt je op 500 meter van het strand en de boulevard met leuke winkeltjes. Ga zeker eens naar het waterpark in Nesebar.

323 reviews over Hotel DAS Club Hotel Sunny Beach (Flora Park-Rodopi-Svete)

• 2019
    7Benthe12-10-2019

Goede ligging

In het naseizoen hier geweest. De locatie is perfect, vlakbij het strand en de boulevard waar genoeg te beleven is. Hotel tuinen zagen er netjes en verzorgd uit.

Het eten op zich was niet eens zo heel erg verkeerd. Alleen jammer dat alles lauw of koud was en de dingen die juist koel gehouden moesten worden waren wat warm, zoals de salades. Vooral tussen de middag weinig variatie. Ook mistte wij 's avonds wat patatjes.

Zwembad zag er netjes uit en genoeg bedjes. Animatie was ook leuk aanwezig.

Kamers waren ruim en netjes en elke dag schoongemaakt. Alleen de bedden waren erg hard.

Prijs kwaliteit verhouding was voor ons wel goed, aangezien we in het naseizoen zaten. Ik kan me voorstellen als je hier het dubbele voor moet betalen dat je er dan niet blij van wordt.

Gereisd met partner in september 2019

• 7Huub Hendriks21-08-2019

Anything

Verblijf in DAS Club was er een om nooit te vergeten. Mooie accommodatie en ook op de animatie was niks aan te merken, lekker jong en speels.

Het hotel is ruim opgezet waardoor je een stukje moest lopen naar het restaurant. Op het restaurant is nog wel het een en ander aan te merken. Zoals bijvoorbeeld de pasta, friet en stoofpotjes zijn vaak koud. Verder liep er een gast rond die regelmatig met de vingers door de pasta aan het roeren was.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 4Cheena18-08-2019

Nooit en nooit meer

Kamers: geen zon verduisterde gordijnen, airco doet het slecht als je familie kamer heb word het niet koud genoeg, Toiletten raken verstopt, douch is prima.

Zwembaden leuk glijbanen ook. Animatie doet erg hun best voor kleintjes leuk maar vond ze erg jong en speels. Eten verschrikkelijk alles in de saus met Boter, gestoofd en weinig variatie lunch en avond eten zit niet veel verschil in kwa keus borden zijn vies bestek niet goed schoon ontbijt was ok.

Hotel is echt Duits oriënterend personeel spreken weinig Tot geen Engels en ze vinden het moeilijk om te lachen. Er word overal gerookt. Maar ook buiten het hotel in restaurants.

Ik ken er weinig meer over zeggen voor ons nooit meer

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 5Sylvana29-07-2019

Goed hotel , eten verschrikkelijk

hotel personeel is vriendelijk en probeert het je naar je zin te maken , enkel over het eten is geen discussie aan te gaan . Hun vinden het eten fantastisch terwijl het echt om te huilen is .. hele vakantie buiten de deur moeten eten !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Familie24-07-2019

Echt niets te klagen hoor. Het was top. Volgend jaar weer!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    3Claes05-11-2018

Nooooooit meer!

Gewoonweg verschrikkelijk! Slechtste vakantie ooit! Kinderen leefde op de pizza van 's middags want avondeten was een ramp, zelfs voor ons volwassenen. Voor het ontbijt zijn we zelf een pot choco gaan kopen. Zure melk en pannenkoekjes ook. Harde bedden met enkel een te klein laken op de matras dus met gevolg dat je 's nachts op een vuile matras ligt. Vuile toilletten aan het zwembad, bah!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 3Fam. Ratjetoe15-09-2018

Nooit meer! Niet doen!

Wat meteen opviel dat het hotel erg gedateerd is. Vloerbedekking op de kamers en in de gangen. Qwa hygiëne is dat natuurlijk niet echt van deze tijd. Ook bij de service had ik direct al vraagtekens, we moesten bij aankomst een bed huren mijn jongste kind terwijl er voor 4 personen was geboekt. Kosten 5 Lev per dag, dus het was niet de wereld.... maar het hoort niet. We hadden All In geboekt, maar dat stelt helemaal niks voor. Het eten was in 1 woord slecht!! Geen variatie , geen kwaliteit , niet warm en vooral niet schoon! De hygiëne was in de restaurants echt heel erg slecht. In de middag was er patat en pizza bij t zwembad. Om 12 uur ging het “buffet” open en om 11 uur ging t eten al in de warmhoud schalen. Die patat wil je echt niet eten! Het drinken was eveneens van slechte kwaliteit , geen flesjes water. En geen merk frisdrank. Ook de vriendelijkheid was zoek! Echt in geen enkel opzicht te vergelijken met Spanje of Turkije.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Fam Kortstam16-08-2018

Superleuke tijd gehad!

Eigenlijk vonden wij alles goed, behalve het avondeten. Vaak rauw vlees en het eten had een rare lucht eromheen hangen en vaak hetzelfde. Veel vliegjes bij het fruitbuffet. Wij zijn van de 12 nachten 10 keer uit eten gegaan, omdat het eten niet te doen was. Ontbijt en lunch was eenvoudig, maar lekker. Verder supermooi resort, schoon, mooie zwembaden. Je moest wel al voor opening je bedjes reserveren (over hekken klimmen), omdat je anders geen bedjes had. Superlocatie, dichtbij het strand en boulevard met talloze restaurants en winkeltjes. Geen overlast van feestende jongeren. Uit eten is goed te betalen (ca €60 voor 5 personen). Zouden er zeker naar teruggaan, maar wel rekening ermee houden dat we 's avonds buiten de deur moeten eten. Kamers ruim en werden goed schoongemaakt, goede airco ook! Het gratis sofabed was te klein voor onze dochter, maar dit werd snel opgelost.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Tamara12-08-2018

Super vakantie gehad met gezin! De moeite waard!

De negatieve ervaringen hieronder kunnen wij niet onderschrijven! We zijn een gezin met kinderen 10-15-16 jaar. Het park is groot, maar overzichtelijk, bestaat uit 3 hotels die samengevoegd zijn. Daarom ook de keuze uit 3 grote, goed onderhouden zwembaden. erg schoon. 2 Glijbanen die 2x 2uur per dag open zijn, dit ivm aanwezigheid van begeleiding, ivm veiligheid! Bij ieder zwembad is er een lifeguard aanwezig en poolboys, die de hygiëne en zwemwater bijhielden. Bij ieder zwembad ook bar. De ontvangst in het hotel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Koffers werden op een karretje gezet en de kamer werd ons voor gegaan. De kamer was erg ruim en schoon! Meer dan we hadden verwacht! airco werkte super! Dagelijks schone handdoeken en schoonmaak. Eten was echt wel divers en afwisseling, maar ook smakelijk. Het was inderdaad niet altijd even warm, maar dit maakte niet uit. Alles was hygiënisch en mooi uitgestald, werd op tijd aangevuld

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Monica Carlier08-08-2018

Zeker voor herhaling vatbaar, supervakantie gehad!

Ik was geschrokken toen ik hier de vorige revieuw las. Wij waren over alles heel tevreden, mensen zijn daar van nature uit wat norser dan hier maar als je zelf vriendelijk bent dan krijg je dit zeker terug ( en wie heeft niet eens een mindere dag?). Het eten was zeer lekker, meer dan keuze genoeg en ja, het eten is er minder warm dan wat hier thuis rechtstreeks vanuit de pan op ons bord komt maar smaken zaten goed en hebben er er echt van genoten! Kamers zijn heel proper en als je uit dankbaarheid de poetsvrouw ietsje geeft dan krijg je wel extraatje terug ( handdoeken mooi geplooid!). Ze was enorm dankbaar en wij ook! Toffe zwembaden en glijbanen waren heel leuk! Wij gaan heel graag nog een keertje terug. En in de buurt : als je vanuit hotel naar boulevard gaat dan heb je superlekker restaurant : COLONEL!!! Zeker de moeite waard!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Post service

• SaunaGeurensauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats