Aparthotel Crystal Park

Aparthotel
Aparthotel Crystal Park
7,8

5 reviews over Aparthotel Crystal Park in het Nederlands

Wel zeer goed was het eten, het zelfde als in turkije maar daar beter bereid zeer goede smaken en ook al was het kip - vis - varken of iets anders maar telkens met een andere smaak of saus bereid.

De service was super we hadden een frigo die niet werkte, ik melde dit aan de poetsvrouw die belde direct iemand op die daar op 2 minuten stond en bij terugkomst op onze kamer stond er al een andere die zeer goed werkte en ook was al hetgeen er in de kapotte frigo lag was er keurig weer ingelegd.

Aan de bar was het personeel ook super beleefd en konden tegen een grapje.

Minpunt bij aankomst in het hotel op avonduur rond 21.30 kregen we wel nog eten maar was enkel twee broodjes met een appel niet eens drinken of een verzorgd koud schoteltje. werd wel op de kamer gebracht maar in een grijze zak niet eens op een kar gaf de indruk van afvalbezorging.

De hoek voor kindereten was niets speciaal.

Alsook konden we éénmalig gaan eten in de bistro.

We kwamen binnen en moesten wel 5 minuten wachten.

We werden bediend door 2 mensen die niet eens konden lachen en niet vreindelijk ons onthaalden.

Ze zetten het eten op ons tafel zonder smakelijk of een woord, en kwamen niet eens vragen of alles naar wens was.

We hadden ook een fles wijn gevraagd op voorhand waar we zelf moesten om vragen.

De vrouwen hadden als dessert creme brullee die niet eens was gebrand en had ook koud wat zij verstaan onder creme brullee weten we niet.

De mannen hadden misschien bij de vis een tiental gram koude aardappelen

Conclusie bistro deels van eten goed maar niet voor herhaling vatbaar.

2008

Heb een hele mooie vakantie gehad in Bulgarije.. De appartementen waren niet super, maar je was er ook niet veel aanwezig.. Er was wel veel ruimte in de kamers en het zwembad was super.. Helaas waren er niet veel ligbedden rondom het zwembad.. Wij waren via een touroperator helemaal super geregeld, leuke activiteiten!

wij zijn met gezin met 2 kinderen 14 en 16 in augustus 2008 in dit complex door overboeking beland.Het complex ziet er aan de buitenkant mooi uit.ze hebben een mooi zwembad,met erg veel kapotte ligbedden eromheen.In ons appartement was bijna alles kapot.Onze airco stopcontact lag uit de muur met brandgaten in en om het stopcontact.We hadden een lekkende wcpot en een lekkende douchebak met rondom schimmel.Meerdere malen geklaagd bij receptie,waar je na het weglopen het gelach achter je hoorden.Schone lakens hebben wij pas gekregen nadat wij er al dagen om vroegen.Schoonmaak stelt niets voor,zijn echt binnen 2 minuten klaar.Bulgarije was erg leuk maar appartement crystal park NOOIT meer!!!!

2007

Het appartement ziet er super goed uit, kamers zien er goed uit. Mooi zwembad. Het maakt alleen niet uit met hoeveel personen je komt, want je krijgt de zelfde kamer. Wij waren met z'n 6e in een kamer gestopt waar onze buren weer met ze 3e sliepen. Personeel was niet echt vriendelijk en dat ze zeggen dat er spullen weg zijn klopt ook. Wij hebben onze borg ook niet terug gehad.

Onze kamer is ook niet schoon gemaakt.

De ligging is helemaal super, vlak bij het uitgaanscentrum en het strand.

Het appartement is vooral geschikt voor jongeren!!!

Wij hebben er ondanks alles een geweldige vakantie gehad.

Crystal park, ook wel Brava Vijf geheten

van Bommel
17-8-2007

Crystal park, ook wel Brava Vijf geheten. Volgens mij is het nog geen jaar oud. Het appartement zelf ziet er goed uit. Wasmachine, koelkast, vriezer en over & magnetron zijn aanwezig. Daarnaast hadden we 2 aircounits. 1 in de woonkamer en 1 in slaapkamer.

De service in het appartement is ronduit slecht. Schoonmaaksters hebben niet 1 keer het bed verschoond terwijl we er wel 2 weken waren. Bij het inchecken dient men 20 euro borg te betalen. Wanneer men uitcheckt wordt het appartement gecontroleerd, en volgens het personeel 'missen' er altijd dingen. Je krijgt geen inventarislijst bij het betreden van je appartement, maar achteraf wordt je wel een rekening voorgeschoteld.

Het zwembad is lekker diep, en er is een kinderzwembad aanwezig.

Het appartementencomplex ligt 5 minuten van de boulevard af en 10 minuten lopen van het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Crystal Park in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Crystal Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Crystal Park scoort een 7.78 uit 10 op basis van 5 reviews.