Aparthotel Colosseum

7.1Goed

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

7.1Goed

Aparthotel info

• Animatie
Meer aparthotel info

21 reviews over Aparthotel Colosseum

• 8Jop Verhoeven23-08-2015

Prima accommodatie voor jongeren

Via touroperator met twee andere vrienden eind juli-augustus, een week in deze accommodatie verbleven. Het aparthotel is qua prijs en ligging (naast het centrum) heel goed te doen. Het personeel is vriendelijk en een luisterend oor voor eventuele klachten ( zelf geen klachten gehad ). Controleer bij aankomst alles op gebreken of kapotte spullen en maak hier foto's van, anders kun je risico lopen op een rekening. In het hoogseizoen zijn hier in het algemeen alleen maar jongeren wat hartstikke gezellig was met de nodige drankjes en meegenomen muziek. Voor gezinnen raad ik deze accommodatie dan ook af om irritatie te voorkomen. Wij hadden een 2-persoons(kamer) met extra bed.. Het extra bed is wat houterig maar goed te doen na een avond stappen. Het ontbijt was prima met de nodige koffie, thee, gebakken eieren, spek, brood, verse sapjes etc. maar verwacht geen buffet. Het zwembad is heerlijk maar niet groot, bij het zwembad zit ook een bar.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 4AdG20-08-2015

Mooi en goed hotel, eten koud en waardeloos

Een mooi hotel, eerste indruk een 8,maar eenmaal in de kamer werkt de airco niet, bij de receptie gemeld en dit zou worden opgelost, om het verhaal kort te maken dit heeft zo 5 dagen geduurd dag en nacht meer dan 35 graden op de kamer, daar wordt je niet vrolijk van, de 5e dag bent ik over de rooie naar de receptie geweest en een andere kamer geeist waar men geen antwoord op gaf, ik heb toen de hostes van touroperator gebeld en het verhaal uit gelegd en toen was het binnen 1 uur geregeld en kreeg een andere kamer,die wel in orde was.Chapeau voor touroperator.Wat het eten betreft dit stond al in bakken klaar (koud tot lauw)als de eetzaal te laat open ging waar een lange rij stond te wachten,als er bakken leeg waren werden ze niet bijgevuld,en als er na een bepaalde tijd wel werden gevuld dan was het koud.zo kan ik nog wel even doorgaan, en als klap op de vuurpijl de laatste dag haalt de cleaning de afstandbediening van de airco weg als je gaat eten, dan ga je eerder van de kamer!Te maf.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 0barbara van rooijen 19-08-2014

heel erg top!!

leuk apphotel.veel jongeren deze tyd,als je echt rust wil kan je beter niet naar deze plek gaan,wij hebben het fantastish gehad en overal doorheen geslapen.alles in de buurt zoals winkels strand mac Donalds . leuk personeel,ontbyt was gewoon goed,bar bij het zwembad erg gezellig.zwembad is niet heel erg groot maar de kinderen hebben zich toch vermaakt.kortom supervakantie gehad voor niet veel geld.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 6A. Magielse04-07-2013

matig aparthotel, geen uitstraling

in de gidsen en op internet wordt door touroperators Colosseum II aangeboden (aparthotel). De beschrijving ervan is echter van Colosseum hotel (aangrenzend all inclusive, gescheiden door hoge muur, waar je niet mag en kan komen). Colosseum II is officieel maar 3, dus naar Nederlands begrip 2. Appartementen hebben allemaal mini tv (25cm beeld), wel BVN. Creditkaart acceptatie, geld wisselen, entertaintment, sportaccom, kinderactiviteiten is er allemaal NIET!! Kamers zijn groot, schoon, netjes, bedden zijn goed. Kitchenette was niet ingericht: 1 soeppan met soeplepel, 8 platte borden, 4 kop-en schotel, 1 vieze snijplank, 1 vleessnijmes, 1 waterkoker. Geen steelpan en koekepan (dus geen eieren koken/bakken,), geen koffiezetmachine, geen theepot, geen glazen, geen flessenopener/kurkentrekker, geen broodrooster, geen broodmes, geen magnetron. Koelkastje werkt goed evenals airco (kan ook verwarmen). Zwembad / tuin klein: 7 ligstoelen/geen matras en 4 stoelen en tuin is vol

Gereisd met partner in juni 2013

• 6Renbra19-06-2013

Redelijk gezien prijs/kwaliteit verhouding

LET OP: er is Colosseum en Colosseum II, gescheiden door hoge muur. Dit gaat over Colosseum II. Matig hotel en appartementcomplex. Kitchenette heeft niets, alleen kookplaten en waterkoker. Geen koffiemachine, theepot, glazen, koekenpan , broodmes, broodrooster, magnetron. Het is dus kamperen ipv kitchenette. Bedden zijn goed, koelkastje ook en airco kan ook verwarmen. Tuin en zwembad klein, slechts 7 ligbedden zonder matras en 4 stoelen. Dan is tuin vol. Geen kinderspeelplaats. In tegenstelling tot wat alle reisfolders beweren: geen creditcards, geen entertainment, verschoning om de 3 dagen ipv om de dag en wordt soms vergeten. Eten kan 1dag van te voren worden geboekt: ontbijt 3lev, diner 5lev. Betaling contant bij boeking. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Goede geluiddichte kamers. Al met al redelijk complex als je niet te veel eisen stelt.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Joyce22-08-2012

Gezelligste hotel waar ik ooit geweest ben.

Ben hier in Augustus met mijn zus geweest. Voor jongeren is dit echt hands down het gezelligste hotel! De kamers zijn mooi en ruim genoeg. Heerlijk bed, ruime badkamer. We hadden een bakon met prachtig uitzicht op zee. Het personeel is vriendelijk. Het zwembad is klein, maar het strand is 1 minuut lopen. De hotelbar met Rossco en Paulixena is de place to be voor en na het uitgaan. Ze draaien gezellige muziek, zijn zeer los. Soms gaan ze zelf achter de bar zitten en dan mag jij zelf de cocktails shaken. Met een watervaste stift mocht ik mijn naam op de bar of fame zetten. Ik voelde me er echt thuis en mis iedereen ontzettend. Door de hotelbar leer je ook het hele hotel kennen en eindig je met een super grote groep vrienden. Heb een SUPER vakantie gehad! Ik kom hier zeer zeker weer terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 5Alfanikki22-08-2012

Nooi maar dan ook NOOIT meer

aparthotel Colosseum is een hotel waar alleen de kamers volgens de beschrijving klopt verder klopt er niks. Er zou van alles te beleven zijn maar er is niks. Kinderbad is 60cm diep. Geen animatie, live muziek, fitness,poolbar, etc etc Personeel is erg stug, zucht als er iets gedaan moet worden. Jongeren zijn erg luidruchtig daar wordt helaas net veel aangedaan. Het enige wat aan het eten redelijk is is het ontbijt. Hotel heeft 4 sterren maar is dit totaal niet waard 2 sterren is echt maximaal. Men kan hier echt wat van maken als men maar zou willen. maar op dit moment erg slecht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 7Anouk25-01-2012

Prima plek voor jongeren

Wij zijn met 2 meiden van 23 jaar naar Colosseum 2(!!) geweest! Niet te vergelijken met het aparthotel Colosseum wat hier op het plaatje staat. Hierom niet minder leuk! Voor jongeren die gewoon een strand/feest vakantie willen is Bulgarije de plek waar je moet zijn! Het hotel ligt op nog geen 1 minuut afstand naar het strand, waar ook 2 strandtenten zijn. Wanneer je linksaf slaat de boulevard op kom je er uiteraard nog veel meer tegen en loop je ook tegen de grote discotheken aan. Het ontbijt in het hotel is niet veel bijzonders, maar bij alle strandtenten kan je prima ontbijtjes scoren(voornamelijk Engels, dat wel)!

Het personeel van de receptie is heel aardig, is voor een grapje en zelfs de nachtportier wordt steeds vriendelijker. Bij de hotelbar is het altijd feest, ook daar is het personeel geweldig!

De schoonmaaksters zijn prima, als je op je eerste ochtend een paar lev's neerlegt, doen ze alles voor je! Kortom, prima acco voor je feestvakantie!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 6Daan10-12-2010

colloseum

de 1e dag dat wij aan kwamen haddem we eem luxe kamer maar na een dag moesten we alweer verhuizen naar een kleinere kamer want er kwamen daar andere mensen in. De kamer die we kregen was voor 4 personen er laag een 2 persoons bed maar de 2 andere bedden was een uiklapbare bank en en uitklapbare stoel en ze laggen totaal niet lekker. Wij hebben een ander bed gevraagd maar dat was niet mogelijk (terwijl de helft van het hotel leeg was). Deze 8 dagen dat we geweest zijn hebben er sommige zeer slecht geslapen. Buiten dat was het zwembad super en de bar ook super bij het zwembad maar ik zou nooit meer terug gaan in dit hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 8Sarith posma27-08-2010

Leuk hotel, gezellige hotelbar

Leuk hotel. Bij de receptie zijn ze in het begin heel serieus, maar naarmate je zelf heel aardig blijft, worden ze zelf ook steeds aardiger en maken ze ook wel een keer een grapje. Het zwembad bij het appartementgedeelte is niet groot, maar is goed genoeg voor verkoeling na het liggen in de warme zon. Strand op 3 min lopen, waar ook veel leuke strandtentjes gevestigd zijn. De hotelbar is super gezellig, hele aardige mensen achter de bar, zo'n beetje alles is geoorloofd. Tequila voor omgerekend 25 eurocent. Happy Hour op verschillende cocktails. Alle voetbalwedstrijden worden uitgezonden via eredivisie live, en er is altijd wel iemand te vinden met wie je even gezellig kan kletsen. De kamers zijn goed genoeg. Aparte slaapkamer en in de woonkamer een bedbank, die nog kleiner is dan een twijfelaar, dus moeilijk om op te slapen met z'n 2e. Keuken is goed, messenblok, pannen, borden, glazen alles aanwezig. Grote koelkast met een groot vriesvak gedeelte, kleine magnetron en kookplaat.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Aparthotel Colosseum info