Hotel Club Calimera Imperial Resort

Hotel Club Calimera Imperial Resort
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Club Calimera Imperial Resort voor je op een rij gezet:

71 reviews over Hotel Club Calimera Imperial Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

perfect

de craeye
26-9-2017

zeer vriendelijk personeel en mooi goed onderhouden hotel - perfecte ligging, rustig op korte afstand van luidruchtig sunny beach

nog geen verhaal.

Berty53
18-9-2017

Vooral de checkin was helemaal niet goed. Als men vanhuis al weg is vaan de ochtend 5 uur hoopt men onmiddelijk bij aankomst iets te kunnen eten of drinken en niet vanaf eelf uur wachten tot veertien uur. En van danaf is het restaurant gesloten. Zeer slechte verwelkoming.

Laat aangekomen

Sonny van durme
      17-9-2017

Geen eten gekregen bij aankomst

Ontgoocheld

Mjkallista
          16-9-2017

Geen diner weet niet of ik in een luxekamer ziet

😣

Een leuke en gezellige vakantie

Rénate
              16-9-2017

Het eten is goed, iedere avond was er iets anders.

Te weinig zonnebedjes bij het zwembad. De bedjes worden allemaal voorzien van een handdoek, maar je ziet er niet altijd iemand bij.

???

Mayte
              14-9-2017

geen warm water, grote refter, geen eten als we toekwamen, ...

goede animatie, zek

Niels Vervoort
              14-9-2017

wat niet: nietgenoeg peach likeur kamer met 3 te klein

Eten was goed

Verbeke elien
              4-9-2017

Eten was goed en omgeving van het hotel

goed

Paul paesen
                  24-8-2017

Zeer goed spijtig geen liften

Super vakantie in hotel Imperial!

Eb
                      20-8-2017

Afgelopen 2 weken in hotel Imperial gezeten. Na wat reviews gelezen te hebben toch met wat gemengde gevoelens erheen gegaan. Echter ben ik na mijn verblijf het 100% niet eens met de reviews. Het hotel was netjes en schoon. De kamers waren goed en niet vies en de bedden waren prima! Personeel achter de barren waren vriendelijk, ander personeel mag wel iets vriendelijker maarja, dat zijn Bulgaren niet. Hotel ligt in een rustig gebied van sunny Beach. 5 minuten met het treintje naar Nesebar of Sunny Beach centrum voor 3 lev p.p., stopt overigens voor het hotel. Het eten is niet altijd even goed, maar daar heeft iedereen zijn eigen mening over. Strand op 5 min lopen, goed voor elkaar. Animatie hele dag volop, goed en super vriendelijk, ook voor kleine kinderen. Wij hebben 2 weken een mooie tijd gehad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Calimera Imperial Resort in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Calimera Imperial Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Calimera Imperial Resort scoort een 7.49 uit 10 op basis van 389 reviews.