Géén boekingskosten

BulgarijeBulgarijeZonnestrand (Sunny Beach)

7.2GoedScore uit 48 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

48 Reviews over Chrisantema / Hrizantema

• 6Bert Wieldraaijer18-09-2019

Eten mag veel beter

Op zich een prima hotel om te verblijven. Echter vond ik het buffet niet geweldig. Weinig variatie in het eten. Praktisch elke dag hetzelfde met een aantal afwisselingen. We hebben dan ook van de 12 dagen ongeveer 5 dagen buiten de deur "moeten"eten omdat we toch wel eens lekker wilden eten. Dit zijn dan wel extra kosten die op zich niet nodig moeten zijn. Verder is het personeel niet heel erg vriendelijk. Een "hello"of "Good morning" kon er niet van af. Bedlakens en handdoeken werden keurig in de ochtend verwisseld.

• 6Carla25-08-2019

Locatie top, hotel matig

-Dat het casino gesloten is en nooit open is geweest (andere eigenaar) -Dat het matras op een houten plaat ligt -Dat er elke dag om 09.00 geen bedje aan het zwembad meer te krijgen is. -Dat je dus verplicht bent om in de vakantie de wekker te zetten en handdoekje te leggen. -Dat de animatie aan het zwembad zeer mager is (enkel een dansje om 16.00. -Dat om 18.00 uur de bel gaat en iedereen het zwembad uit moet. - Dat er wachtrijen staan bij het buffet en het lastig is om nog een tafel te krijgen.

• 6Petra12-08-2019

Jammer van het slechte eten

Met partner hier 8 dagen geweest.Mooi hotel. Goede locatie.Heel schoon.Maar het eten was verschrikkelijk, ziek geworden.Maar als je dat aangeeft aan reisleiding.en thuis nogmaals een klacht indient krijg je te horen dat ze nooit een klacht hebben gehad terwijl in onze bus min 5 mensen last hebben gehad .beetje jammer .Ga wel weer naar sunny beach in september maar in een ander hotel en andere reisorganisatie.

• 8Ash08-08-2018

Prima voor een weekje.

Positief: - De hygiëne is echt top. Alles is goed verzorgd, en je kamer word dagelijks schoongemaakt. - Hygiëne in het restaurant ook goed! Het eten is goed op tempratuur, wordt netjes gepresenteerd, en het personeel houd het restaurant goed schoon door continue de vieze borden weg te halen. - Zwembad groot en schoon. Veel bedjes en ruimte om te zonnen. - 10 min lopen naar het strand en het centrum. Je kan ook het treintje nemen voor 1.50eu of gebruik maken van de gratis taxi van het hotel! - In samenwerking met een ander hotel is er elke avond minidisco en entertaiment.

Negatief: - Personeel erg chagerijnig en onvriendelijk. Ze spreken geen Engels. - Animatie is niet zo leuk. Elke dag hetzelfde. - Eten vooral op Engelsen/Russen gericht. Bevat vaak varkenvlees producten. Wij hebben hier 8 dagen gezeten,en heerlijke dagen gehad. Wel vaak 's avonds lekker het centrum in gegaan. De bar aan de overkant is een aanrader!!

• 8Jan25-07-2017

wakacje godne polecenia

podobał mi się hotel, basen, morze oraz okolice i cena za imprezę, natomiast mam zastrzeżenia do animacji i posiłków

• 10patricia22-06-2017

Super hotel

Bij aankomst goed ontvangst , we konden gelijk naar de kamer , erg mooi en erg schoon , eten is erg goed , personeel erg vriendelijk en behulpzaam . Entertainment erg leuk. dicht bij het centrum van Sunny Beach. Zeker komen we hier weer terug ik zou het iedereen aanraden. Veel russen en Israëliërs maar hier totaal geen last van. Het is hoe je je zelf instelt.

• 8Gail en Mandy27-08-2016

Fantastische vakantie gehad!

Dit jaar zijn we op vakantie geweest in Bulgarije. We hadden gekozen voor all inclusieve en dit hotel sprong er voor ons echt uit. Na het boeken hebben we eigenlijk pas naar de reviews gekeken. Zelf ben ik iemand die niet op de reviews let omdat iedereen het waarschijnlijk anders ervaart. Het inchecken ging erg vlot en vond het niet vervelend om zelf met de koffers naar de kamer te gaan aangezien er genoeg liften waren. Wel merkte ik dat er weinig Nederlanders in het hotel waren (dat is pas echt vakantie!). De hotel kamers zagen er wat ouderwets uit maar heel schoon en uitzicht op het zwembad. Iedere morgen werden onze bedden verschoond en leuk opgemaakt. Ook werd ons balkon elke dag gedweild wat voor ons niet echt nodig was. Weinig jongeren op het hotel aangezien je wel in Sunny Beach zat. Het restaurant was groot en je kon kiezen of je binnen of buiten wilde zitten. Er was veel keus en erg gevarieerd. Wat wij persoonlijk prettig vonden was dat het buffet veel gezonde dingen bevatte. Enkele middagen hadden we frietjes maar die waren vaak slap of koud. Het personeel was vriendelijk (zeker de twee oudere mannen, petje af!). Als de bordjes leeg waren werden ze snel afgeruimd. Persoonlijk vonden wij het jammer dat er niet in het Engels werd gevraagd of het had gemaakt of dat ze de bordjes mochten uithalen (stukje service). Voor kinderen vond ik het jammer dat er geen kinderbuffet was. Het animatieteam was erg leuk, iedere ochtend (behalve woensdag: day off) club dance aan het zwembad. Je had genoeg dingen te doen; darten, waterpolo, volley bal, watervolley bal, aqua gym en kids club ene 's avonds de kids disco en een show. Wat voor ons een minpuntje was waren de excursies die door de touroperator reisleiding werd aangesmeerd. Het waren jonge meiden en ik snap dat ze excursies moeten verkopen. Helaas was maar de helft waar van wat ze vertelde. Zo hadden we een boottrip gedaan en werd ons verteld dat we zouden stoppen om te vissen en aan zouden meren aan een baai om te kunnen zwemmen. Helaas zijn we 1,5 uur gestopt om te vissen en daarna weer terug gekeerd naar de haven. De tweede excursie die we geboekt hadden was een sightseeing tour naar Burgas, Ropotamo en Sozopol. Ik wil de reisleidster Diana even bedanken voor de leuke weetjes en de moeite die ze nam om goed Nederlands te spreken, petje af! Verder hebben we een fantastische vakantie gehad! Alle onderstaande reviews zijn wij het niet mee eens. Ga niet op de reviews af en ontdek het voor jezelf!

• 5Verbinnen Lien31-08-2014

Goed hotel, heel onvriendelijk personeel

Het hotel is super gelegen. Heeft een mooi uitzicht en kamers. Vlakbij de zee, restaurants, winkeltjes ... Het personeel is zeer zeer onvriendelijk en onbeleefd, zeker ook onbehulpzaam. De jonge meisjes die er vakantjewerk deden waren wel vriendelijk. Aan de bar van het zwembad snauwen ze je af en vinden ze het te veel werk om je drinken te geven. Het zwembad is groot en proper, het is al wel gesloten om 18u wat vroeg is. Bij de andere hotels zagen we dat mensen nog tot 20u in het zwembad mochten. De tafels buiten om te eten waren NOOIT proper en afgekuist!! Het eten was lekker en gevarieerd. Kamers zijn ruim en proper. Vaak hingen de vuile handdoeken terug en hadden we er geen propere. Het animatieteam was super, ze waren heel lief. Er waren ook verschillende activiteiten te doen, zowel voor de kinderen als jeugd en volwassenen.

• 7Anouska14-02-2014

Voor één keer Oke

Toen ik bij dit hotel aankwam was ik best enthousiast, het zag er mooi en verzorgd uit. Deze mening heb ik de gehele vakantie gehad. Er waren veel Duitsers en Russen, niet echt een Nederlands hotel. Het hotel ligt wel mooi gelegen. Ongeveer 10 minuten lopen naar het strand, en 15 min lopen naar het centrum. Het is fijn om buiten het uitgaansleven te verblijven.

• 5Yvonne17-12-2012

Tegenvaller

Familie kamer geboekt maar ons zoontje sliep op een slaap bank bij ons op de kamer. De kamer was 5 x 3 dus dat was proppen. Hotel personeel heeft geprobeert voor een andere kamer maar alles was vol. Schoonmaak viel tegen. oa de wasbak is niet 1 keer schoon gemaakt ondanks dat ik deze leeg had gemaakt. Savond douchen met koud water. Tegen 4 uur was t nog warm. All in drankjes voor de kleintjes (3 jaar) hebben ze buiten aan de bar niet alleen chocomelk met het pak melk en de slagroom buiten de koelkast!!!. Eten was best lekker en van alles wat. Zwembad werd niet schoongemaakt (mooi groot zwembad) en de tegeltjes lieten los dus allemaal gewonden en begin augustus kwamen de Israeliers dan is het gedaan met de rust zowel aan het zwembad en in het restaurant. De ligging van het hotel is centraal en +/- 15 minuten lopen naar "de strip"

Hotel Chrisantema / Hrizantema info

• SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)

Maaltijden