Hotel Chaika Beach Resort & Spasterstersterster

7.8Goed

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Chaika Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

170 reviews over Hotel Chaika Beach Resort & Spa

• 2Dhr. Hurkens08-09-2019

NOOIT van mijn leven een 2e keer

Hotel ziet er langs de buiten kant prachtig uit. Totdat je binnenkomt, dan begint de ellende. We kwamen onze hotelkamer binnen, bij het openen van de deur kwam de sigaretten lucht naar buiten. Kussensloop zat vol met bruine vlekken, de badkamer stond onder water.. na veel klagen toch opgelost. Ons bed is 1x ververst op 2 weken tijd. Handdoeken pakte we zelf van de poetskar, want ze brengen gewoon niks. Dan het eten, niet te eten, altijd koud.. ( wij hadden 2 weken all-inclusive, de laatste week aten we nooit in het hotel.. kreeg het niet meer door mn keel) NOOIT genoeg bedjes aan het zwembad.. sigaretten peuken, bekers, bordjes,.. drijven allemaal rond in het zwembad.. Jammer, zoveel geld betalen voor zoveel tegenslag! Maar om toch ook iets positiefs te zeggen: de ligging is TOP! (Maar beste mensen aub, denk 2x na voor jullie hier boeken!)

Gereisd met vrienden in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2017
    4Jacob Hawee11-09-2017

Ongeïnteresseerd, veel kapot, matig eten, lawaaiig

Geen 4 sterren, eerder 2 of 3. Vergane glorie. Ongeïnteresseerd personeel. Overal harde dance muziek en ook 's nachts veel lawaai, maar mooie pianomuziek bij het restaurant. Slecht onderhouden.Mooi weer, direct aan de boulevard, dichtbij overvol strand. Wel mooi en lang zandstrand.Sunny Beach is een grote kermis.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 1N.W08-09-2017

Verschrikkelijk --> Nooit meer

zwembad: ijskoud water en niet proper * eten: elke dag hetzelfde, nooit warm, zure saus. * personeel zeer onvriendelijk - coctails waren er 3 dagen op rij niet. Tussendoortjes enkel tussen 11u/15u: dagelijks hot dog of donuts) - kamer: terras vol uitwerpselen van de meeuwen. degoutant om op je terras te komen, gat in de terrastafel. Xtra bed=slaapzetel zonder matras en vol vlooien. de koelkast was degoutant!!!! lakens/handdoeken vol vlekken, badkamer: de douchestang viel steeds vd muur, geen douchegordijn = badkamer zwembad, wc liep uit, spoelbak bleef constant lopen, drukknop spoelbak wc was er niet. luikje in de badkamerwand was stuk, kwamen beestjes uit die over de badkamervloer rondliepen we kregen als compensatie een bordje fruit aangeboden en fles cava/wijn met vervaldatum 06/16??? --> uit eten moeten gaan/elke dag strand, niet de bedoeling van All inn, volgens ons maar 2* De ligging was top en voor ons positief: we hebben er hele leuke mensen leren kennen...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 1Marco B04-09-2017

Meest slechte hotel waar we ooit zijn geweest

Hotel ziet er aan de buitenkant mooi uit. Maar dan begint het... Kamer was niet schoon. Lag sperma op de grond naast bed bij binnenkomst. in de 10 dagen bed 1x verschoond en lakens waren te kort. Dus we lagen een gedeelte op vies matras. Het kinderbed was een slaapstoel met een dun matras zonder lakens of een deken. Die hebben we de hele vakantie ook niet gehad.

Het zwembad is ijskoud en de randen zijn kapot. Het eten: Lauw of koud en vaak hetzelfde. Receptie en personeel is zeer onvriendelijk en absoluut niet behulpzaam. Hotel Chaika was een vergissing en is niet meer dan 2* waard. Een schande dat operators dit hotel durven aan bieden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

2Hans09-12-2016

Vreselijk

In augustus 2016 met reisorganisatie hier terechtgekomen via een zogenaamde Bingoreis met vier sterren all inclusive. Erger dan dit kun je je niet voorstellen Een Grote Schande! Enkele voorbeelden:1 zwemwater lijkt vergiftigd met groen vergif; ongezond en levensbedreigend; zwemmen onverantwoord 2. Verschillende en ronduit smerige matrassen en vuile kussens; kamer ronduit onaantrekkelijk 3. Lakens veeeeeel te kort 4. Geen wifi 5. Lift meestal buiten gebruik 6. Eten zeer matig en lauw 7. Structureel tafels en stoelen te kort; bijgevolg soms staand eten 8. Geen servetten en nooit een tafelkleed 9. Buitentent lijkt meer op een vluchtelingenkamp/barak. 10. Omdat er geen normaal bestek is wordt er gewerkt met plastic bestek; soms ook geen normale kopjes 11. Kapotte en te lange gordijnen.12. Slechte beveiliging; je loopt zo via de zij-ingang hotel ongezien in; ook kamerdeuren en sloten zijn de simpelste die je kunt bedenken 13. Kluisje huren kost € 3,50 per dag; belachelijk duur 14.Een drankje aan de bar bestellen kost je ongeveer 15 minuten s avonds. 15. Koffie halen bij ontbijt praktisch onmogelijk: rijen rijen...enz...16. Twee strandbedjes kosten samen 15 euro per dag;hoe durven ze. 17.Bij aankomst om 21.00 uur was er geen eten meer; we hebben 3 kwartier bij de incheckbalie gestaan omdat er maar 1 mannetje stond. Daarom maar in stad wat eten gehaald. Noot: touroperator heeft ons na twee dagen andere accommodatie aangeboden; meteen gedaan, maar ook hier in Eternite hadden veel hotelgangers allerlei klachten. Bulgarije nooit meer!! En touroperator moet zich schamen.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 4Fam Brandsma20-11-2016

Zou het niet voor tweede keer boeken

Slecht onder houden hotel. Eten was slecht en ook niet lekker. Vaak koud en vet. All-in niet echt goed alles in plastieken bekers. Kamers oud. Personeel heel erg corrupt en onvriendelijk. Geen animatie. Wel mooie locatie aan strand.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 1Karel de bondt04-11-2016

Dit nooit meer

Kamer stinkt. Eten koud, oudbakken brood, vuil en smerig, slechte WiFi, kortom een afrader

Gereisd met partner in september 2016

• 1ldc26-09-2016

Zeer vuil Russisch hotel

Verblijf hier Niet!!!...... zeer Vuil Hotel...... kamer Stinkt!!!!...... badkamer Alles Stuk!!!!...... kortom > Beheerd door Russische Maffia!!!...............

Alleen gereisd in september 2016

• 7Marion18-09-2016

Te massaal, verouderd, maar toplocatie

Ontzettend goede ligging , strand en gezelligheid. Erg massaal , slechte WiFi, geen binding personeel, verouderde kamers,bad lekt zwembad in je badkamer . Gaten in muren douche en gehorig

Alleen gereisd in september 2016

• 2K.29-08-2016

Nooit meer

Wat een verschrikkelijk hotel, van buiten ziet het er prachtig uit tot je dichterbij komt. De kamer was smerig, we hadden geen balkon en de airco koelde niet. De kussens en bedden waren smerig (bloedvlekken) en de lakens werden bijna niet verschoond. het ontbijt was niet te eten (ik eet nog droog brood als het moet) ook kwamen wij een keer van het strand en hadden wij geen stroom meer. Op de gang schoonmaaksters aangesproken maar die vonden het wel best. Al met al zou ik dit hotel nooit meer boeken ! gelukkig was ik met mijn partner en kon hij mij nog laten lachen. Ook het zwembad was groen.... en het bad aan de voorkant was half leeg (het kinderstukje stond vol met zand) Goed kijken voor het boeken had ik ook moeten doen !!

Gereisd met partner in augustus 2016

5 tips over Hotel Chaika Beach Resort & Spa

• Henk , 11-09-2012

Ga er niet heen En als je wel gaat zet de wekker op tijd om 8 uur smorgens kun je geen ligbed meer krijgen

• Caroline, 24-04-2012

Vraag zeker om een kamer met zeezicht. Daar kijken ze niet gek van op en het is de moeite waard!

• marcel, 06-05-2012

bezoek het kleine dorpje nessebar.erg leuk om een x rond te lopen. verder heb je nog de boottochtjes en het glijbanenpark.....erg leuk

3 vragen over Hotel Chaika Beach Resort & Spa

• Yvon, 08-01-2011

welke kamer?

Welke kamer kunnen we het beste nemen............... 2 volwassenen en een (puber)zoon van 14. Een 2 persoonskamer met een slaapbank of een studio? Wie heeft ervaring? Wellicht nog meer tips over de omgeving of dit hotel van ervaringsdeskundigen :) Groetjes, Yvon

Yvon, 17-01-2011

Bedankt voor je reactie, met deze tip kan ik zeker wat!

amberkesselaer, 17-01-2011

ik zou geen twee persoonskamer nemen met extra bed, dit is redelijk klein. dit hadden wij namelijk ook en tsja je neigt dan wel echt naar ruimte tekort. overigens is sunny beach niet echt een plek voor families, meer voor jongeren. alhoewel chaika beach wel veel (duitse) gezinnen bevat. chaika beach is erg duits, dus uw zoon zal niet erg veel vrienden kunnen maken..

• joni, 13-12-2010

hoe is het strand en kun je een fotoshoot don

h0e is het strand? is het mooi blauw water of net zoals als hier in nederland,en moet je zeeschoentjes aan of valt dat mee. kun je er een fotoshoot maken?? ik ga 30 mei 2011 kijk er echt heel erg naar uit

doeii

n.bruinsma1, 16-12-2010

de zee is helder en je hoeft geen water schoentjes aan. fotoschoot (in oude kleding) kun je op diverse plaatsen laten maken.

amberkesselaer, 17-01-2011

het water is wel helder, maar niet blauw. tenminste toen wij er waren was het meer bruin groen door het oprijzende zand (door de drukte). er is mogelijkheid tot fotoshoot in ouderwetse bulgaarse kleding maar ik denk dat jij een fotoshoot in de zee bedoeld. ik weet niet of dit mogelijk is

• Melanie en Manon, 27-05-2010

apartment

Wij hadden een vraagje,

Zijn er ook appartementen voor 3 volwassen vanaf 18 jaar.

groetjes, Manon en Melanie

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald