Hotel Chaika Beach Resort & Spa

Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag17°9°
Hotel Chaika Beach Resort & Spa
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Chaika Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

129 reviews over Hotel Chaika Beach Resort & Spa in het Nederlands

Ongeïnteresseerd, veel kapot, matig eten, lawaaiig

Jacob Hawee,
11-9-2017

Geen 4 sterren, eerder 2 of 3. Vergane glorie. Ongeïnteresseerd personeel. Overal harde dance muziek en ook 's nachts veel lawaai, maar mooie pianomuziek bij het restaurant. Slecht onderhouden.Mooi weer, direct aan de boulevard, dichtbij overvol strand. Wel mooi en lang zandstrand.Sunny Beach is een grote kermis.

Gereisd met partner in augustus 2017

Verschrikkelijk --> Nooit meer

N.W,
8-9-2017

zwembad: ijskoud water en niet proper * eten: elke dag hetzelfde, nooit warm, zure saus. * personeel zeer onvriendelijk - coctails waren er 3 dagen op rij niet. Tussendoortjes enkel tussen 11u/15u: dagelijks hot dog of donuts) - kamer: terras vol uitwerpselen van de meeuwen. degoutant om op je terras te komen, gat in de terrastafel. Xtra bed=slaapzetel zonder matras en vol vlooien. de koelkast was degoutant!!!! lakens/handdoeken vol vlekken, badkamer: de douchestang viel steeds vd muur, geen douchegordijn = badkamer zwembad, wc liep uit, spoelbak bleef constant lopen, drukknop spoelbak wc was er niet. luikje in de badkamerwand was stuk, kwamen beestjes uit die over de badkamervloer rondliepen we kregen als compensatie een bordje fruit aangeboden en fles cava/wijn met vervaldatum 06/16??? --> uit eten moeten gaan/elke dag strand, niet de bedoeling van All inn, volgens ons maar 2* De ligging was top en voor ons positief: we hebben er hele leuke mensen leren kennen...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Hotel ziet er aan de buitenkant mooi uit. Maar dan begint het... Kamer was niet schoon. Lag sperma op de grond naast bed bij binnenkomst. in de 10 dagen bed 1x verschoond en lakens waren te kort. Dus we lagen een gedeelte op vies matras. Het kinderbed was een slaapstoel met een dun matras zonder lakens of een deken. Die hebben we de hele vakantie ook niet gehad.

Het zwembad is ijskoud en de randen zijn kapot. Het eten: Lauw of koud en vaak hetzelfde. Receptie en personeel is zeer onvriendelijk en absoluut niet behulpzaam. Hotel Chaika was een vergissing en is niet meer dan 2* waard. Een schande dat operators dit hotel durven aan bieden.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vreselijk

Hans
9-12-2016

In augustus 2016 met reisorganisatie hier terechtgekomen via een zogenaamde Bingoreis met vier sterren all inclusive. Erger dan dit kun je je niet voorstellen Een Grote Schande! Enkele voorbeelden:1 zwemwater lijkt vergiftigd met groen vergif; ongezond en levensbedreigend; zwemmen onverantwoord 2. Verschillende en ronduit smerige matrassen en vuile kussens; kamer ronduit onaantrekkelijk 3. Lakens veeeeeel te kort 4. Geen wifi 5. Lift meestal buiten gebruik 6. Eten zeer matig en lauw 7. Structureel tafels en stoelen te kort; bijgevolg soms staand eten 8. Geen servetten en nooit een tafelkleed 9. Buitentent lijkt meer op een vluchtelingenkamp/barak. 10. Omdat er geen normaal bestek is wordt er gewerkt met plastic bestek; soms ook geen normale kopjes 11. Kapotte en te lange gordijnen.12. Slechte beveiliging; je loopt zo via de zij-ingang hotel ongezien in; ook kamerdeuren en sloten zijn de simpelste die je kunt bedenken 13. Kluisje huren kost € 3,50 per dag; belachelijk duur 14.Een drankje aan de bar bestellen kost je ongeveer 15 minuten s avonds. 15. Koffie halen bij ontbijt praktisch onmogelijk: rijen rijen...enz...16. Twee strandbedjes kosten samen 15 euro per dag;hoe durven ze. 17.Bij aankomst om 21.00 uur was er geen eten meer; we hebben 3 kwartier bij de incheckbalie gestaan omdat er maar 1 mannetje stond. Daarom maar in stad wat eten gehaald. Noot: touroperator heeft ons na twee dagen andere accommodatie aangeboden; meteen gedaan, maar ook hier in Eternite hadden veel hotelgangers allerlei klachten. Bulgarije nooit meer!! En touroperator moet zich schamen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Zou het niet voor tweede keer boeken

Fam Brandsma
20-11-2016

Slecht onder houden hotel. Eten was slecht en ook niet lekker. Vaak koud en vet. All-in niet echt goed alles in plastieken bekers. Kamers oud. Personeel heel erg corrupt en onvriendelijk. Geen animatie. Wel mooie locatie aan strand.

Gereisd met vrienden in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dit nooit meer

Karel de bondt
4-11-2016

Kamer stinkt. Eten koud, oudbakken brood, vuil en smerig, slechte WiFi, kortom een afrader

Gereisd met partner in september 2016

Zeer vuil Russisch hotel

ldc
26-9-2016

Verblijf hier Niet!!!...... zeer Vuil Hotel...... kamer Stinkt!!!!...... badkamer Alles Stuk!!!!...... kortom > Beheerd door Russische Maffia!!!...............

Gereisd alleenreizend in september 2016

Te massaal, verouderd, maar toplocatie

Marion
18-9-2016

Ontzettend goede ligging , strand en gezelligheid. Erg massaal , slechte WiFi, geen binding personeel, verouderde kamers,bad lekt zwembad in je badkamer . Gaten in muren douche en gehorig

Gereisd alleenreizend in september 2016

Nooit meer

K.
29-8-2016

Wat een verschrikkelijk hotel, van buiten ziet het er prachtig uit tot je dichterbij komt. De kamer was smerig, we hadden geen balkon en de airco koelde niet. De kussens en bedden waren smerig (bloedvlekken) en de lakens werden bijna niet verschoond. het ontbijt was niet te eten (ik eet nog droog brood als het moet) ook kwamen wij een keer van het strand en hadden wij geen stroom meer. Op de gang schoonmaaksters aangesproken maar die vonden het wel best. Al met al zou ik dit hotel nooit meer boeken ! gelukkig was ik met mijn partner en kon hij mij nog laten lachen. Ook het zwembad was groen.... en het bad aan de voorkant was half leeg (het kinderstukje stond vol met zand) Goed kijken voor het boeken had ik ook moeten doen !!

Gereisd met partner in augustus 2016

NOOIT MEER

Veerle Damman
20-8-2016

Er was niets goed!! De eerste dag een half afgebroken kamer gekregen...de kleerkast zat vol schimmel,de kussens om op te slapen zaten vol schimmel,het stonk er afschuwelijk,degoutant vuile koelkast,douche ,stoelen...het tapijt was heel vuil.De lakens,sprei,matras,handdoeken zitten vol plekken,de ramen zijn vuil....kort gezegd...smerige boel! De touroperator heeft een andere kamer kunnen regelen. Hier zat er toch geen schimmel in de kleerkasten...het was een pak beter. Bij aankomst krijg je te horen dat je geen handdoeken vanuit het hotel kan krijgen,huren...die moet je dus kopen! Het zwembad en alles er rond is geen enkele keer gekuist....dus echt vies!! Veel te weinig ligstoelen en allemaal stuk...parasols kon je niet open zetten omdat er pinnen ontbraken.... De kamer is geen enkele keer gepoetst tijdens ons verblijf. Het vuil werd niet weggenomen(dat in een vuilbakje zit),er werden geen handdoeken vervangen,wc-papier werd niet aangevuld....en zo kan ik blijven doorgaan! Over het eten kan ik weinig zeggen....ik heb na het eten van rauwkost een halve dag op toilet gezeten,ik heb een keer vlees genomen...dat was niet doorbakken. Ik had dus besloten heel voorzichtig te zijn met wat ik at...moest ik ziek worden had mijn dochter helemaal niks meer aan haar vakantie. Om toch iets positief te zeggen...de ligging is wel goed!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Geldautomaat, Dokter, Autoverhuur, Informatie voor trips, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chaika Beach Resort & Spa in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chaika Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.