Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

6 Reviews over Casa Brava II

• 8Corina27-08-2010

Zeer gezellig en goedkoop!

Erg leuk goedkoop, simpel appartementencomplex. Het is niet heel luxe, maar dat kan je ook niet verwachten in Bulgarije. Het is erg goedkoop en gezellig. Leuk om met vrienden heen te gaan. Gezinnen zou ik het niet aanraden, maar sowieso zou ik niet met kinderen naar Sunnybeach gaan. Sunnybeach is een echte jongerenplek en dat weet je van te voren als je er heen gaat. Eventuele overlast van jongeren is te verwachten op zo'n plek, maar ons is het uitstekend bevallen!

• 8Koen26-01-2010

Fantastische plek!

Casa Brava II (of nu bekend als Casa Beachmasters) is ons vorig jaar zeer goed bevallen. Service van het restaurant was goed. Het was zelfs mogelijk om zonder extra betaling je eten op je kamer te laten bezorgen. Schoonmaak/lakens vervangen was ook goed geregeld. Elke dag of eens in de twee dagen werd dit gedaan. Ligging tot alle kroegen en strand ongeveer 10 minuten lopen en een pinautomaat (bij ziekenhuis, dus waarschijnlijk betrouwbaar) op ong. 500 meter. Wij gaan dit jaar zeker terug!

• 7lesley06-02-2008

niet schoon vooral de badkamer vies, in het (6pers) app. een slaapbank voor 2 pers waar je onmogelijk met zn 2en op konen was ook nog is kapot. na gezeur de volgende dag een veldbed gehad wat heel erg beroerd lag. bar personeel wel aardig en goed en simpel eten.

• 7B. meisters30-08-2007

Erg klant onvriendelijk personeel die geen engels spreken. Geen schoonmaak of schone handoeken. Toiletpapier niet aanwezig en veel defect in appartement. Zwembad mag niet in gesprongen gedoken enz. worden.Appartementen ruim maar erg smerig. Ligging ong.900meter van strand en 1000m van centrum. Problemen zoals verstopte wc of niet aflopende douche worden niet verholpen.

• 5sander14-08-2007

Dit was het 2e jaar sunny beach voor ons, alleen zaten we nu in een ander appartement. Direct ook een grote fout, in het appartement was veel kapot en weinig aanwezig. 6 persoonsappartement, met maar 2 borden en 3 bekers. Verder zijn schoonmaaksters in het hotel een zeldzaamheid, ze hebben maar 1x schoongemaakt, terwijl beloofd werd dat er om de dag zou worden schoongemaakt. Voor een oud plasticsleutelhangertje die kapot ging wilden ze 5 euro hebben toen we gingen uitchecken.Dit hebben we echter niet betaald :)

Het zwembad was mooi, en ook het lounchegedeelte met restaurant was een goed!!

Sunnybeach is leuk vakantie oord om te stappen, maar er zijn ook genoeg activiteiten om te ondernemen. Verschil tussen rijk en arm is erg merkbaar.

• 6pedy20-07-2007

Zeeer eenvoudige appartementen die meer geschikt zijn voor de jeugd als voor gezinnen (er zat ook heel veel jeugd!) te weinig verschoning van lakens en handdoeken. Alles erg minimalistisch! Wij vonden Zonnestrand lijken op Salou/Lloret de Mar! Bar na bar na bar na dischotheek en heel veel (dronken) Jongeren. Scandinavisch/Engels en Nederlands, Maar wat wil je ook met prijzen als 80 cent voor een halve liter bier! Voor mensen met kinderen zijn de hotels waarschijnlijk beter geschikt maar deze kun je met 4 personen bijna niet boeken in Nederland. In Duitsland lukt dit beter. Voor ons was dit de laatste keer Sunny Beach. Volgend jaar of Nessebar of Sveti Vlas.

Appartement Casa Brava II info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)