Appartement Casa Beachmasters

4 reviews over Appartement Casa Beachmasters in het Nederlands

Anders dan verwacht

Lisa
18-1-2011

De foto's op de site zagen er veelbelovend uit, dit viel helaas wat tegen.

Het bleek namelijk dat sommige appartementen vernieuwd waren en sommige niet. Wij hadden dus een verouderd appartement.

Daarnaast moet je toch wel een flink stuk lopen naar het centrum.

Service was ver te zoeken, ze spraken geen engels, en we kregen onze borg terug in Lev terwijl we in Euro's betaald hadden. Dit was wel balen.

Zwembad en barretje waren oke, en we hebben ook wel leuke tijd gehad.

casa beachmasters

Aappii
24-12-2010

Redelijk oud, maar wel wat je nodig hebt. Zwembad is netjes.

Prima te doen

lau
9-8-2010

Na de eerste reactie te hebben gelezen heb ik er wel wat op aan te merken. Laat je niet afschrikken, want ons appartement was prima. Ja als je ging douchen was heel je badkamer nat, maar dat was in veel appartementen in de buurt. Verder prima service van het personeel en wel heel vriendelijk. Kluisje niet aangeraakt, dus kunnen daar niet over meepraten. Het zwembad was voor de overstroming perfect, werd netjes bijgehouden. Helaas werkte het weer niet mee en kwam er door de vele regenval een overstroming van het riool. Hebben 5 dagen zonder zwembad gezeten, dat is wel een minpuntje maar verder was het top daar! Perfecte vakantie gehad!

Gewoon dramatisch

Nilas
6-8-2010

Bij het hotel is klantvriendelijkheid ver te zoeken. Niemand spreekt goed genoeg Engels. Het Zwembad is 8 dagen groen geweest voor er iets aan gedaan werd, maar met hulp van de gasten zelf. Kamer is slecht ingericht er miste veel (o.a. Mini-bar, wasmachine, tafel, stoelen, en veel bestek ontbrak). Het appartement wordt ook niet goed bijgehouden, als we niet aanwezig waren geweest was er brand ontstaan door een te oude stekkerdoos die vlam vatte. Daarnaast zat de kluis in het appartement los en was de plak er onder helemaal verrot. De foto's op de site zijn verre van de waarheid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Beachmasters in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Beachmasters zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Beachmasters scoort een 6 uit 10 op basis van 4 reviews.