Hotel Calypso

Plaats als eerst een review!

1 tip over Hotel Calypso

B_Schomakers, 4-7-2012
Heerlijk strand waar je ver in kan doorlopen, met diverse lounchbars. In de restaurantjes op het strand is het heerlijk lunchen. Oud Nessabar is de moeite waard met zeer goede goedkope restaurants. Ook nieuw Nessabar is leuk voor een loopje, heerlijke gebaktentjes, vers bakkertje waar je voor 50 cent de lekkerste broodjes haalt. Sunny Beach is druk, vol leven. winkels, uitgaan, terrasje, live music, eten. Het kan allemaal. Het volk is zeer vriendelijk en maken graag een praatje. Top! snel weer!