Hotel Burgas Beachsterstersterster

8.8Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

8.8Fantastisch

Tonen op kaart

110 reviews over Hotel Burgas Beach

• 7Wilma23-08-2015

Oke!

Mooi hotel om te zien. Mooi zwembad. Echter het personeel vond ik echt niet vriendelijk. Een beetje eengrafstemming (eetzaal) maar ook vaak in de negeerstand. Het verbaasde mij dat personeel in de bar hun gsm bij zich hadden en daar ook vaak op bezig waren. Echt gewoon bellen en hele gesprekken voeren terwijl mensen stond te wachten. Animatieteam is goed maar gericht op kinderen onder de 10. Helaas weinig voor 13 tot 16 jarige aanwezig. Avondanimatie leuk maar veel van hetzelfde en eenvoudig. Eten gewoon goed en verzorgd.

Wel gewoon echt in een winkelstraat maar wel puur gericht op toeristen. Direct aan zee wat fijn is voor korte uitstapjes.

Fijne vakantie gehad doch Hotel Bor is gewoon veel leuker en knusser!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 4donny18-09-2012

nooit meer!

de foto's kloppen niet met hun strand zwembad dat is nu een zandbak ofzo geworden.. balkons staan op afbrokkelen dus als je dit hotel hebt geboekt neem een helm mee voor je eigen veiligheid.. ze hebben 4 liften daar mer je staat paar uren tewachten en als je pech heb staat er een bankstel in haha. geluid moeten ze nog daar uitvinden we hadden gevraagt als ik er mocht draaien mer hadden maar een vergunning tot 10 uur.. 12 uur savonds wordt je bij zwembad weggehaald echt een nadeel dus noooit meeer!!

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 5Sam16-09-2012

Geloof de foto's niet!

Volgens de foto's een prachtig buitenbad met glijbanen etc. Deze is dus afgebroken. De oude funderingen en puin zijn de restanten. Het binnenzwembad is nu veranderd naar zwembad. Bar sluit om 00.00 uur. Je wordt van het terras geschopt op 00.01 uur. Strandbedden en parasols niet inbegrepen. Onvriendelijke manager en receptiepersoneel. Barpersoneel is wél oke. Geluidsoverlast maak je al bij 10 dB. Vuurwerk is overal het hele jaar toegestaan behalve bij dit hotel.Animatie is miniem maar ze proberen wel. De "speeltuin" is een gammel glijbaantje. Als extra bed krijg je een super harde uitgeklapte stoel. Kies een ander hotel!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 2Marco11-08-2012

Geen aanrader!!!

Hotel Burgas Beach is niet zoals de brochure vermeld.Geen zwembad aan het strand.Deze is verwijderd omdat er geen vergunning voor was.Als alternatief is tegenover het complex een nieuw zwembad aangelegd.Voorheen was dit het binnenbad. Manager en receptie zijn niet voor reden vatbaar.Kamers zijn gedateerd.Op het balkon moet je een helm op.Afbrokkelend beton en stucwerk. Geen sfeer bij het zwembad ( Muziek ed)

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 6ruysjes25-07-2012

als je van russen ed. houd moet je hier naar toe

het eten is om te doen , voor een 4* mag je meer verwachten. het zwembad is helemaal nieuw en word goed bijgehouden. er is bijna altijd wel een stradbed vrij , dus je hoeft niet vroeg uit je bed om een handdoek te leggen. de kamers waren gewoon netjes , niks oud of kapot. maar een groot nadeel vonden wij dat er heel veel russen duitsers en polen zijn. een nederlander moet je zoeken. dus voor ons geen tweede keer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 0Ton14-10-2011

Burgas Beach 1 keer is genoeg

De kamers zijn oud maar wel schoon en worden iedere dag gepoetst.Het personeel loopt op de laatste loodjes. Er was niets te doen in het hotel. Zelfs geen muziekje op de achtergrond, de lounge leek wel dood en er zaten wat oudere mensen te kaarten voor tijd verdrijf.Je moet je echt zelf vermaken met de gelegenheden die nog open zijn.De balkons staan op afbrokkelen en gaf niet zo'n veilig gevoel. Het eten was matig en we zijn vaker uit eten gegaan dan dat we in het hotel gingen eten.De liften ja het gesprek van de dag..maximaal 4 personen en echt ouderwets.Er was zelfs een oude mevrouw die een tijd heeft vast gehangen in de eerste lift. De afstand van luchthaven tot hotel is 25 minuten , de ligging van het hotel is mooi maar wel wat ver verwijderd van Sunny beach promenade. Ik weet niet hoe het hier in het hoogseizoen is in het hotel maar rond deze tijd een dooie boel. Het zwembad was leeg maar dat wisten we alleen de reden is onbekend.

Gereisd met oudere kinderen in september 2011

• 8Marion de Zeeuw13-03-2011

fantastische plek

Een goed hotel met een goede ligging. de kamers in de appartementen zijn ook heel leuk en goed. Ga er snel weer naar toe.

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Linda Oerlemans24-01-2011

Mooie uitgaansplek

Leuke hotel! Veel verschillende eten wat je der krijgt en smaakt goed. Verder is het een hele mooie ligging omdat je recht voor het strand ligt. De winkels zijn ook om het hotel heen en je kan van dat punt overal komen

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 8Roger Blommaert06-09-2010

een prachtige vakantie

Zaten in app.complex van burgas beach , wat een prachtig appartement is en een te gekke service elke dag schone handdoeken en bed op maken , en ook heel vriendelijk personeel zowel achter de balie als de schoonmaaksters, zwembad ligt b.w.v. spreken in het strand , goed eten en niets te kort , aan de rand van het voor ons iets te drukke centrum , waar burags een minuut of 10 vandaan ligt wat heerlijk is, we hebben een heerlijke vakantie gehad , nog een klein advies als je burgas beach boekt , boek dan een app. i.pv. hotel dat is wel netjes en wordt netejes gehouden maar is wat verouder met trage liften

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8lisette04-09-2010

eenvoudig maar fijn hotel, met prachtige ligging

Burgas beach is een eenvoudig hotel, iets verouderd, maar wel schoon. (elke dag nieuwe handdoeken, 1x per week nieuw beddegoed) Ligging is fantastisch, net buiten het drukke centrum, met mooi groot zwembad, direkt aan het strand. Strand is schoon en zeewater heerlijk warm. Eten is goed, er is voldoende keuze en altijd wel iets bij wat je lekker vindt!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

4 tips over Hotel Burgas Beach

• anthonyB, 14-06-2012

Als je uit eten of drinken gaat krijg je direct bij de bestelling een kassa bonnetje. Dit schuiven ze onder glas of asbak. Bij de tweede bestelling wordt de eerste bestelling op het nieuwe bonnetje erbij geteld...enz. Er zijn ook obers die dan alle bonnetjes laten liggen terwijl ze deze eigenlijk weer mee terug moeten nemen. Dit maakt het verwarrend en je telt dan al snel alle bonnetjes op met als gevolg dat je teveel betaald inclusief fooi. Betaal dus alleen het laatste bonnetje.

• angela, 06-01-2010

*eet niet buiten het hotel, onze reisgenoot was hier namelijk erg ziek van en moest naar het ziekenhuis. *als je een taxirit wil betaal nooit via de teller maar spreek met de chauffeur een prijs af *de flying dutchmen (bestel hier geen eten vet is namelijk erg vervuild! gewoon zwart) *geef kleine fooitjes, mensen zijn hier heel erg blij mee ze verdienen namelijk iets meer dan 100 euro per maand!

• anthonyB, 14-06-2012

Als je een flesje drinken meeneemt als je over de boulevard gaat wandelen zullen ze jou niet zo snel aanspreken om een restaurant of bar in te gaan. Ook als je wat te te eten bij je hebt werkt.

3 vragen over Hotel Burgas Beach

• donny, 19-01-2012

over het hotel

hallo,

ligt het hotel ver van het centrum af en is er bij het hotel ook iets tedoen. het ligt toch niet helemaal aan het uiteinde he?

graag reactie

groetjes

• dinesha, 04-07-2011

zwembad is gesloten,is dat voor het hele zwembad?

Wie weet of het hele zwembad gesloten is?? Wij gaan er volgende week heen en (een deel van)het zwembad is dicht. We hebben dan wel de zee, maar daar hebben we niet voor betaald. We mogen wel kiezen voor een ander hotel, maar wil eerst meer weten over het zwembad.

WIE O WIE WEET HIER IETS VAN!!!!!!!!

Hoor het graag

n.bruinsma1, 05-07-2011

2 weken geleden had 2 hotels problemen met het zwembad oa dit hotel hoe het nu is weet ik niet. Welk hotel is jullie nu aan geboden?

dinesha, 06-07-2011

Hoi,

Bedankt voor u reactie. We hebben 3 andere hotels aangeboden gekregen, waarvan 2..die ons reisbureau NIET adviseerde..dus die vielen al snel af. En een andere ,maar die is in onze periode al vol geboekt. We blijven nu bij Burgas Beach en ze zeiden dat er wel een zwembad van het oude deel beschikbaar was,maar hoe graat deze is weet ik natuurlijk niet. Was het hotel voor de rest prima, of waren er nog min puntjes..altijd handig om te weten. We krijgen wel 10% van onze reissom terug en een dagkaart voor een waterpark..dus dat scheelt weer iets. We hebben de zee wel lekker dichtbij, maar de kinderen vinden zwembad ook wel leuk en lekker.

Hoor graag nog van u.

Mvg Dinesha

dinesha, 08-07-2011

Hoi PEggy,

Bedankt voor je reactie. Hoe weet je dat er klein zwembadje aanwezig is?? Er is een zwembad, dat hebben ze ons gegarandeerd en we blijven wel bij het zelfde hotel, want die ligging is toch wel super, zóo dicht bij het strand. We zullen eht wel zien

n.bruinsma1, 07-07-2011

Hallo Dinesha, dit hotel staat goed aan geschreven en ligt bijna op het strand wij zijn er nooit geweest lopen er wel elke dag langs als we er zijn.Zins 6 jaar hebben wij ons eigen appartement in sunny beach .Er zijn 2 aqua parken en ik denk dat je kinderen zich daar wel zullen vermaken www.aquaparadise-bg.com.Wij gaan zelf 11-8 naar sunnybeach

peggy, 08-07-2011

Er is geen zwembad open ,alleen een zwembadje achter het hotel ,300m verder waar je in mag zwemmen Het is een zwembadje van de gemeente Je kunt volgens mij beter een ander hotel nemen Wij gaan over drie weken en veranderen ook van hotel

• schuring wn, 24-01-2010

appartementengebouw

Ik zou graag wat meer toelichting over de appartementen hebben. Er staat in niet 1 ingezonden mail iets over beschreven. Hoe komt dit? En is het dan wel handig om all-innclusive te boeken.

n.bruinsma1, 30-04-2010

Wat wilt u weten over appartementen?Schoonmaak,ligging hoe groot/klein extra ,s via een reis buro of particulier (van nederlanders).All in makkelijk maar gebonden. Met een appartment hebje de vrijheid om zelf wat te zoeken .Wij hebben al jaren een eigen appartement in sunny beach en komen al 29 jaar in bulgarije als je meer wilt weten kun je me mailen.

Frieda

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras