Géén boekingskosten

Aparthotel Briz Beach

BulgarijeBulgarijeZonnestrand (Sunny Beach)

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Briz Beach voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 29 reviews

Meer aparthotel info

29 Reviews over Briz Beach

• 8Y.13-03-2017

Net Hotel

Prima hotel voor een jongerenvakantie. Flowerstreet op ongeveer 20min lopen. Kamer was goed onderhouden en werd 3x schoongemaakt in een week. Receptie 24uur per dag geopend. Zwembad is schoon, maar stelt niet zoveel voor.

• 7Laura11-09-2016

Kon beter, maar prima.

Super leuke vakantie gehad met een vriendin. We waren hier voor de eerste keer en de ligging was goed, direct aan de boulevard en direct aan het strand. Daar hadden we verder ook niks aan op te merken. Eten is heel goedkoop en lekker ik raadt restaurant Marina aan!! Ligging aan het strand. La bamba was een tegenvaller (gehakt was rood, en groenten waren hard)

Ik wil de mensen die een appartement boeken bij Briz beach er even op attenderen dat ze de kamer bij aankomst moeten checken!!!!! Of alles aanwezig is en of er niks kapot is in de kamer/ het apparatuur.

Je betaalt bij het inchecken 100 euro borg p.p. (Wat wij nogal veel vonden) en ze deden nogal moeilijk bij het uitchecken omdat er blijkbaar een glas verdwenen was die wij niet hebben gebruikt en die er nooit heeft gestaan.

Al met al een leuke vakantie gehad, maar Sunny Beach hebben wij wel gezien in 1x.

(De zee was prima qua klimaat maar ik heb wel veel kwallen gezien en zelfs krabjes)

Voor ons was het een Zon, Zee, Strand vakantie.

• 8ES07-06-2016

Prima in orde!

Afgelopen zomer met 6 vrienden verbleven in Briz Beach aparthotel. Erg mooie ligging aan de zee en een prima hotel. Wij hadden een twee kamers (2x3) die naast elkaar gelegen waren. Beide kamers hadden een airco (één was stuk, werd snel gerepareerd na melden!) en via een schuifdeur kon je vanaf beide kamers op hetzelfde balkon komen met 's avonds een prachtig uitzicht.

Een kamer met zeezicht is dus aan te raden! De receptie in het hotel is vriendelijk en gastvrij zolang je jezelf netjes gedraagt. De vriendelijkheid ging er wat van af toen wij een aantal keren dronken terugkwamen met wat te veel geluid.. Eigen schuld dus ;). Er werd iedere dag goed schoongemaakt, zelfs de afwas werd voor ons gedaan! We lieten dan elke dag ook wat fooi achter voor de schoonmaakster(s) wat volgens mij erg gewaardeerd wordt!

Ligging dus top, service ook prima, prijs kwaliteit helemaal goed! Over het eten kan ik niet schrijven, wij gingen altijd ergens anders heen.

Het zwembad is klein en te verwaarlozen! Naastgelegen zwembad van ander hotel is beter!

• 9jill04-04-2016

Geweldig

Wanneer je het hotel uitliep stond je praktisch gezien al op het strand. De club orange is op loopafstand, hier moet je vanaf de meeste hotels met een taxi naar toe maar nu konden we twee drankjes meer drinken!! De uitgaans gelegenheden zijn iets verder lopen maar dat vonden wij niet erg. De mac is bijna naast het hotel en een klein supermarktje zit aan het hotel vast. Het enige nadeel is dat het zwembad onwijs klein is. Maar dit vonden wij geen probleem aangezien je vanuit het hotel het strand oploopt.

De medewerkers zijn vriendelijk en het schoonmaak personeel zijn onwijs lief. Alleen geen geld laten slingeren. Iedere avond gingen we eten bij La Bamba. Het personeel daar was geweldig en het eten is zeker een aanrader. Wij vonden het verschrikkelijk om naar huis te gaan.

Briz beach was echt een top hotel en als we weer naar sunny gaan boeken we sws dit hotel weer!!

• 9Надежда20-08-2015

Отличный отдых

Отдыхали компанией из 5 девушек в августе 2015 года. Отель находится на первой линии, отсюда плюсы: прекрасный вид на море, пляж в минуте ходьбы, музыка из соседнего бара прямо у вас в номере, ну и в минусах - невозможность спать с открытым балконом по той же причине. Само здание объединяет 2 отеля: Briz beach apart и Sea briz, ресторан и бассейн общие. У нас был номер на 5 человек, представляющий собой по сути 2-х комнатную квартиру-студию. Номер прекрасный, чистый, просторный. Кухня полностью оборудована: плита, духовка, холодильник, чайник, кофеварка, тостер, микроволновка, полный набор посуды. 1 комната совмещена с кухней, вторая изолирована. Ванная большая, порадовало огромное зеркало. В номере так же есть сейф. Выход на балкон из обеих комнат. Постельное белье меняли каждые 3 дня, полотенца ежедневно. Из минусов - дверь открывается с помощью карты, без которой в номере не включается свет. Карта на номер только одна. Тем, кто вышел из номера на стучать, чтобы войти.

• 9Party05-08-2015

Top vakantie!

Dit jaar met drie vriendinnen hier onze vakantie gevierd. Het appartement is zelf super netjes en nieuw. Wanneer je wil komt er elke dag een schoonmaakster. Deze doet zelfs de afwas en voor ons was dit ideaal! Zij kwam langs wanneer ons dit uitkwam en was erg vriendelijk. De ligging is voor feestgangers ideaal, direct aan de boulevard en een klein eindje lopen naar de Flowerstreet. Alle clubs zijn dichtbij en grotendeels te bereiken over de boulevard dus je hoeft geen enge steegjes door. Zelf hebben wij geen gebruik gemaakt van het restaurant, maar zijn elke avond uit eten geweest (bij La Bamba). Je kunt overal goed eten en het is nog eens heel goedkoop. Onder het appartement bevind zich een pinautomaat, supermarkt en apotheek dus alles is dichtbij. Het personeel van het appartement was voor ons erg vriendelijk, er stond 24 uur per dag iemand klaar. Wij hebben ons hier super vermaakt en zouden hier zeker weer heen gaan!

• 9Thaaar14-01-2014

Geweldige vakantie gehad!

Appartement Briz Beach was erg mooi, wij waren erg tevreden al helemaal over de schoonmaak was zo lieve vrouw die elke dag wel kwam en het netjes deed. De ligging was perfect je hoefde alleen maar over de boulevard te lopen om bij het uitgaan te komen dus geen enge straatjes! Het was wel een klein stukje lopen (8/10min) maar dit was niet erg door de gezelligheid. Het uiteten daar was wel lekker maar niet overal even super, wij aten vaak bij een kasteel dat was heel erg lekker en aardig personeel. Het zwembad was wel te klein maar de zee zat er tegen over dus dit was niet zo erg. Ik vind sunny beach en dit hotel echt een aanrader!!

• 8Joris15-08-2013

Erg goed hotel! maar toch een aantal mispuntjes

Briz Beach is een top hotel vooral die studio kamers zijn erg goed. Helaas hadden wij 2x een 3 kamer appartement maar wel met een geweldig uitzicht!

We waren met een groep van 6 jongens en hebben hier een top vakantie gehad!

Minpuntjes: -Als de wc verstopt raakt betaal jij de rekening.. -De Balkonstoelen zijn van erge lage kwaliteit en zijn er in de vakantie 3 van kapot gegaan. -Receptioniste zijn een beetje overwerkt en daardoor een beetje chagrijnig - slaapbanken liggen niet optimaal.

Pluspunten - Absoluut de ligging en het uitzicht! helemaal top - Er wordt goed schoongemaakt - Elke dag schone handdoeken

• 9Ginette22-07-2013

Zeker een aanrader!

Deze accommodatie is zeker aan te raden. De kamers zijn ruim en schoon. Iedere dag komen er schoonmaaksters die echt alles ( tot aan de afwas toe ) schoonmaken.

De ligging is perfect, je steekt de boulevard over en je ligt op het strand. De supermarkt onder het appartement is 24u open en ook erg goedkoop.

Pinnen bij het pinautomaat is niet met alle pasjes mogelijk. ( Onder het hotel zit ook een Crown wisselbank, hier kan je veilig pinnen)

Wij waren met een groep van 9 meiden, de kamers zaten helaas niet vlak bij elkaar, op elke kamer is wel een telefoon aanwezig waarmee je naar de andere kamers kunt bellen.

Bij ons werd niet moeilijk gedaan met het terug geven van de borg.

nadelen: - de koelkast op de 3 persoons kamer was erg klein. - er is per kamer een pasje aanwezig, met een groep van zes is dat wel eens lastig. ( je kan het pasje wel afgeven bij de receptie )

• 9donna van diepen21-01-2013

fantastische plek

Briz Beach is een heel erg mooi en schoon complex. Je zit meteen aan de boulevard, dus het was elke avond super gezellig op het balkon (zeezicht). De boulevard is erg lang, dus het is soms wel heel veel lopen, maar de flying dutchman is erg leuk, en deze is dichtbij ook is totally summer voor de deur. Wel jammer dat ik 20 was en de gemiddelde leeftijd is 18.

Aparthotel Briz Beach info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden