Appartement Bravo

6.7Voldoende

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

6.7Voldoende

• 6.9Inrichting
  • 7.6Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

20 reviews over Appartement Bravo

• 6Nathan29-08-2006

Appartement was in principe prima, inderdaad 3 airco's. Zwembad schoon. Schoonmaak appartement laat behoorlijk te wensen over, in 2 weken tijd is het bed geen 1 keer verschoond. Er wordt behoorlijk gebouwd om het complex, wat de nodige geluidsoverlast opleverd. Af en toe last van gehad. Personeel (security) nors en zelfs wat onvriendelijk, maakte foto's met gsm van topless zonnende dames... Niet bepaald erg netjes!! Gegaan met Beachmasters, top!

Gereisd in augustus 2006

• 8Bart van Houten29-08-2006

Wij hebben hadden met 14 man voor Bravo V geboekt. Daar aangekomen werden we verspreid over 2 hotels omdat ern sprake van overboeking was. De bedoeling was dat dit voor 2 dagen was, maar we hebben er 12 dagen gezeten. Dat was dus slecht geregeld van Gogo Tours.

Stappen is echt super in Bulgarije je kan echt nergens beter stappen niet in chersonisos en ook niet in Salou. En dat alles voor een paar lev

Gereisd met vrienden in augustus 2006

• 7Bram27-08-2006

Door overboeking waren wij overgeplaatst naar een ander appartement (voor 2 nachten). wij kwamen terecht in het appartement aan de overkant, Sands. Het appertement was echter luxer en groter! wij zouden de volgende dag te horen krijgen wanneer wij terug naar bravo moesten, tot onze spijt is er tot het eind van onze vakantie niemand naar ons toegekomen om het hier over te hebben :-) wij konen wel gebruik maken van het zwembad en de poolbar bij bravo, wat heel goed was!

Gereisd met vrienden in augustus 2005

• 6Annet Hazeleger23-08-2006

Appartementen zagen er van buiten heel netjes uit. Mooi zwembad en poolbar erbij! Was allemaal uitstekend. Appartementen van binnen waar ook redelijk goed, op de badkamer na. Het was nog niet allemaal af. Sommige dingen op electriciteit in de gangen deden het ook nog niet! Handdoeken hebben we ook maar 1 keer gehad. En de vloeren werden zeg maar met de sop van de vorige dag gedweild. Maar in het geheel was het er echt heel leuk!

Gereisd met vrienden in augustus 2006

• 6Jan15-08-2006

Appartement is zeker goed bevallen, inderdaad is men aan de overkant nog aan het bouwen maar daar heb ik weinig last van gehad. Verder nette kamers met 3 airco's, perfect!

Alleen 1 tip: Laat het eten beneden aan de bar voor wat het is... Niet bepaald van hoge kwaliteit.

Gereisd in augustus 2006

• 8Angela07-08-2006

Het was een hee leuk appartement voor jongeren! Geen toezicht waardoor je lekker je gang kon gaan en het ook na het uitgaan erg gezellig was! Alles zag er netjes uit omdat het allemaal nieuw is. Er werd nog wel om je heen gebouwt maar dat weet je vantevoren en dat is niet storend. Het appartement ligt lekker dicht bij, je loopt het eerste stukje nog over een oude weg maar komt al snel in de hoofdstraat. Hier zijn ontzettend leuke winkeltjes en heel veel cocktailbarretjes en discotheken! Bulgarije is zeker het nieuwe Salou! Echt de moeite waard om hier je vakantie te vieren, 15 dagen vliegen voorbij!

Gereisd met vrienden in juli 2006

• 8Maaike03-08-2006

Vrij nieuwe appartementen met groot zwembad en poolbar met aantrekkelijke prijzen. Door nieuwigheid enige gebreken, maar zeer snel opgelost door onze reisleiding en "huismeester". Schoonmaak is niet al te best en houdt niet meer in dan legen van de prullenbakken en rechttrekken van de bedden (echter soms ook de afwas en het dweilen van de vloer). Een fooitje wil wel iets helpen bij het krijgen van nieuwe handdoeken en beddengoed. Op loopafstand van strand, boulevard, restaurants en uitgaansgelegenheden.

Gereisd met partner in juli 2006

• 6Suus de Raadt02-08-2006

Complex was nog niet af(gebouwd). Geen beheerder aanwezig, geen controle op nachtelijke overlast van (meest dronken) jongeren. schoonmaken appartement op verzoek wel uitgevoerd. Complex met veel mogelijkheden maar heeft een betere beheerder nodig. aardige schoonmaakploeg

Gereisd met familie in juli 2006

• 6Danny25-07-2006

wij zijn in de periode van 11-7-2006 t/m 18-7-2006 hier verbleven. het appartement is verder prima word alleen nog aan de weg gewerkt en aan toekomstige appartementen dus nog niet echt geschikt voor mensen die slecht te been zijn. appartement is leuk voor jongeren het is vlakbij het centrum en 5 min van het strand. alleen de reisleiding is bagger voordat er wat gemaakt word is je vakantie bijna voorbij

Gereisd in juli 2006

• 6paul van der hoorn24-07-2006

Dit appartement was het net niet. Banken die ingezakt/half kapot waren. Boiler die leeg is na 1 keer douchen. Er was geen receptie. Naast het appartement leek het wel een vuilnisbelt. Er waren geen handdoeken en na aandringen kwamen ze maar het appartement schoon maken na een halve week.

Gereisd met vrienden in juli 2006

Appartement Bravo info