Appartement Bravo

6.7Voldoende

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

6.7Voldoende

• 6.9Inrichting
  • 7.6Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

20 reviews over Appartement Bravo

• 7Kevin de Widt11-11-2009

Ideale Zuipvakantie met Vrienden

Ben hier op vakantie geweest met 5 vrienden. In eerste instantie werden we overgeplaatst naar een ander appartement omdat 'ons' Hotel nog niet afgebouwd was. Dit was allemaal al geregeld toen we aankwamen op het vliegveld en we werken meteen naar het juiste adres gebracht. Appartement zag er prima en schoon uit, zowel de keuken als de slaapkamers. Wel moesten er 2 man in het woongedeelte slapen.

Het zwembad was ook goed schoon en je kan er voor een leuke prijs een hapje en een drankje krijgen.

Het ligt vlakbij Discotheek de Orange waar we aardig wat nachten het licht hebben aan zien gaan!

Prima zuipvakantie dus om met maten heen te gaan!

• 9Michel11-02-2009

Geniaal

Appartement Bravo is gewoon top, vanaf je balkon klim je zo het zwembad in.

Door misplanning moesten we halverwege onze vakantie wel het appartement uit, maar kregen daar een veel ruimer en nieuwe appartement voor terug.

Verder prima ontbijt naast het zwembad!

Jammer is inderdaad de al eerder genoemde relatieve grote afstand lopen tot enkele discotheken. Maar door het lekkere weer is dit eigenlijk helemaal niet zo erg :)

Gereisd met vrienden in juli 2005

• 6anouk15-01-2008

het is best een prima appartement als je niet zo op luxe ingesteld bent..prima bedden, genoeg ruimte enzo, maar douche lekte enorm(zelf gemaakt met ducktape), boiler niet genoeg voor 5x warm douchen, wel wasmachine, broodrooster en genoeg servies. handdoeken deden ze ook moeilijk over, als ze te vies waren naar hun idee moest je betalen! en was bij ons iemand door de stoel gezakt(die hebben we over t balkon op de vuilnisbelt gegooid) en borden en bekers kapot, maar daar zeiden ze niks over.. en als er iets kapot ging, hoefde je inderdaad niet te verwachten dat ze het kwamen maken, schoonmaakster was ook maar n stomme del..deed waar ze zin in had en ging dan weer weg, en wij maar fooi blijven geven in de hoop dat ze dan alles schoonmaakte, NOT.. ligging ook niet geweldig, zeker 15/20min lopen naar de orange en lazur..maar ondanks alles heb ik een supervakantie gehad!!

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 6david28-07-2007

Ben vorig jaar tussen 7-21 augustus geweest. Was wel redelijk daar, kamer was alleen heel vies toen we aankwamen. Ook hadden we een app. voor 6 personen, maar we hadden 2 slaapkamers en in de huiskamer slaapbank waar niet echt prettig op te slapen viel. Verder wel relaxed zwembadje en barretje erbij. Niet heel dichtbij t strand, maar t was mij ook niet te ver, want vond het nooit zo erg om over de boulevard heen te lopen. Heb wel iets anders geboekt dit jaar, app. barco del sol.

• 7Bryan24-07-2007

Net terug van vakantie in Sunny Beach met zn 10en hadden we 2 6 persoons kamers wat opzich prima was.

Waar je alleen wel op moet letten is dat ze om elk lepeltje gaan zeuren als je de borg terug wilt. Bij ons ontbraken er opeens een aantal glazen die volgens mij nooit in het appartement geweest zijn.

Verder was het prima.

• 6Marjon Floris12-07-2007

Wij werden in dit appartement geplaats omdat ons eigen appartement nog niet klaar was. We waren echter niet tevreden met dit alternatief. De ruimte was ongunstig ingedeeld, vooral de badkamer en het schuine plafond. De apparatuur moesten we zelf aansluiten, airco kon niet gebruikt worden omdat batterijen ontbraken. De receptie was niet behulpzaam. De ligging van het complex was wel gunstig.

Gereisd met partner in juli 2007

• 8Inge23-01-2007

Afgelopen zomer met 6 vriendinnen in BRAVO V (er schijnen versch Bravo's te zijn!) verbleven. Super! Er zit wel verschil in kamers, wij keken uit op t zwembad, hadden grote ruime kamers, wasmachine, magnetron, oven, broodrooster, waterkoker, 2 airco's en prima bedden. Balkon wat krap. Maar heb andere kamers van Bravo V gezien die veel slechter waren (krapper, geen wasmachine e.d., muggen) dus je kan het treffen of niet. Groot zwembad (waar je 's nachts zonder problemen ook nog van kan genieten). Geen receptie, je kan doen en laten wat je wilt daar (loopt wel 'beveiliging'). Ik las hier dat het 20min lopen was naar strand/boulevard, voor ons was het 5min. Grote supermarkt vlakbij. (Waren met Beachmasters, zag dat Bravo nu niet meer in de folder staat) Er wordt rondom nog wel t een en ander gebouwd, maarja dat is Sunny Beach. Oja, geen lift. En er werd (bijna) elke dag schoongemaakt.

Gereisd in januari 2007

• 8Denise10-01-2007

Hey, bulgarije was echt top! De appartementen waren vorig jaar net allemaal nieuw dus dat zorgde af en toe voor wat gebreken, maar je moet een beetje flexibel zijn en voor dat geld! Even een tip over het schoonmaken, als je dr af en toe wat geld geeft, als is het maar een paar lev dan poetst ze een stuk harder, kregen we ook als tip van de reisleiding van beachmasters! Daar heb je nog eens wat aan. Verder was je binnen 5 minuten lopen in het levendige centrum, waar altijd genoeg te doen was. Het kost daar echt niets! Uit eten voor 7,5 euro pp was normaal! En het uitgaan was ook echt super, veel verschillende tenten, voor ieder wat wils. Al met al echt een top vakantie!

Gereisd met vrienden in juli 2006

• 6Hessul31-08-2006

Het appartement was opzich goed.. maar bij aankomst was onze slaapbank helemaal doorgezakt. Na 2 dagen zeuren gingen ze het eindelijk repareren en dat was binnen 5 minuten gebeurd. Dat hadden ze direct ook wel kunnen doen lijkt mij! Verder was onze etenstafel ontzettend onstabiel. Het is een wonder dat hij het heeft volgehouden. Maar verder was in elk vertrek airco aanwezig en waren de kamers redelijk groot.

Gereisd met vrienden in augustus 2005

• 4Jessyca29-08-2006

Wij zijn van 15 t/m 22 augustus naar app bravo v geweest. Ik kreeg meteen een hartverzakking toen ik daar binnen kwam. Er kwam net zoveel water uit de douche slang als uit de douche kop, de wasbak lekte. We hadden 4 handdoekjes van 20 bij 50 cm. Op alle muren zaten dode muggen. We zaten op de 5e verdieping zonder lift, omdat de rest van de app nog niet af waren. Je liep ongeveer 20 min naar het strand ipv 5. Maar bulgarije, Zonnestrand zelf is helemaal te gek. Ga zeker nog een keer terug, alleen dan in een ander app.

Gereisd in augustus 2006

Appartement Bravo info