Onvriendelijk personeel, spreken geen woord Engels

Review geschreven door Gevers

Onvriendelijk personeel, spreken geen woord Engels

Gevers,
24-7-2007

Onvriendelijk personeel, spreken geen woord Engels. Kamers zijn groot maar daar is ook alles mee gezegd; een overgordijn dat zo'n meter of 1,5 miste hetzelfde geld voor het douchegorijn waardoor de hele badkamer nat was. Het afvoerputje lag hoger dan de rest van de vloer dus badkamer stond continue blank. Plafond kwam gedeeltelijk naar beneden. Vloerbedekking op de gang en op de kamers: niet hygienisch. Ontbijt was vies! Ik ben een hele makkelijke eter maar het was echt niet lekker, hetzelfde gold voor het á la carte menu. Zwembad was wel oke. Als je voor het stappen gaat is dit absoluut géén aanrader! Ligt veel te ver van het uitgaanscentrum. De taxiprijzen weten ze ondertussen ook wel in Sunny Beach dus dat is ook niet altijd een optie en de bus rijdt natuurlijk 's-nachts niet. Dus als je wil stappen ga niet naar Bohemi.

Gereisd met partner in juli 2007