Hotel Bohemi

3.3Onvoldoende

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

3.3Onvoldoende

• All inclusive

16 reviews over Hotel Bohemi

• 2j19-08-2011

nooit meer

wij zijn 2 jaar terug in dit hotel geweest. echt nooit meer. we zijn zelfs overgeplaatst door onze reisleiding. dit hotel hebben ze hierna ook uit hun aanbod gehaald. de ligbedden bij het zwembad waren vrijwel allemaal kapot/ gescheurd de kamers vies. bij aankomst vlekken op het beddengoed. schimmel in de douche, water in de douche liep niet weg geen douchegordijn, dus alles kletsnat! onvriendelijk personeel ontbijt zeeeeeeeeeeeeer weinig keus! lopend buffet? kon je niet echt een lopend buffet noemen. het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht paste op een tafel er was witte spaghetti, zonder saus. toen zagen we dat mensen spaghetti met tomatensaus aan het eten waren, maar hier moesten we voor betalen. terwijl we pension geboekt hadden waar het ontbijt en avondeten bij in zat! er waren hooguit 10 mensen aan het eten en nog was het eten in de schalen op en werd amper aangevuld. het nagerecht bestond uit een appel of een stuk meloen. nooit meer dit hotel!

Gereisd met partner in juli 2009

• 8De Bis13-08-2009

Degelijk hotel in een gave streek

Hotel Bohemi was een degelijk en schoon hotel. De bedden waren groot en lagen prima! Het zwembad is niet bijzonder groot, maar ook rustig bezocht, dus altijd wel plek. Het ontbijt is inderdaad magertjes, maar Sunny Beach zelf maakt dat helemaal goed! Een gave streek waar altijd wat te doen is, een enorm lange spectaculaire boulevard en een mooi strand. Beiden zijn prima te voet te doen vanaf het hotel.

Ook is Sunny Beach bijzonder veilig, anders dan je leest in sommige beoordelingen van de streek.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8a17-07-2009

Aanrader!

Net terug van een vakantie naar Bulgarije. Zeker een aanrader! hotel was vrij eenvoudig, maar wel erg schoon en mooie kamers. Enige minpunt was ontbijt: Bestond uit croissants of droge snee brood en 3 soorten beleg. Erg weinig keuze dus. Gelukkig zijn er in de buurt genoeg restaurantjes waar je voor weinig geld wel een uitgebreid en lekker ontbijt kunt eten. Ligging van hotel was redelijk. eindje lopen van bijvoorbeeld strand en centrum, maar was zeker te doen. goede prijs/kwaliteit Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2009

• 8marcel30-08-2008

leuk eenvoudig hotel

Het hotel ziet er leuk uit. Het is een eenvoudig hotel. Het ontbijt was mager, dus dat hebben we overgeslagen. Verder was het een geweldige plaats en super goedkoop.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Gevers24-07-2007

Onvriendelijk personeel, spreken geen woord Engels. Kamers zijn groot maar daar is ook alles mee gezegd; een overgordijn dat zo'n meter of 1,5 miste hetzelfde geld voor het douchegorijn waardoor de hele badkamer nat was. Het afvoerputje lag hoger dan de rest van de vloer dus badkamer stond continue blank. Plafond kwam gedeeltelijk naar beneden. Vloerbedekking op de gang en op de kamers: niet hygienisch. Ontbijt was vies! Ik ben een hele makkelijke eter maar het was echt niet lekker, hetzelfde gold voor het á la carte menu. Zwembad was wel oke. Als je voor het stappen gaat is dit absoluut géén aanrader! Ligt veel te ver van het uitgaanscentrum. De taxiprijzen weten ze ondertussen ook wel in Sunny Beach dus dat is ook niet altijd een optie en de bus rijdt natuurlijk 's-nachts niet. Dus als je wil stappen ga niet naar Bohemi.

Gereisd met partner in juli 2007

• 8Marianne en Frans van Lierop25-06-2007

Net terug uit Bulgarije, heerlijke vakantie gehad, wel heet maar aan het perfecte strand was het heerlijk. Het hotel was prima, goed ontbijt, goed en goedkoop a la cart te eten. Kamers zijn ruim en netjes, goede bedden, vriendelijk personeel. Lag wel een stukje van het strand af, maar tussen de hotels door was je er in 10 minuten. Zwembad was netjes en goed met ligbedden en parassols. Airco defect, was dezelfde dag nog gemaakt. Disco in de buurt, maar gaf geen overlast, door de airco kon je de deur dicht doen. Weinig Nederlanders waardoor je je echt in het buitenland op vakantie voelde, is in Turkije en Griekenland wel anders!!!! Bus was 5 minuten lopen, taxi voor de deur, geld wisselen en pinnen in het hotel. Wij zijn heel tevreden over dit hotel, zeker een aanrader.

Gereisd in juni 2007

• 6Martin19-05-2006

Hotel ligt naast druk kruispunt, zwembad ligt voor het hotel, vrijwel naast deze drukke weg. In hotel zelf geen last gehad van lawaai van de weg. Prima service van personeel zelf, aardige mensen. Ontbijt middelmatig. Helaas vrij ver van strand en centrum verwijderd (strand 5 minuten lopen, centrum 10 a 15 minuten). Erg jammer dat we in vroege voorseizoen (vorige week) waren. Nog erg veel winkels en restaurants dicht. Erg veel hotels in aanbouw, lijkt daarom soms op een spookstad. Bulgaren in het algemeen niet aardig, eten vrijwel overal amper of niet te eten. Jammerrrr. Natuur wel erg mooi maar dan moet je echt het binenland in (met huurauto bijv.) Helaas, voor ons Bulgarije NIET voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in mei 2006

Hotel Bohemi info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats