Géén boekingskosten

BulgarijeBulgarijeZonnestrand (Sunny Beach)

6.1VoldoendeScore uit 8 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

8 Reviews over Blue Pearl

• 1Monica17-09-2016

Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard.

Hotel is krap, zeer klein zwembad. Op dit moment verblijf ik in dit hotel. Schoonmaak minimaal. Kamer kaal, na 5 minuten douchen water op.

In het hele hotel 2 wc's, deze zijn vies.

Voor hetzelfde geld boek je een veel beter hotel.

Kortom, dit hotel is geen aanrader....

• 5bryan schoen16-08-2012

Viel tegen

Het hotel was niet in een goede staat. De douche deur was kapot, een zwaarder iemand ging in de douche staan en de douchevloer ging al kapot, naast de telefoon hing een kastje los van de muur, er zaten 2 gaten in de voordeur de airco binnen lekte buiten ook waardoor het hele balkon vol water stond. Na 10 uur moet je stil zijn anders krijg je 50 euro boete. Het was op zich wel ruim en de bedden lagen goed. De schoonmakers zijn in 7 dagen 2x geweest waarvan we 1x lagen te slapen, toen gingen ze weg en niet meer terug gezien maar die ene x dat ze er wel waren maakte ze wel alles goed schoon. Verder is het makkelijk te doen om lopend naar het strand of boulevard te gaan. de borg kregen we na veel zwoegen terug door de douchebak. Van te voren moet je een cheklist invullen. Doe dat goed alles nakijken anders gooi je zo 100 euro weg. Had er meer van verwacht helaas.

• 9Maarten02-08-2012

Mooie vakantie!

Een aanrader om hier heen te gaan! het complex heet eigenlijk Riviera Blue en is vorig jaar uitgebreid. Wij zaten in het nieuwe gedeelte van het complex! ruime kamers, groot balkon, en het zwembad was schoon, en niet druk! de ligging is ook goed! Grote dicotheek aan het einde van de straat (max 80 meter). supermarkten zijn overal, en 24 uur open. de boulevard/strand is iets verder lopen, maar daar ben je ook binnen een paar minuten. Als je naar sunnybeach 'zuid' wil, waar ook Den Gladen Viking zit, loop je iets langer(max 15 min.) en een taxi is maar 5,- voor 5 personen.(met afdingen) top vakantie gehad! en super goedkoop! op terras betaal je 2 LEV voor een helve liter bier, dat is 1 euro! en voor 7 euro p.p. kan je uit eten

• 9Wouter12-08-2010

Hele goeie

Ik heb het hier prima naar m'n zin gehad, we hebben de borg van twee kamers volledig terug gekregen, verder goede service aan de balie, zijn 24/7 open. Ligging is iets minder, is ongeveer 30 minuten lopen naar het hartje centrum sunny beach.

Niet geschikt voor kinderen in het jongeren-hoogseizoen. Er zitten veel luidruchtige nederlanders...

• 8Laura02-12-2009

Dit nooit meer

Bij aankomst betaal je €150,00 borg per kamer. Het ergste van alles is dat bijna niemand zijn borg terugkrijgt. Ze verzinnen altijd wel iets om je je borg niet terug te geven. Corruptie tot en met! De kamer was wel super de luxe (incl. wasmachine) maar daar is dan ook alles mee gezegd. Wij verbleven hier begin Augustus. Veel overlast van jongeren terwijl wij zelf met 4 meiden van 20 jaar waren. Mensen gedragen zich ronduit asociaal. Verder hebben we allevier een voedselvergiftiging opgelopen door het eten in verschillende restaurantjes. En bij de pinautomaten wordt je constant lastiggevallen door Bulgaren die in je kont knijpen ed. Voor mij nooit meer Bulgarije!

• 7Joyce24-08-2009

Mooi van buiten, tegenvaller van binnen

Bij aankomst zagen wij een super mooi appartementcomplex. We werden netjes ontvangen en hoorden dat het appartement 2 uurtjes later klaar zou zijn. Dit vonden wij prima en gingen aan het zwembad liggen. Het appartement was ultra luxe. Mooie keuken, badkamer met alle luxe en verder ook alles netjes. Maar bij de extra controle bleek er vanalles stuk te zijn. Dit hebben wij gelijk gemeld maar hier is uiteindelijk niemand voor gekomen. (wij waren trouwens wel de enige met zo'n mooie kamer bleek laterna toen verschillende buren onze kamer zagen)

Ook zijn ze erg streng na 23.00uur s'avonds. Ben je iets te rumoerig dan kost het je 50euro en anders gewoon je borg. De ligging was ook niet super. Disco orange ligt dichtbij, maar de glade viking of slam cafe is echt zeker 20/25 min lopen. En alleen lopen kan daar echt niet! wat een corrupt land!!!! Niet veilig voor zowel vrouwen als mannen!

Vakantie was evengoed super! Alleen volgende keer nieuwe bestemming! Feesten doe je toch zelf!

• 64 Meiden.12-08-2009

Inderdaad tegenvaller

Wij hadden via touroperator geboekt, en op de site staat dat je overal dichtbij ligt maar dat is dus niet waar, naar de boulevard lopen is zeker 20 min tot ene half uur. 1 discotheek ligt vlak bij en dat is Orange. het hotel ziet er bij aankomst echt super mooi uit, en als je binnenkomt denk je ook van redelijk. Alleen als je verder gaat kijken zie je gewoon dat het niet af is, het is heel modern maar niks is af...de douche was stuk geen deur in de douche de kranen kapot behang er overal af, scheuren in de muur. Schoonmaak is ook echt slecht ze zijn 2 keer geweest, en als je ze geld geeft doen ze alles. We hadden van te voren al gehoord dat het niet af zou zijn, ze zouden ons verzekeren van wel. maar dat was dus niet! jammer , toch wel een leukevakantie gehad.

• 4bonalds25-07-2009

Tegenvaller

Aangekomen in het appartement krijgen we te horen dat het appartement over 3 uur klaar is, maar het kamernummer wisten we al. Als we een uur later gaan kijken hoe het appartement eruit ziet zijn er 4 man druk bezig met de douche aan te sluiten, de keuken te installeren en de bedden in elkaar te schroeven. Na 3 uur is het appartement klaar, nouja klaar? De afzuigkap was niet aangesloten, de gootsteen had geen afvoer, de televisie had geen kabels en de douche gaf meer koud dan warm water. Tegenvaller dus! Verder was de schoonmaak zeer slecht, in de 12 dagen dat wij er waren is er 2 keer schoongemaakt. Dit betekent dus ook dat je 7 dagen met dezelfde enkele handdoek moet doen, en dat je 12 dagen onder hetzelfde beddengoed slaapt.

Het zwembad was oke, het zag er allemaal leuk uit, knappe serveersters genoeg, maar over het algemeen een Tegenvaller!

Appartement Blue Pearl info

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• LoungeBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)