Hotel Barcelo Royal Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°2°
Hotel Barcelo Royal Beach
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Royal Beach voor je op een rij gezet:

116 reviews over Hotel Barcelo Royal Beach in het Nederlands

Super hotel

Gh winkel
10-8-2013

Heerlijke plek, overal dichtbij , schoon hotel! Wij hadden alleen ontbijt erbij, heerlijk eten! Van alles en nog wat!

Restaurantjes dichtbij en veel keuze, wij zaten in een appartement, lekker ruim, alleen de slaapbank was erg hard om op te slapen!

En natuurlijk het weer daar, nou heerlijke wind en temperatuur is lekker , niet zo bloed heet dan in Turkije ! Een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Geweldige studio in mooi hotel.

do_rine
9-8-2013

Mooi uitziend schoon complex dat vrij centraal ligt. 2 minuten lopen van het strand en heel veel restaurantjes en winkeltjes. De boulevard, die 4 km lang is, ligt op 2 min lopen. Het hele drukke gedeelte van Sunny Beach ligt op 5 minuten lopen. Het complex is heel rustig 's avonds. Er loopt 24/7 bewaking bij de ingangen en dat geeft een veilig gevoel. Het zwembad is heerlijk. Restaurant hebben we niet bezocht omdat er veel restaurantjes in de omgeving zijn. Personeel is erg vriendelijk en kleine reparatie werd binnen het half uur geregeld. Ook de studio kwam er iedere dag een schoonmaakster die zelfs de afwas deed. Ook elke dag schone handdoeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

super hotel!

miriam
1-8-2013

Net terug van een supervakantie in sunny beach. het hotel is echt super! Alles keurig netjes, schoon en goede service. De annimatie is ook leuk, een ontzettend enthousiast team! Wel meer gericht op de wat kleinere kinderen, maar ook de wat oudere kinderen worden er goed bij betrokken.

De ligging van het hotel is ook super. Geen last van de vele jeugd waar Sunny Beach om bekend staat, toch heel centraal gelegen. Hele goede restaurantjes en de prijs ja dat is natuurlijk helemaal super! ongeveer 50 lef voor 4 personen eten. Is 25 euro! Kortom super locatie en heel betaalbaar en zeker ook geschikt voor gezinnen met klein(nere) kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Nog steeds zeer goed.

Mike
28-7-2013

Wij zijn voor de tweede keer naar het Royal Beach Barcelo geweest en het Hotel is nog steeds goed. Wij hebben logies en geen All-Inclusive dus kunnen niets over het eten zeggen. Buiten de deur eten is trouwens nog steeds zeer goedkoop (ongeveer 25 euro voor twee volwassenen en twee kinderen incl 4 drankjes) De kamer was net als 2 jaar geleden, wat muf en een lekkage in de badkuip, echter niet storend genoeg om er iets van te zeggen. Zwembad ideaal, grootste van Sunny Beach met genoeg bedjes. Housekeeping mag beter, wij hebben veel om WC rollen moeten bellen en verzoek tot stofzuigen moeten doen. Ligging is perfect, je zit midden in het centrum maar merkt niets van de drukte. Het hotel management doet er alles aan om elke gast het naar zijn zin te maken, bij eventuele klachten wordt er snel en adequaat naar een passende oplossing gezocht. De gast staat centraal bij dit Hotel en ze doen er alles aan om de goede naam te behouden de ze in Sunny Beach hebben.

Gereisd familie in juli 2013

prettig hotel voor brede doelgroep

jacco buijs
23-7-2013

prima hotel met een goede sfeer waar alles wordt gedaan om het de gasten naar de zin te maken. in plaats van een hotelkamer hadden we een appartment; enorm ruim, goede airco, top! goed en groot zwembad, poolbar oke (ook voor lunch) , goed buffet met veel variatie en dan aanvullend nog een goed a la carte restaurant, waar het overigens ook lekker relaxed ontbijten is. het entertainment is matig, maar er is natuurlijk altijd vertier op en rond de boulevard. in het hotel zijn gasten uit veel verschillende landen, de focus ligt op gasten uit benelux, duitsland en scandinavie.

samengevat een aan te bevelen hotel, 5 sterren waardig!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Hadden beter verwacht

Hilde en Martin
30-6-2013

Barcelo Royal Beach bezocht 2 weken in juni na het lezen van de beoordelingen hadden we er meer van verwacht. Hotel was mooi maar het eten vonden we eentonig en wat wij niet begrijpen is dat dit een all-in hotel was midden in een drukke buurt met honderden terrasjes en restaurants op een steenworp afstand aan goedkoope prijzen.De all-in in het hotel was slecht altijd dit moet je betalen en dat niet en iedere maal bonnetjes tekenen ook als je niet moest bealen , wat een bedoening.

Alleen maar Russen en geen Belgen in het hotel die eten opschrokken

, leuk was anders.

Gaan nog terug naar Sunny beach maar dan in een hotel in kamer met ontbijt en zonder Russen!!!

Jos en Hilde

Gereisd met partner in juni 2013

Geweldig luxe hotel!

Stefan de Koning
22-8-2012

Het ziet er erg luxe en schoon uit. Zeker zijn 5 sterren waard. De kamers zijn ruim, zien er schoon uit, en elke dag nieuwe handdoeken etc. Het zwembad is ook redelijk groot, elke dag handdoeken vanuit het hotel. Verder ligt alles op loopafstand van het hotel, en heb je weinig geluidsoverlast van de kroegen/cafes die er vlakbij liggen. Het hotel is helemaal top!

Gereisd met partner in augustus 2012

Een mooi fijn Hotel

bertus2011
28-7-2012

Het hotel is mooi gelegen vlak bij strand en centrum , goed eten en aardig personeel. Goed schoon en mooie kamer wij hadden uitzicht op het zwembad mooi groot zwembad.wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Een Nadeel de stoelen op het balkon zijn niet lekker wij hadden al een kapotte je moest er wel achter heen voor een andere. maar is uit eindelijk wel vervangen

Gereisd met partner in juni 2012

Eerder goed 4sterren hotel

Verhoeven
4-7-2012

Mooi goed gelegen hotel met goede grote kamers. Eten lekker maar wel veel hetzelfde. Personeel over het algemeen vriendelijk. Groot minpunt : heel de week geen propere lakens gekregen, kamer werd niet/slecht gepoetst, vuile handdoeken worden vd grond gepakt en terug gelegd... Voor ons een 4sterren hotel, goed voor 1 keer maar zouden niet meer terug gaan naar dit hotel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

mooie accomodatie

trudy brouwer
8-6-2012

Personeel behulpzaam wel wel erg dom. Voor een 5 sterren appartement/hotel vind ik het een aanfluiting wat betreft de buitenbar. We kregen onze koffie in een papieren beker terwijl we daar bleven zitten. Tevens moest je daar een account hebben want je kon niet op je kamer betalen. Wij gingen om half 7 in de ochtend weg en kregen een zak waar je ontbijt in zat. Nou sorry ook dat was voor een 5 ster een aanfluiting. Er zat geeneens water of iets dergelijks in. Al met al een goed hotel maar lopen nog achter.

Gereisd met partner in mei 2012

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barcelo Royal Beach in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barcelo Royal Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.