Hotel Barcelo Royal Beach

All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Royal Beach voor je op een rij gezet:

116 reviews over Hotel Barcelo Royal Beach in het Nederlands

Prima hotel

DanielS
20-7-2015

Met ons gezin hebben we verbleven in een 2-kamerappartement. Deze zijn erg ruim met een eigen keuken, zitgedeelte, slaap- en badkamer en groot balkon. Het complex bestaat uit meerdere blokken, ons appartement was alleen buiten langs bereikbaar. Totaal geen last van uitgaande jeugd of geluidsoverlast gehad, wel hadden we een appartement aan de zwembadzijde. Schoonmaak is prima. 3 zwembaden, waarvan het kinderbad geschikt is voor de iets grotere kinderen. Eten is niet bijzonder en weinig variatie. Er is zelfs een dresscode voor het avond eten, waarbij mannen een lange broek aan moeten. Dat is niet ideaal als het buiten warm is en je ook nog de boulevard wil bezoeken. Ligging van het hotel is een straat achter de boulevard, dus je bent heel snel op het strand of op de boulevard. Prima hotel voor deze prijs.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Slecht eten in Barcello sunny beach.

Hetty
14-6-2015

Mooi hotel, prima ligging maarrrrr het eten ontzettend slecht beslist geen 5 sterren waardig. Geen ontbijt of hp boeken. Hotels van andere keten vele malen beter.

Gereisd met partner in juni 2015

Aanrader

Astrid
4-8-2014

Inmiddels ben ik voor het tweede jaar achtereen bij dit hotel geweest, vooral voor het stappen.

Het hotel is prachtig, echt een aanrader. De kamers zijn ruim en hebben alles wat je nodig hebt. De schoonmaak komt iedere dag en doet zelfs de afwas (wij hebben de eerste dag wel gelijk tip achter gelaten).

Als je wat nodig hebt kun je het bij de receptie vragen en ze regelen het voor je. Vriendelijk personeel.

Het ligt op nog geen 5 minuten loopafstand van de hoofdstraat maar toch ver genoeg dat je geen last hebt van de herrie. Daarnaast ligt het ook dichtbij het strand via een sluiproute langs de Playabar.

Ik heb het twee jaar ontzettend naar mijn zin gehad bij Royal Barcelo en Sunny Beach zodat ik zelfs overweeg om nog eens een derde keer terug te gaan. Het stappen en de sfeer is top, wij hebben op geen enkel moment last gehad van de nare verhalen die je af en toe hoort en ook de sfeer onderling de jonge toeristen is top. Je kunt heel makkelijk een praatje maken, ontzettend gezellig

Gereisd met vrienden in juli 2014

super

Patricia
31-7-2014

Voor een rustvakantie is dit hotel de place To Be.relax aan de 3 zwembaden zonder loeiharde muziek.propere ruime kamers.lekker eten.300m van zee met een kilometerslange promenade waar het bruisende sunnybeach plaatsvind.met veel shops,bars,discotheken.excursies geboekt in bureau vh hotel.jeepsafari 50€,buggyrit 72€ per buggy.dit was Super.enkele minptn:slechte kussens op ligzetels zwembad,ysjes aan poolbar niet allin,ook lege minibar,enkel 2fl water bij aankomst.als je kamer hebt aan straatkant,lawaai van auto's die over riooldeksels reden.voor de rest zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in juli 2014

Rust in Sunny Beach

DC
5-1-2014

Zoals gewend bij Barcelo is ook dit hotel prachtig. Het hotel ligt niet direct aan het strand/boulevard maar dat maakt de ligging er zeker niet minder op. Kamers zijn mooi worden goed schoon gehouden en personeel is vriendelijk. Wij komen graag eens terug.

Gereisd met partner in januari 2011

Prachtig hotel

Astrid
19-9-2013

Het hotel heeft een super centrale ligging zonder dat je last hebt van herrie. Het is nog geen vijf minuten lopen naar de hoofdstraat. Onze kamer was erg goed en er werd elke dag schoon gemaakt inclusief nieuwe handdoeken. Ze deden zelfs de afwas terwijl wij in een appartement zaten! Het balie personeel spreekt zeer goed engels en zijn zeer vriendelijk. Zo dachten wij een sleutel kwijt te zijn en hier werd zonder problemen een nieuwe voor gemaakt en toen we hem een keer vergeten liep er gelijk iemand mee om de deur open te doen. Middag eten bij het zwembad is ontzettend lekker en zeker de aanbieding is goedkoop (5 eu)

Het enige nadeel aan dit hotel is het feit dat je vroeg (rond half 9) op moet om je handdoek bij het zwembad te leggen, indien je dit niet doet lig je al om 13.00 in de schaduw en dat is erg zonde.

Al met al een aanrader, volgend jaar gaan we nog eens terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Viel dat even tegen !!

Peet
12-9-2013

Hotel ziet er aan de buitenkant geweldig uit !!! Prachtige zwembaden , tuinen.. MAAR: kamers wat verwaarloosd, lampen zonder peertjes, dikke stoflagen op de kasten (vlokken), pikkend matras, geen schone lakens de hele week, kamer schoonmaken, we waren erbij doen ze in 5 minuten. Extra dag bij geboekt ivm late vlucht, kostte 150 lev, om oa nog even te douchen , maar GEEN schone handdoeken meer gekregen, bed niet opgemaakt. Behalve bij het ontbijt en rond het zwembad erg onvriendelijk personeel, arrogant en nors. Op de boulevard ERG en VEEL opdringerige verkopers en eetgelegenheden medewerkers.Nog nergens zo erg als hier. Winkeleigenaren op de mall ongeïnteresseerd. Excursies leuk maar weer erg op grote fooien gefixeerd, ook dvd filmpjes die je kon kopen. Als je niet oppast vergeet je dat er ook heel veel vriendelijke en gastvrije Bulgaren zijn. Op de 1e dag aan het zwembad al spullen weggehaald. Zeker geen 5 sterren hotel. Om 3 uur s morgens aankomen, nog geen consumptie aanwezig,

Gereisd met partner in september 2013

100% genieten

marion veldema
11-9-2013

Het viel ontzettend mee. de kamers waren mooi.er was 24 uur bewaking.het bar personeel erg aardig. m.n. Toni .Teodora .Dorothea en niet te vergeten Denis en de schoonmaker Veska. Volgend jaar gaan wij zeker terug.

Gereisd met partner in september 2013

Geweldig hotel/appartement

Ellen
1-9-2013

Mooi Hotel,ruim opgezet..met handdoekenservice..6pers.app. gezeten, elke dag schone handdoeken, afwas wordt evt. gedaan.Je zit echt overal dichtbij, maar hebt geen last van disco's of bars. IDEAAL voor jongeren die willen uitgaan..Personeel bij het zwembad en aan de receptie is klantvriendelijk, buiten het complex minder.Je kunt aan het zwembad erg lekker eten...alles vers en kost niet veel..ook wordt er constant schoon gemaakt. Top accomodatie!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Mooi hotel

ingrid
18-8-2013

Groot hotel/app.complex met een heerlijk schoon en net zwembad! Het wordt erg goed onderhouden allemaal.

Ook op elke hoek (streng) toezicht van een lifeguard. Fijne ligbedden en genoeg parasols ook. Een leuke glijbaan zou het nét afmaken voor iets grotere kinderen, dat misten ze wel.

Het vroege 'handdoekje leggen' was minder; als je rond 10:00 kwam, waren de bedjes grotendeels bezet, ondanks dat er staat dat je niet mag 'reserveren'. Aanvankelijk wilden we hier niet aan, maar uiteindelijk toch gedaan, omdat we anders halverwege de middag in de schaduw lagen. Appartement prima, wij hadden een 2kamerapp voor ons 4en, sliepen dus zelf op bedbank in woonkamer, niel ruim, maar prima te doen. Wel voor maar 2 pers. borden,glazen en maar 2 stoeltjes op balkon. Toeristisch centrum, echt op jongeren gericht, bijna kermisachtig, veel dezelfde winkeltjes. Niet heel knus verder. Goedkoop uiteten, maar kwaliteit niet overal super. Moeilijk aan vers brood te komen! Geldt ook voor groente en fruit.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barcelo Royal Beach in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barcelo Royal Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.