Hotel Barcelo Royal Beach

Hotel aan zee, Kinderhotel
Hotel Barcelo Royal Beach
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Royal Beach voor je op een rij gezet:

116 reviews over Hotel Barcelo Royal Beach in het Nederlands

Ok maar geen 5 sterren waard

Blade
20-9-2016

Eerste maal Bulgarije ,gekozen voor beste hotel in de streek ( volgens touroperator) maar toch teleurgesteld.

Eten is ondermaats qua keuze ,kwaliteit valt mee (mag wel met die weinige keuze).

Ligging is leuk ,alles vlot te bereiken te voet.

All in moet je met korreltje zout nemen , minibar betalend,wijnen betalend O,pool resto betalend wel 50% discount voor all in gasten Whow , ...

Zwembad is mooi en onderhouden.

Personeel is lief ,maar de cheffen daarentegen die behandelen u als vuiligheid.

Eerste en laatste maal .

Gereisd met partner in september 2016
Deputy General Manager, E-commerce coordinator, 3-11-2016

Dear Blade,

First of all we would like to thank you for taking the time to leave your review in Zoover.

On the other hand we would like to thank you for the good points (location and food quality) and apologize for the uncovered expectations.

Please do not hesitate to let us know for your recommendations about our services.

Yours sincerely,

Deputy General Manager

Barcelo Royal Beach

Hotel Barcelo Beach in Sunny beach, Bulgarije

Joost Vermeer
16-9-2016

Prima 5 sterren hotel centraal gelegfen, en toch nachtrust. Zeer groot en mooi zwembad, ook een binnnebad. Goede bewaking. Gratis wifi, ook in de kamers. Gratis kluisje. Zeer ruime kamer (circa 75 vierkante meter), en twee grote flatscreen tv's. Vriendelijk en goed personeel.

Schoonmaak liet wat te wensen over. Kamer is wat gedateerd, maar wel in orde.

Gereisd alleenreizend in september 2016

Super verblijf

Frank en Chantal
20-7-2016

Na het lezen van voorgaande bevindingen, zijn we vertrokken met een klein hartje.

Maar het is 100%meegevallen. Een supergrote kamer modern met ruime badkamer.

We hadden een mooi zicht op het zwembad en tuin.

Het is niet ver van het strand en ver genoeg om niet in het feestlawaai te zitten, ideaal dus. Wij hadden altijd opgedekte bedden en propere handdoeken.

Ze hebben inderdaad niet elke dag grote kuis gedaan, maar het zal me worst wezen ik ben hier maar 1week en ben hier op vakantie.

Het personeel deed enorm veel moeite om het de gasten aangenaam te maken, altijd vriendelijk en geen norse mensen wat niet altijd van de gasten gezegd kan worden. Sommige toeristen zouden eerst zelf wat lessen wellevendheid mogen volgen alvorens ze deur uit gaan. Het eten was inderdaad vaak hetzelfde maar het aanbod was nog altijd veel en meer dan ik elke dag op mijn tafel heb staan. Voor een 5sterren kon het wel nog beter en de temperatuur van sommige gerechten was vaak lauw. Wat ons ook enorm opviel was de hoeveelheid personeel, zowel aan tafel, receptie, animatie....

Wij hadden een fijne vakantie en we hebben daar vele hotels gezien maar deze stak er met kop en schouders boven en zeuren kan je over alles

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Super slecht!

Far
5-10-2015

In het kort onze weekje vakantie in het laatste week van augustus 2015:

1- Komen aan in hotel bleek de kamer met uitzicht op zee die wij gereserveerd hadden en voor betaald niet beschikbaar te zijn door een fout. Na 2 dagen gedoe is er niets aan veranderd en daarna ook niet.

2- bediening lacht nooit, erg onvriendelijk

3- in ziekenhuis opgenomen vanwege voedselvergiftiging

4- het eten is altijd het zelfde en vettig. Salades zijn warm en het eten zelf altijd te koud

5- Teveel Russen en Israëliërs, naar onze mening zeer asociale mensen.

6- vanwege het wel en niet all inclusief klanten in een hotel, liggen de Israëliërs altijd aan het zwembad met supermarkt artikelen en tasjes te eten en te drinken.

7- Geen animatieavonden die je bijv. in Turkije gewend bent.

8- Strand ligt zeker 100 meter verder waar je 16 euro voor 1 ligstoel en 1 paraplu betaalt.

Absoluut geen 5 sterrenhotel zoals het beweerd wordt.

Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijk hotel

gerhard007
18-9-2015

Mooi hotel. De lobby is mooi modern ingericht en als nieuw. Echt een chique uitstraling.

Inchecken voorliep voorspoedig. Geen borg of creditcard nodig, wel houden ze je paspoort achter.

De kamers zijn groot. Aparte slaapkamer met enorm bed. Ons zoontje van 3 moest op de ligbank. Dit ding is waardeloos. Zakte in elkaar als ik er op ging zitten. Voor ons zoontje was het echter prima maar als volwassene kun je er niet op slapen. Verder een keuken met kookplaat. Alles netjes. Ruim balkon maar stoelen zitten niet fijn. Schoonmaak was minimaal. Alles schoon bij aankomst maar werd amper bijgehouden.

Onbijt was prima. Voldoende keus. Geen "vreetschuur". Geen all-in gehad.

Zwembaden zijn heerlijk! En groot! Lekkere cocktails, maar vraag wel om een glas! Anders krijg je plastic.

Animatie doet zijn best, geweldige mensen, gaan zelfs met je op stap 's-avonds. Maar publiek was te oud en deden nergens aan mee.

Ligging perfect. Centraal bij de boulevard en 100m van het strand.

Aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Mooie vakantie

Glenn
17-9-2015

We hebben een mooie vakantie gehad in dit hotel. Het weer was 2 dagen een spelbreker maar daar kan het hotel natuurlijk niets aan doen!

Het eten is goed en lekker, maar zoals andere all-ins krijg je natuurlijk veel hetzelfde voorgeschoteld. Moeilijk is ook het onderscheid maken tussen wat nu all-in is en wat niet, aangezien er ook half-pension/breakfast only gasten rondlopen. Al bij al is het wel een ruime all-in. Aan de bar kan je ook genoeg all-in cocktails bestellen. En helemaal geen gedoe met bonnetjes zoals anderen hier zeggen.

De kamer was ruim een zeer mooi ingericht. Ook de badkamer met zowel bad als douche apart was top!

Het hotel ligt niet rechtstreeks aan het strand, maar dat ligt maar 50 meter verder. Vlakbij heel veel winkeltjes en niet ver van het echte centrum van sunny beach.

Handdoekje leggen hoeft niet van s'morgens vroeg (je moet niet om 8u aan het zwembad staan). Om 9u-10u vind je nog mooie plaatsen in de zon.

Gereisd met partner in september 2015

mooi hotel met super ligging

fam.kerkhof
24-8-2015

Wij verbleven in een 3-kmr app., met gedeeltelijk uitzicht op zee. Het app. zag er prima uit en was ook schoon, maar dit werd helaas niet bijgehouden. Gedurende onze vakantie van 11 dagen werden alleen de prullenbakken geleegd en schone handdoeken neergelegd. De bedden werden niet opgemaakt en er werd verder niets schoongemaakt. wij hadden alleen ontbijt en dit was redelijk, wel elke dag hetzelfde. De ligging van het hotel is super, 50 meter vh strand en boulevard maar toch merk je niets van de drukte of herrie. Wij hebben de Bulgaren ondervonden als zeer onvriendelijk en nors maar dit heeft onze vakantie er niet minder om gemaakt. We hebben een super vakantie gehad en zouden zeker nog eens terug gaan!

Gereisd anders in augustus 2015

Geen 5 sterren waardig!

barcelo royal beach
15-8-2015

Wij verbleven 11 dagen in een studio, welke verouderd was. Het grootste mankement was een lekkende douche. Hiervoor is 4 keer iemand langsgekomen te "repareren". Dit is echter nooit gelukt. Na aangegeven te hebben een nieuwe kamer te willen hebben ze ons naar een nieuwe studio gestuurd met dezelfde problemen. Weer een lekkende douche en verwijten dat we douchte met de deur open. De receptioniste die kwam was erg onvriendelijk en kon niet omgaan met kritiek. Hierna werden we naar een hotel kamer gestuurd zonder keuken waar we wel voor hadden betaald. Deze kamer was ook niet erg schoon en er misten glazen en de bank kon je niet op zitten, want deze was erg oud en doorgezakt. Wederom was ook deze douche niet goed. Twee glazen wanden met een spleet van 1 cm ertussen, waar dus ook water doorheen liep. Om niet verder onze vakantie te laten beïnvloeden door deze vervelende situaties, hebben we hier geen melding van gemaakt.

Wij raden het niet aan!

Gereisd met partner in juli 2015

Leuk verblijf gehad

Sharonm
4-8-2015

Het is een zeer mooi hotel, perfect gelegen in het centrum van sunny beach. Over de accomodatie zelf hadden wij dan ook helemaal geen klachten. Ruime kamers, groot zwembad, modern ingericht,... Enkel het 'zeezicht' was wat teleurstellend gezien er nog een hotel voor staat, het is dus niet echt de moeite om hier extra voor te betalen. Ook het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk, als je zelf vriendelijk bent is dit dus helemaal geen problemen zoals in voorgaande recenties soms te lezen was. Het enige waar wij niet zo tevreden over waren was de all-in formule. Als wij ooit nog terugkeren naar bulgarije zal het half pension zijn. Er zijn tal van spotgoedkope restaurantjes te vinden in de buurt waar het eten vele malen beter is. Het buffet was niet echt gevarieerd en vaak wat uitgedroogd en smaakloos. Verder was er ook tussen 14u30 en 18u30 ook helemaal niets te krijgen om te eten via de all in, een snackbar aan het zwembad was handig geweest om die vier uur wat te overbruggen.

Gereisd met partner in juli 2015

veel verminderd

patricia
2-8-2015

vorig jaar waren we hier voor de eerste keer;en door dat we zo tevreden waren kwamen we terug;maar het is heel wat minder!!kamers worden amper gekuist;gingen op excursie,dus hadden gevraagd aan receptie voor half uurtje vroeger te ontbyten en alles werd ingetikt op pc,geen probleem;tot de ochtend ..lieten ons niet binnen,niemand wist van iets,werden arrogant bekeken.hadden ze direkt gezegd dat het niet mogelijk was dan hadden we een andere oplossing gezocht;maar eerst beloven en dan niets!ook de ochtend van vertrek konden we niet ontbyten want werden om half 8 opgehaald.dus je betaald nog een ganse dag en kryg zelf geen ontbyt;lunchpakket:2 zure bruine boterhammen met vieze sla tss,een oude appelsien en abrikoos,geen drank!!ook vuile borden en glazen;toen we hen erop wezen ,zy zagen geen vuil dus werden ze terug by de propere glazen gezet.nee voor ons was dit de laatste keer

Gereisd met vrienden in juli 2015

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barcelo Royal Beach in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barcelo Royal Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.